terug van avignon
Moderator: Abeloos
terug van avignon
zo om 14.50 op 260906 thuis aangekomen
het was fijn
ook aan begeleiders dank u wel voor de opvang
de ganse groep
ik denk dat de olifantjes geraak hebt
groeten polarend
het was fijn
ook aan begeleiders dank u wel voor de opvang
de ganse groep
ik denk dat de olifantjes geraak hebt
groeten polarend
- Ed vollegaas
- 250 cc
- Contacteer:
Was gisterenavond thuis om 2300hr, heb pb gekregen van el staff dat hij om 2200 thuis was.
Heb weer toffe FJRijders leren kennen, bedankt voor het gezelschap.
Tot binnenkort.
Greetz ED
Heb weer toffe FJRijders leren kennen, bedankt voor het gezelschap.
Tot binnenkort.
Greetz ED
D'ONT DRINK AN DRIVE IF YOU CAN SMOKE AND FLY
www.runwayriders.be
www.runwayriders.be
Jo demannen,
Zijn gisteren ook toegekomen in het zelfde weer als Dirkske, niet alleen in een file op de ring in Brussel maar ook nog op de N16 .
We stonden direct terug met beide voeten op de grond, Vlaanderen is geen motorland.
Alhoewel om door de auto's te rijden en vooruit te komen is het een uitstekend voertuig.

Zijn gisteren ook toegekomen in het zelfde weer als Dirkske, niet alleen in een file op de ring in Brussel maar ook nog op de N16 .

We stonden direct terug met beide voeten op de grond, Vlaanderen is geen motorland.

Hou het veilig en tot voorbij den bocht!!
The Boss, kwam zag en overwon!!
- Action-Joe
- 75 cc
- Action-Joe
- 75 cc
Ha de mannen ,
Ook goe thuis gekomen na een fantastische reis , veel leute en plezier en toffe mensen leren kennen.
Het verslag van Avignon laat ik over aan de andere , ik ga mij toespitsen op het verslag de reis naar Avignon ofwel de 1001 bochten samen met Tomeke Slick
(dwars door de eifel ,vogezen ,stuk jura ,route des grandes alpes & cote azur)
Belgie , luxenburg, Duitsland , Frankrijk , zwitserland, Monaco, Avignon
Ge zult wel moeten wachten tot deze avond want ik ga eerst mijn fjr kuisen
Greetz El Staff.
P.S : Omer alias Pieke de mistral wa is da
, aja Pol support voor gps gratis leverbaar op de vergadering 
Ook goe thuis gekomen na een fantastische reis , veel leute en plezier en toffe mensen leren kennen.
Het verslag van Avignon laat ik over aan de andere , ik ga mij toespitsen op het verslag de reis naar Avignon ofwel de 1001 bochten samen met Tomeke Slick

Ge zult wel moeten wachten tot deze avond want ik ga eerst mijn fjr kuisen

Greetz El Staff.
P.S : Omer alias Pieke de mistral wa is da

- Action-Joe
- 75 cc
Op dinsdag 20h00 waren we veilig thuis terug, na een bezoek/overnachting in Clermont-Ferrand.
Het was een prachtige week, ongeveer 2500km met het beste rit op zaterdag met prachtig weer en moeie wegen.
Heel goed sfeer en zoals altijd, toffe mensen met hun FJR
Hoe is het zo dat onze wegen zo rottig zijn in vergelijking met de wegen van Frankrijk ?
Het was een prachtige week, ongeveer 2500km met het beste rit op zaterdag met prachtig weer en moeie wegen.
Heel goed sfeer en zoals altijd, toffe mensen met hun FJR
Hoe is het zo dat onze wegen zo rottig zijn in vergelijking met de wegen van Frankrijk ?
- In Extremo
- 1300 cc
- Contacteer:
Nog bijlange nie, all?? nog een weekje ......Johnny schreef:Ha de mannen allemaal veilig terug zie ik![]()
![]()
En nu snel een mooi verslagje en foto's aub
Gr. Johnny
Michel is nog niet terug zeker?
Het was inderdaad een leuke bijeenkomst.
Inderdaad weer een "paar" nieuwe toffe mensen leren kennen.
Groetjes nog aan Omer, Christa, Fran?ois, Pollekke, Danny, Dirk, Lieve, Marcel, Annick, Tom en nu maar hopen dat ik niemand vergeten ben ....
Oei, de halve belgen vergeten, Ruud en Erwin.
Merci beaucoup a Chantal et Andr? ! Bien faites !
Groetjes,
Michel
* There are no strangers,
* Just friends who have never met !
* You might as well live before you die !
Hoi iedereen!, Ik ben vrijdagmorgen om 8h30 vertrokken vanuit la Garonne (Toulon) zonder p?age-wegen en na 1050km. met 4 stops, was ik deze nacht om 0h20 thuis, moe maar voldaan.
Ik heb in totaal 4500km. ('kheb zelfs nieuwen banden moeten leggen onderweg
)
Ik wil iedereen die daar aanwezig was bedanken voor het goede gezelschap, en in het bijzonder Nico (El Staf) voor de heen-reis naar Avignon. foto's op: http://foto.telenet.be/8868644402
enjoy!
greetz
Tom
Ik heb in totaal 4500km. ('kheb zelfs nieuwen banden moeten leggen onderweg

Ik wil iedereen die daar aanwezig was bedanken voor het goede gezelschap, en in het bijzonder Nico (El Staf) voor de heen-reis naar Avignon. foto's op: http://foto.telenet.be/8868644402
enjoy!
greetz
Tom

Laatst gewijzigd door TOMH op 30 sep 2006, 23:51, 1 keer totaal gewijzigd.
FJR's @ Alps 2008 http://fjrijders.be/forum/viewtopic.php?t=3314
Wie gaat er mee?
Wie gaat er mee?
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
Oproep aan de deelnemers "Van Pottelsberge Marcel en Opdorp Annick" van Avignon
Onderstaand bericht heb ik ontvangen van "Foucart Philippe" philippe.foucart@skynet.be
Is het mogelijk de burgelijke adressen en e-mail van "Van Pottelsberge Marcel en Opdorp Annick" te hebben.
Deze vraag van T-Teuf (FJR-France / La Marmotte) om hun de CD - Avignon te verzenden.
Mag ik dan aan bovenvernoemde personen vragen om zovlug mogelijk contact op te nemen met Philippe om hun gegevens die hij nodig heeft door te sturen
Hopend jullie hiermee van dienst te zijn geweest
Max

Onderstaand bericht heb ik ontvangen van "Foucart Philippe" philippe.foucart@skynet.be
Is het mogelijk de burgelijke adressen en e-mail van "Van Pottelsberge Marcel en Opdorp Annick" te hebben.
Deze vraag van T-Teuf (FJR-France / La Marmotte) om hun de CD - Avignon te verzenden.
Mag ik dan aan bovenvernoemde personen vragen om zovlug mogelijk contact op te nemen met Philippe om hun gegevens die hij nodig heeft door te sturen

Hopend jullie hiermee van dienst te zijn geweest

Max

Laatst gewijzigd door FJR-Freak Max op 26 okt 2006, 01:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

- alderweireldt
- 75 cc