Politie maakt het te bond
Moderator: Abeloos
Politie maakt het te bond
Yo FJR freaks
De M&M's zijn woedend en zitten vol opgekropte frustraties en wel omwille van hetvolgende
Onze jongste zoon Bart (18 lentes) ging zoals zovelen met fiets naar 't caf? om de wereldbeker voetbal te volgen
Onnodig te stellen dat menig pintje genuttigd werd in het caf? tijdens & na de match op het groot scherm
Nu vond de politie van zone Noord er niet beter op dan alcoholtests uit te voeren na de match in de buurt van caf?s
Dat men autobestuurders kontroleert , kan ik nog begrijpen (zei het dat er met de hoge kriminaliteit in Noord Antwerpen er wel andere taken te vervullen zijn) maar jonge gasten die de fiets nemen om in de buurt naar een caf? gaan om een voetbalmatch te volgen ?????
Soit , er valt dus nen PV in de bus en die spreekt van
- gang : normaal
- adem : alocoholgeur in beperkte mate
- spraak : normaal
- orientatie : goed
- agressivitieit : geen
Bon , wij denken "dat wordt wel geklasseerd" maar heden bericht van de procureur m?t boete van....610 euro
Natuurlijk laten we het hier niet bij en trekken naar het gerecht maar we hadden deze wanpraktijken graag aan de kaak willen stellen in de pers nu het thema van "kriminelen worden gratis naar voetbalmatch gebracht" nog hot is
ONZE VRAAG : heeft iemand kontakten met de schrijvende pers ???
Wij kunnen natuurlijk zelf naar ene krant schrijven maar als je niemand kent , is de kans klein dat er iets gepubliceerd wordt
Alvast bedankt voor jullie reacties
M&M
De M&M's zijn woedend en zitten vol opgekropte frustraties en wel omwille van hetvolgende
Onze jongste zoon Bart (18 lentes) ging zoals zovelen met fiets naar 't caf? om de wereldbeker voetbal te volgen
Onnodig te stellen dat menig pintje genuttigd werd in het caf? tijdens & na de match op het groot scherm
Nu vond de politie van zone Noord er niet beter op dan alcoholtests uit te voeren na de match in de buurt van caf?s
Dat men autobestuurders kontroleert , kan ik nog begrijpen (zei het dat er met de hoge kriminaliteit in Noord Antwerpen er wel andere taken te vervullen zijn) maar jonge gasten die de fiets nemen om in de buurt naar een caf? gaan om een voetbalmatch te volgen ?????
Soit , er valt dus nen PV in de bus en die spreekt van
- gang : normaal
- adem : alocoholgeur in beperkte mate
- spraak : normaal
- orientatie : goed
- agressivitieit : geen
Bon , wij denken "dat wordt wel geklasseerd" maar heden bericht van de procureur m?t boete van....610 euro
Natuurlijk laten we het hier niet bij en trekken naar het gerecht maar we hadden deze wanpraktijken graag aan de kaak willen stellen in de pers nu het thema van "kriminelen worden gratis naar voetbalmatch gebracht" nog hot is
ONZE VRAAG : heeft iemand kontakten met de schrijvende pers ???
Wij kunnen natuurlijk zelf naar ene krant schrijven maar als je niemand kent , is de kans klein dat er iets gepubliceerd wordt
Alvast bedankt voor jullie reacties
M&M
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Wist je trouwens als uw zoon positief blaast hij zijn rijbewijs kwijt is, ook al is hij met de fiets of te voet?????
Zo gaat dat hier in het belgenland. Ons gerecht draait al jaren vierkant.
Iemand de zondagskrant gelezen? De zoveelste blunder van dat waalse pokkewijf van justitie.
1 van de kompanen van de moord op Joe van Holsbeek mag naar de match Rode Duivels-Kazachstan gaan kijken omdat de jeugdrechter dit gepast vond? Kan u hier nog mee lachen?
Tja belgi? is een blijft een bananenrepubliek. Ik ga op 56 op pensioen en blijf hier geen minuut langer dan nodig

Iemand de zondagskrant gelezen? De zoveelste blunder van dat waalse pokkewijf van justitie.
1 van de kompanen van de moord op Joe van Holsbeek mag naar de match Rode Duivels-Kazachstan gaan kijken omdat de jeugdrechter dit gepast vond? Kan u hier nog mee lachen?
Tja belgi? is een blijft een bananenrepubliek. Ik ga op 56 op pensioen en blijf hier geen minuut langer dan nodig

