Aankondiging "Najaarsrit der FJRijders"
Moderator: Abeloos
- Ed vollegaas
- 250 cc
- Contacteer:
Heb mijn maandrol gekregen en ben vrij , dus mag je me er bij zetten Max.
Greetz Ed
Greetz Ed
D'ONT DRINK AN DRIVE IF YOU CAN SMOKE AND FLY
www.runwayriders.be
www.runwayriders.be
Waarschijnlijk rijdt mijnen duo ook mee.
Zet ze er maar bij onder voorbehoud.
Als we mogen kiezen, dan liefst in nen trage groep, anders rijd ik misschien weer verloren.
Mischien kunnen we een nieuw sub-clubje oprichten, zoals "het bendeke" maar dan voor de toeristen (lees bomba's) !
Zet ze er maar bij onder voorbehoud.
Als we mogen kiezen, dan liefst in nen trage groep, anders rijd ik misschien weer verloren.
Mischien kunnen we een nieuw sub-clubje oprichten, zoals "het bendeke" maar dan voor de toeristen (lees bomba's) !
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
Beste deelnemers,
Zoals Max reeds aangekondigd had zal ik hieronder de lijst van de beschikbare gerechten posten. Gelieve jullie keuze bekend te maken v??r 11 Oktober 2006 zodat wij deze kunnen doorgeven aan de keuken.
- Croque Monsieur 4,80?
- Croque Hawa? 5,10?
- Croque Madame 5,10?
- Balletjes in Tomatensaus 9,50?
- Balletjes in Provencaalse saus 9,50?
- Vol-Au-Vent 10,50?
- Steak Peper, Provencaal
of Champignon 14,50?
- Spaghetti 7,00?
- Americain Natuur 9,50?
Bij deze wil ik tevens vragen om de gerechten reeds bij de inschrijving 's morgens van de rit af te rekenen, zodat we tijdens de middagstop niet te veel tijd verliezen, en eventueel proberen om het bedrag te passen. Dranken tijdens de rit kunnen persoonlijk of in groep afgerekend worden, naar keuze. Bij de inschrijving 's morgens zal U dan een dubbel ontvangen van de gewenste gerechten dat U dient af te geven bij aankomst op de middagstop aan het personeel. Hierop staat dan wat U heeft besteld, alsook Uw naam. Dit maakt het alles gemakkelijker voor het personeel om te weten wie wat besteld heeft en laat alles vlot verlopen.
Firechief
Zoals Max reeds aangekondigd had zal ik hieronder de lijst van de beschikbare gerechten posten. Gelieve jullie keuze bekend te maken v??r 11 Oktober 2006 zodat wij deze kunnen doorgeven aan de keuken.
- Croque Monsieur 4,80?
- Croque Hawa? 5,10?
- Croque Madame 5,10?
- Balletjes in Tomatensaus 9,50?
- Balletjes in Provencaalse saus 9,50?
- Vol-Au-Vent 10,50?
- Steak Peper, Provencaal
of Champignon 14,50?
- Spaghetti 7,00?
- Americain Natuur 9,50?
Bij deze wil ik tevens vragen om de gerechten reeds bij de inschrijving 's morgens van de rit af te rekenen, zodat we tijdens de middagstop niet te veel tijd verliezen, en eventueel proberen om het bedrag te passen. Dranken tijdens de rit kunnen persoonlijk of in groep afgerekend worden, naar keuze. Bij de inschrijving 's morgens zal U dan een dubbel ontvangen van de gewenste gerechten dat U dient af te geven bij aankomst op de middagstop aan het personeel. Hierop staat dan wat U heeft besteld, alsook Uw naam. Dit maakt het alles gemakkelijker voor het personeel om te weten wie wat besteld heeft en laat alles vlot verlopen.
Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman 

- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Firechief,
Voor mij een vol-au-vent
voor mijn vrouw een Spaghetti.
Tot volgende week op de vergadering.
Groeten,
Hans
Voor mij een vol-au-vent
voor mijn vrouw een Spaghetti.
Tot volgende week op de vergadering.
Groeten,
Hans
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
- Ed vollegaas
- 250 cc
- Contacteer:
Balletjes in Provencaalse saus.
Greetz Ed
Greetz Ed
D'ONT DRINK AN DRIVE IF YOU CAN SMOKE AND FLY
www.runwayriders.be
www.runwayriders.be
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Je stond al in het lijstje Spy Fox 
en nu dus twee keer

en nu dus twee keer

"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
- alderweireldt
- 75 cc