Voor ons, Heidi en Kris , was het onze eerste motorrit met jullie en het mag gezegd zijn : Het was een toffe rit met evenzeer toffe mensen. We hebben ons goed geamuseerd en voelde ons rap thuis bij al die "vreemden".
Voor de inrichters: bedankt voor de ZOMERrit ! Het eten was uitstekend.
Voor de aanwezigen, bedankt voor de gezelligheid, ge zijt een toffe bende.
Omtrent de groepjes , tot nu toe weet ik nog niet zeker of ik in groep 3 zat ?? De begeleiding was uitstekend en zeker met veel flexibiliteit, spijtig dat de andere groepen zich zoveel hebben misreden Nu is het wel bewezen dat niet elke gps hetzelfde weergeeft. Zal nog eens op het forum nalezen vooraleer ik een gps aanschaf.
Onze terugweg bleef droog tot we afscheid namen van Mario , Kim en dan van Eric en Sus; eenmaal aan Oostkamp begon het te regenen en aan Brugge vielen de hemelsluizen open. Maar het kon toch geen domper zetten op deze mooie rit.
Door "Last Minute Changes" aan de route rond 2u30 de nacht voor de rit is er ??n en ander misgelopen. Als je met software een route maakt in Versie 7 en dan doorsturrt naar iemand die met versie 8 werkt, dan ontstaan er idd andere routes. Gelukkig hadden we de dag ervoor de rit gereden en zat deze nog vers in het geheugen. Niet iedereen heeft een fotografisch geheugen, maar ik vind het knap de Slurf de route alsnog uit zijn geheugen heeft kunnen toveren, weliswaar met een kilometerje meer hier en eentje minder daar.
Slurf, Ik wil je bij deze nog eens speciaal bedanken om de mensen van jouw groepje ongeveer via dezelfde wegen als die van ons het Pajottenland te laten zien en alles zo goed mogelijk te laten verlopen.
Kiro,
Als alle instellingen die mogelijk zijn gelijk staan en ze hebben dezelfde versie van software en kaartmateriaal, dan zullen beide routes identiek zijn.
Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman
slurf schreef:@ Michel, voor dat je kritiek hebt, informeer u eerst
Roger
Het was meer een antwoord naar Kiro toe dat het niet aan de gps ligt.
Voor je een route op je gps laadt, moet je hem toch eerst even nakijken of ie
juist hetzelfde blijft op jouw kaartmateriaal.
Wat heb ik nu verkeerd gezegd?
Groetjes,
Michel
* There are no strangers,
* Just friends who have never met !
* You might as well live before you die !
t'was die van men kameraad ,
zen achterlichten zitten er nog wel in, maar ondertussen is wel zen uitlaat losgekomen
maar allee er is nog hoop hij is al eens gaan kijken naar een tweedehands FJR.