"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
- Pikke senior
- 75 cc
"Pokkewijf" van Justitie
Een regelrechte schande ! Dat is het inderdaad ! Over dat pokkewijf gesproken ; Wisten jullie dat zij getrouwd was met een Algerijn die gezocht wordt voor drugs en dat die nu een dikbetaalde post bij de overheid heeft ? In de buitenlandse pers hebben ze dat allemaal al eens in detail uitgelegd. Of hoe corrupt Belgi? wel is. Het zuiden vol maffiosi en in het noorden een machtsvertoon iets ongelooflijks ten aanzien van de arme belastingbetaler die dagelijks gaat werken om aan de kost te komen en de schulden van de Walen te helpen betalen. Ik hoop oprecht dat de flikken en de rechters trots zijn : wat is dat toch leuk om elke dag de werkende Vlaming op de bon te slingeren. Ge zou allicht bang krijgen om voor het werk uw auto/moto nog te gebruiken want overal staan ze. Maar de echte misdaad die neemt nog steeds gestaag toe en echt veilig kan je onze steden nu ook niet bepaald meer noemen. Wie meer wil lezen over "dat pokkenwijf", kijk maar eens op volgende site www.john-vrancken.org/vev/00000052.htm of zoek maar eens op Google en je zal vlug begrijpen waarom zij dieje gast vrij gelaten heeft...shadowrider38 schreef:Wist je trouwens als uw zoon positief blaast hij zijn rijbewijs kwijt is, ook al is hij met de fiets of te voet?????
Tja belgi? is een blijft een bananenrepubliek. Ik ga op 56 op pensioen en blijf hier geen minuut langer dan nodig![]()
![]()
[/b]
Dat geldt niet alleen in Belgenland, maar gelukkig ook in NLschreef:Wist je trouwens als uw zoon positief blaast hij zijn rijbewijs kwijt is, ook al is hij met de fiets of te voet?????
Zo gaat dat hier in het belgenland.
Alcohol en verkeer kan uitlopen op een dodelijk combinatie.
Groeten Ruud
WEES JEZELF, ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN.
WEES JEZELF, ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN.
Tja, wat valt er nog te zeggen over ons rechtsysteem.
Misschien een moord plegen, dan mag je gratis naar de voetbal en met wat geluk steken ze je in Dendermonde,
en kan je buiten nog een wandelingske maken
All?, de ontsnapping van Dutroux, da zijn we precies allemaal al vergeten.
Dit alles roept toch wel wraakgevoelens op, 't is eigenlijk gewoon om mee te lachen.
En zo is nen Belg h?, der eens over klappen en wat zagen en 't is weeral vergeten.
Zolang wij zo zijn, zullen deze mafiapraktijken verder duren.
Binnenkort mogen we werken tot ons 70ste en dan nog liefst 50uren in de week.
't kan der zo allemaal eens afkomen h?
Alain
Misschien een moord plegen, dan mag je gratis naar de voetbal en met wat geluk steken ze je in Dendermonde,
en kan je buiten nog een wandelingske maken
All?, de ontsnapping van Dutroux, da zijn we precies allemaal al vergeten.
Dit alles roept toch wel wraakgevoelens op, 't is eigenlijk gewoon om mee te lachen.
En zo is nen Belg h?, der eens over klappen en wat zagen en 't is weeral vergeten.
Zolang wij zo zijn, zullen deze mafiapraktijken verder duren.
Binnenkort mogen we werken tot ons 70ste en dan nog liefst 50uren in de week.
't kan der zo allemaal eens afkomen h?

Alain
Als ik het goed begrijp zou volgens jullie iedereen gelijk voor de wet moeten zijn,behalve de fietsers
je zal maar met je motor uit een bocht komen en zo een dronken fietser voor je krijgen
als je hem omver rijd krijg jij nog een fikse boete plus een paar duizend euro schade bij
sorry maar fietsers zijn ook weg gebruikers en zij moeten zich ook aan de wet houden (al denken de meeste van niet)
dronkenschap op de weg met gelijk welk voertuig is altijd gevaarlijk
ik vind de boete wel overdreven hoog maar moest hij met de auto of motor zijn geweest zou ze nog veel hoger zijn
Groeten uit Gent
Stropke

je zal maar met je motor uit een bocht komen en zo een dronken fietser voor je krijgen
als je hem omver rijd krijg jij nog een fikse boete plus een paar duizend euro schade bij
sorry maar fietsers zijn ook weg gebruikers en zij moeten zich ook aan de wet houden (al denken de meeste van niet)
ik vind de boete wel overdreven hoog maar moest hij met de auto of motor zijn geweest zou ze nog veel hoger zijn
Groeten uit Gent
Stropke

