Schoon zijn ze zeker behalve dus ook die megaspiegels
Maar ik kom ze toch liever niet tegen en zeker niet als ze mij aan de kant willen zetten
Trouwens vandaag aan de verkeerslichten in de Plezantstraat te Sint-Niklaas stond er zo ene naast mij.
Maar ik had blijkbaar niks mispeutert want hij had geen oog voor mij
Groetjes Flitser
Laatst gewijzigd door Flitser op 11 sep 2006, 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
[quote="den R1 zot"]Heel schoon, die mega spiegels.
quote]
Gobelijn heeft ook van die spiegels, of het doeltreffend is bij regen heb ik hem nog niet gevraagd. Wat wel spijtig is, dat is het feit dat het glasoppervlak nog de originele grootte heeft. En dit voor een originele Yamaha-optie
De valblokken vooraan heb ik al, de flikken hebben er blijkbaar ook achteraan. Misschien mijn volgende aankoop
Waar ik ook van droom is een topkoffer die in de plaats van het duo-zadel geklikt kan worden. De vorm zoals bij de hierboven, maar dan wel op dezelfde montagebodem als het zadel. (bij de flikken zit het vastgeschroefd)
Suzuki GS850G, Suzuki GSF1200N, BMW R1150GS, Yamaha FJR1300A
@den boete
de valblokken achteraan zijn enkel voor de modellen met de ondiepe koffers. Bij de standaardkoffers zitten de valblokken onder de deksels zodat, ingeval van een impact toch eerst de koffers raken.
De spiegelkappen dienen om de handen uit de wind te zetten.
Hey Varadero , kunnen we niet eens een dagske wisselen van gerief heb er altijd van gedroomd om eens met muziek rond te rijden En dan gaan ze nog eens vrijwillig uit de weg als ge voorbij wil .
Amai ja heel mooi en welk deel is eigenlijk van mij dat ik met mijn belasting heb helpen betalen
nu weet ik waarom ze geen geld meer gaan hebben om ons pension edukatie enz te betalen ze smijten het langs de goot naar buiten .
snowangel schreef:Amai ja heel mooi en welk deel is eigenlijk van mij dat ik met mijn belasting heb helpen betalen
nu weet ik waarom ze geen geld meer gaan hebben om ons pension edukatie enz te betalen ze smijten het langs de goot naar buiten .
Ze zijn idd. heel mooi ,zeer snel en wendbaar, zelf rij ikzelf met den fjr, en bij ons zijn er sinds 1 jaar 2 fjr's in dienst maar ik denk niet dat er nog nieuwe Yamaha 's zullen worden aangeschaft na het verlopen van de leasingperiode.
Alle bijgeplaaste onderdelen werden door een externe firma bijgeplaatst en dit werd duidelijk zonder veel voorstudie gedaan (dit in tegenstelling tot BMW...)
Gevolg motors hebben om en bij de 45.OOO km's na 1 jaar maar hebben reeds onnoemelijk veel bij de verdeler gestaan ter herstelling van die brol die ze erbij hebben geplaatst...jammer
-de zwaailichten werken geregeld niet..
-de bevestiging van de zwaailichten breekt af...
-de 4 bevestiging van de koffers (speciale polyester achterkuip) breekt ...
Echt heel jammer voor Yamaha dat ze dit zo overhaast hebben gedaan.
BUTCH schreef:Gevolg motors hebben om en bij de 45.OOO km's na 1 jaar maar hebben reeds onnoemelijk veel bij de verdeler gestaan ter herstelling van die brol die ze erbij hebben geplaatst.
Bij de dealer.....daar zie ik de flikkenmoto's het liefst van al staan , als het even kan met een goedkope panne (omdat het ten koste van de belastingbetaler is), maar er mag een stukske ontbreken dat ze voor mijn part te voet vanuit Tokio brengen
Suzuki GS850G, Suzuki GSF1200N, BMW R1150GS, Yamaha FJR1300A
junior schreef:kunnen die valblokken ook op onze fjr gemonteerd worden ttz achteraan ??
@ Junior,
Natuurlijk kunnen die valblokken op onze FJR gemonteerd worden, enkel ben je dan de voetsteunen van de duo kwijt want daar komen ze dan wel in de plaats
Als je nooit met duo rijd is dit wel een aanrader vind ik
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Zoals ik hierboven reeds vermelde kan je ze idd plaatsen maar de "flikken" hebben ondiepe kofferdeksels.
De standaarddeksels zijn breder zodat de valblokken eigenlijk niet kunnen dienen, tenzij je zonder zijkoffers rijdt.
junior schreef:kunnen die valblokken ook op onze fjr gemonteerd worden ttz achteraan ??
@ Junior,
Natuurlijk kunnen die valblokken op onze FJR gemonteerd worden, enkel ben je dan de voetsteunen van de duo kwijt want daar komen ze dan wel in de plaats
Als je nooit met duo rijd is dit wel een aanrader vind ik
Max
Ik heb reeds valblokken gezien die op de plaats van de aanhechting van de uitlaten bevestigd wordt.
Op deze manier kan de duo toch nog mee.
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..." www.coppenshans.be