FUN...IS NOT A STRAIGHT LINE
- FJRudi
- 500 cc
- Contacteer:
maar ja,
als ouder ben je wel content dat hij de wagen aan de kant laat om toch eens een pint te kunnen drinken, hoevelen zijn er niet die onder invloed van drank of drugs de baan op zijn zonder enig verantwoordelijksgevoel? Moet je nu die jongen zijn fiets ook nog afpakken?
Ik begrijp wel dat de wetgever ergens lijnen moet uitzetten voor een goede samenleving, maar het logisch nadenken (gezond boereverstand zeggen ze bij ons) is toch soms ver te zoeken. De ene keer een hoge boete voor een niemendal terwijl de "echte misdadigers" er vaak met een lachertje vanaf komen.
greetz
Rudi
als ouder ben je wel content dat hij de wagen aan de kant laat om toch eens een pint te kunnen drinken, hoevelen zijn er niet die onder invloed van drank of drugs de baan op zijn zonder enig verantwoordelijksgevoel? Moet je nu die jongen zijn fiets ook nog afpakken?
Ik begrijp wel dat de wetgever ergens lijnen moet uitzetten voor een goede samenleving, maar het logisch nadenken (gezond boereverstand zeggen ze bij ons) is toch soms ver te zoeken. De ene keer een hoge boete voor een niemendal terwijl de "echte misdadigers" er vaak met een lachertje vanaf komen.
greetz
Rudi
Ik kan u niet echt ongelijk gevenstropke schreef:Als ik het goed begrijp zou volgens jullie iedereen gelijk voor de wet moeten zijn,behalve de fietsers![]()
![]()
Groeten uit Gent
Stropke
Grtjs
Eddy

een fiets is ook een transportmiddel en valt dus onder wet. en die dienaars kunnen ze alleen maar uitvoeren...
nu moet ik zeggen dat ik ook van mijn stoel viel, ben ook jonger geweest en ja, een pintje ging er ook wel in.
met die fiets kan je natuurlijk wel zelf geen dodelijke ongevallen veroorzaken, tenzij er ergere zaken gebeuren...

nu moet ik zeggen dat ik ook van mijn stoel viel, ben ook jonger geweest en ja, een pintje ging er ook wel in.
met die fiets kan je natuurlijk wel zelf geen dodelijke ongevallen veroorzaken, tenzij er ergere zaken gebeuren...

* If it works, don't fix it *
Tja, ik werk ook bij "de firma" en 't is altijd moeilijk om een oordeel te vellen als ge d'r nie bij zijt.
Enerzijds kan je zeggen dat de fietser ook een bestuurder is en dat die zich evengoed aan de wet moet houden.
Anderzijds is er nog een serieus verschil tussen een dronken bestuurder en een ge?ntoxiceerde bestuurder, en ik leid af uit de genoemde symptomen dat zoonlief niet dronken was.
Ik denk dat het op die moment beter is van te zeggen dat onze maat te voet verder mag, we moeten tenslotte al blij zijn dat hij niet met de auto op de baan is.
Ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat een echt dronken fietser een groot gevaar betekent voor zichzelf en eventueel voor andere ('t zou de eerste auto niet zijn die rond een boom geplooid hangt omdat de bestuurder voor een fietser uitweek) en dat die dan ook maar de gevolgen moet dragen.
Op het parket moet ge niet kwaad zijn want die hebben nationale onderrichtingen over bepaalde boetebedragen die ze op bepaalde graden van intoxicatie moeten plakken, die liggen dus vast. De vaststeller kon misschien wat meer zijn boerenverstand gebruikt hebben, maar ook daar moet ge voorzichtig mee zijn want voor 't zelfde geld stond er een azijnpisser van nen officier over zijne schouder te kijken.
De wetgever had wellicht beter lagere boetebedragen voor ge?ntoxiceerde fietsers vastgelegd, maar dat zou de aanhoudende normvervaging bij fietsers misschien maar in de hand werken...'t is allemaal niet gemakkelijk.
Over ons Laurette haar kabinet kan ik alle opmerkingen bijtreden

Enerzijds kan je zeggen dat de fietser ook een bestuurder is en dat die zich evengoed aan de wet moet houden.
Anderzijds is er nog een serieus verschil tussen een dronken bestuurder en een ge?ntoxiceerde bestuurder, en ik leid af uit de genoemde symptomen dat zoonlief niet dronken was.
Ik denk dat het op die moment beter is van te zeggen dat onze maat te voet verder mag, we moeten tenslotte al blij zijn dat hij niet met de auto op de baan is.
Ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat een echt dronken fietser een groot gevaar betekent voor zichzelf en eventueel voor andere ('t zou de eerste auto niet zijn die rond een boom geplooid hangt omdat de bestuurder voor een fietser uitweek) en dat die dan ook maar de gevolgen moet dragen.
Op het parket moet ge niet kwaad zijn want die hebben nationale onderrichtingen over bepaalde boetebedragen die ze op bepaalde graden van intoxicatie moeten plakken, die liggen dus vast. De vaststeller kon misschien wat meer zijn boerenverstand gebruikt hebben, maar ook daar moet ge voorzichtig mee zijn want voor 't zelfde geld stond er een azijnpisser van nen officier over zijne schouder te kijken.
De wetgever had wellicht beter lagere boetebedragen voor ge?ntoxiceerde fietsers vastgelegd, maar dat zou de aanhoudende normvervaging bij fietsers misschien maar in de hand werken...'t is allemaal niet gemakkelijk.
Over ons Laurette haar kabinet kan ik alle opmerkingen bijtreden

- Pikke senior
- 75 cc
Er zijn toch wel ergere dingen dan dat he zeg. Je moet al serieus dronken zijn om met de fiets dodelijke ongevallen te veroorzaken. Iemand die 5 pinten gedronken heeft is een gevaar met de auto voor andere weggebruikers. Maar een fietser, effe serieus blijven, he. Verbied dan ook maar elke jongere van -25 uit het verkeer want hoeveel rijden er zich niet dood (nuchter !) tijdens het weekend ? Trouwens, een stomdronken voetganger kan ook onder uw auto lopen. En sorry hoor maar als "dienaar" zou je beschaamd moeten zijn om hiervoor een boete uit te schrijven (en het zijn dan waarschijnlijk nog de ouders die moeten betalen).FJR02 schreef:een fiets is ook een transportmiddel en valt dus onder wet. en die dienaars kunnen ze alleen maar uitvoeren...
En dan nog iets : verkeersveiligheid bereik je niet alleen met snelheids- en alcoholcontroles. Als motard weten we allemaal hoe gevaarlijk onze wegeninfrastruktuur soms wel is en dikwijls kunnen eenvoudige ingrepen de wegen een pak veiliger maken. Een eenvoudig voorbeeld : wat een comedie is dat geweest alvorens de "dodehoekspiegel" verplicht werd. Natuurlijk, deze groep vertegenwoordigd de kapitaalkrachtige patroons die het niet altijd even nauw nemen met de verkeersveiligheid en deze groep is "economisch" belangrijk. Nee, de modale (vooral Vlaamse) weggebruiker is de melkkoe van de Schatkist en de flikken zijn dikwijls de belastingontvangers.
- Big Jomb
- 1300 cc
Ha de mannen,
Persoonlijk vind ik het serieus overdreven hoe men bezig is qua naleven van de wet, maar in Antwerpen doen ze er precis nog een schepje bovenop en hebben ze weer dringend geld nodig.
Vorige week was de parkeertijd van mijn wagen 4 minuten overschreden, en ja een boete van ? 21,50. Een 2-tal maanden geleden in de Panne idem, doch daar was het maar ?12,50. Nu dit is echt niet te vergelijken mat ? 610 wat schandalig is.
Binnenkort vragen ze aan de caf?houders om per persoon maar 2 pintjes te schenken, dan verdienen ze helemaal niets meer en kunnen ze hun zaak sluiten.
Onlangs las ik ergens dat een stadje als Durbuy 3x zo veel gelden ontvangt door geinde boetes dan een grootstad als Gent
Hoeveel flitsers staan er in Walloni? vergeleken met vlaanderen
Ik doe per jaar een 70.000 km met de wagen, het is meer uitkijken naar snelheidsbeperkingen en filtsters dan dat je je ogen op de baan kan houden, onbegrijpelijk. Maar dit zal dan wel het huidig leven in Belgi? zijn zeker.
Maar wat kan je er aan doen, weinig denk ik.
Slukes
Persoonlijk vind ik het serieus overdreven hoe men bezig is qua naleven van de wet, maar in Antwerpen doen ze er precis nog een schepje bovenop en hebben ze weer dringend geld nodig.
Vorige week was de parkeertijd van mijn wagen 4 minuten overschreden, en ja een boete van ? 21,50. Een 2-tal maanden geleden in de Panne idem, doch daar was het maar ?12,50. Nu dit is echt niet te vergelijken mat ? 610 wat schandalig is.
Binnenkort vragen ze aan de caf?houders om per persoon maar 2 pintjes te schenken, dan verdienen ze helemaal niets meer en kunnen ze hun zaak sluiten.
Onlangs las ik ergens dat een stadje als Durbuy 3x zo veel gelden ontvangt door geinde boetes dan een grootstad als Gent

Hoeveel flitsers staan er in Walloni? vergeleken met vlaanderen

Ik doe per jaar een 70.000 km met de wagen, het is meer uitkijken naar snelheidsbeperkingen en filtsters dan dat je je ogen op de baan kan houden, onbegrijpelijk. Maar dit zal dan wel het huidig leven in Belgi? zijn zeker.
Maar wat kan je er aan doen, weinig denk ik.
Slukes
I see you when I see you

- co-admin
- 75 cc
- Contacteer:
De boete op zich vind ik rechtvaardig, dronken rijden is nu eenmaal gevaarlijk, ook al is het met een fiets. De strafmaat, 610 euro, is dan weer belachelijk hoog. Veel verkeersboetes zijn extreem hoog, je moet maar eens de krant lezen en kijken wat een misdrijf wat geen verkeersovertreding is, ongeveer kost. Zoek maar eens een misdrijf waar de schuldige ongeveer 610 euro moet betalen, die overtreding zou dus ongeveer even erg moeten zijn. Je kan je niet voorstellen wat voor gore dingen je moet uithalen om aan zo'n bedrag te komen.
Nu ja, gezond verstand moet je in de gemiddelde rechtbank ver zoeken.
Het enige wat je kan doen is zorgen dat je in je autoradio/mp3 speler dit nummer hebt zitten. Laat horen dat je een fan bent
Nu ja, gezond verstand moet je in de gemiddelde rechtbank ver zoeken.
Het enige wat je kan doen is zorgen dat je in je autoradio/mp3 speler dit nummer hebt zitten. Laat horen dat je een fan bent

- den R1 zot
- Clublid
Varadero en Senior kan ik hier beide in bijtreden.
Maar zoals anderen ook al zeiden is het wreed belachelijk van hiervoor zulke boete te schrijven.
610 Euro!!
Ik kan best begrijpen dat we ons gemolken voelen.
Ik betaal bijna 50 Euro boete omdat ik tijdens het wassen van de auto op 1.5 meter van het zebrapad sta, terwijl ze zelf op het verlengde van het fietspad gaan staan (20 meter verder) en op de hoek nog wel om fritjes te gaan halen!
Echt politie werk zekers...
Er zitten pertang toffe kerels bij... maar ja ge ziet ze niet zoveel h?.
Vandaag trouwens ??ne tegengekomen tijdens de plaatselijke wielerwedstrijd "Schaal Sels" in Merksem.
Hij was nog met de BMW (zone Brecht) en vond de FJR van zijn collega's een wreed machien.
Maar 610 euro......

Maar zoals anderen ook al zeiden is het wreed belachelijk van hiervoor zulke boete te schrijven.
610 Euro!!

Ik kan best begrijpen dat we ons gemolken voelen.
Ik betaal bijna 50 Euro boete omdat ik tijdens het wassen van de auto op 1.5 meter van het zebrapad sta, terwijl ze zelf op het verlengde van het fietspad gaan staan (20 meter verder) en op de hoek nog wel om fritjes te gaan halen!

Echt politie werk zekers...

Er zitten pertang toffe kerels bij... maar ja ge ziet ze niet zoveel h?.
Vandaag trouwens ??ne tegengekomen tijdens de plaatselijke wielerwedstrijd "Schaal Sels" in Merksem.
Hij was nog met de BMW (zone Brecht) en vond de FJR van zijn collega's een wreed machien.

Maar 610 euro......

- Pikke senior
- 75 cc
Re: Politie maakt het te bond
Ik heb vandaag de vraag gesteld aan iemand van Leuven. Want als er ??n stad is waar er jongeren op de fiets rijden die van caf? of van een fuif komen, dan zal het wel Leuven zijn. In Leuven wordt men tegengehouden door de flikken maar niet beboet. Dit lijkt me al een beter compromisM&M schreef:Yo FJR freaks
M&M

Net voor ik dit schrijf heeft mijn vriendin gebeld : ze hebben daarnet bij haar ouders ingebroken

Het kon nog wel even duren zeiden ze aan de telefoon. Tijdens het spitsuur zijn namelijk alle combi's de baan op om controle te doen

Enfin, die gasten zullen ze wel nooit vinden... En zelfs dan nog ; een boete van 610 Euro zullen ze wel niet krijgen

t.a.v. publicrelations@fedpol.be
Beste,
Vandaag stak er een gesloten witte omslag in de bus, onge-adresseerd, met vooraan het logo van de Federale Politie, de letters PV, een barcode en de tekst : "offici?le vaststelling van inbreuk".
Binnenin verwijst de brief naar een Passage Vaststelling , met een opsomming van een aantal vaststellingen dat 1/4 van de Belgische vrouwen aan overgewicht lijdt, naar schatting hebben zowat 1/3 mensen te kampen met slaapproblemen, en 10 % van de bevolking heeft last van migraine.
Met de uitnodiging, om lid te worden aan 50% korting, bij Passage Fitness.
Ik kan de humor van de ledenwerving niet inzien, het stoort me dat men misbruik maakt van de angst onder de bevolking om een boete in de bus te krijgen. Ik zou het fijn vinden, mocht U in het vervolg uw medewerking verlenen aan een goed doel, in plaats van commerci?le activiteiten.
Als deze misplaatste grap buiten uw medeweten tot stand is gekomen, me dunkt dat het logo wettelijk beschermd is, mag ik hopen dat U deze grapjassen bedankt met een absurd hoge boete,
die helemaal niet in proportie staat tot het misdrijf, ik had zo gedacht aan een verhouding 610 euro voor dronken rijden met de fiets, in plaats van met de auto.
Genegen groet,
naam adres.
En mailen maar met die hap
Beste,
Vandaag stak er een gesloten witte omslag in de bus, onge-adresseerd, met vooraan het logo van de Federale Politie, de letters PV, een barcode en de tekst : "offici?le vaststelling van inbreuk".
Binnenin verwijst de brief naar een Passage Vaststelling , met een opsomming van een aantal vaststellingen dat 1/4 van de Belgische vrouwen aan overgewicht lijdt, naar schatting hebben zowat 1/3 mensen te kampen met slaapproblemen, en 10 % van de bevolking heeft last van migraine.
Met de uitnodiging, om lid te worden aan 50% korting, bij Passage Fitness.
Ik kan de humor van de ledenwerving niet inzien, het stoort me dat men misbruik maakt van de angst onder de bevolking om een boete in de bus te krijgen. Ik zou het fijn vinden, mocht U in het vervolg uw medewerking verlenen aan een goed doel, in plaats van commerci?le activiteiten.
Als deze misplaatste grap buiten uw medeweten tot stand is gekomen, me dunkt dat het logo wettelijk beschermd is, mag ik hopen dat U deze grapjassen bedankt met een absurd hoge boete,
die helemaal niet in proportie staat tot het misdrijf, ik had zo gedacht aan een verhouding 610 euro voor dronken rijden met de fiets, in plaats van met de auto.
Genegen groet,
naam adres.
En mailen maar met die hap

N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Motorrijders doen het op kanaal 3 !
Mijn dochter rijdt een paar jaar geleden met haar fiets s avonds van School naar haar kot in Gent in de gietende regen en wordt tegengehouden door de politie met de melding dat haar licht niet werkt, toen bleek dat ze pas door een plas water had gereden en de dinamo geen grip had op de band was dat voor meneer geen uitleg. Terwijl ze aan het discusieren was dat haar licht welk werkte want het bewijs hadden ze bij hun door de fiets op te heffen een aan het wiel te draaien maakte meneer zich nog boos ook.
conclusie: smaad aan politie en een boete van 150?
een regelrechte schande, maar ja de overuren van de politie moeten toch betaald worden of niet!!!
grtjs
conclusie: smaad aan politie en een boete van 150?
een regelrechte schande, maar ja de overuren van de politie moeten toch betaald worden of niet!!!
grtjs