Zonder woorden :

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden

Moderator: Abeloos

Pikke senior
75 cc
75 cc

Bericht door Pikke senior »

Daarstraks reed ik door Herk-de-Stad met voor mij een politiecombi met 2 agenten aan boord.
Ik zag honderd meter voor mij een dikke BMW geparkeerd staan op het fietspad, rechterraam naar beneden en keuvelend tegen een vrouw die op haar oprit stond. De 2 agenten rijden er schoontjes aan voorbij. Nochtans is dit toch strafbaar en bovendien gevaarlijk.
In deze situatie is elke voetganger verplicht het fietspad te verlaten en de wagen te passeren over de rijbaan. Bovendien ligt het fietspad er ook nog een beetje hoger (als ik goed gekeken heb) en wordt het dus al moeilijk om weer terug op het fietspad te geraken...

Een boete is daarom niet nodig maar een opmerking had ik van de arm der wet toch wel verwacht :(
FJRudi
500 cc
500 cc
Contacteer:

Bericht door FJRudi »

vandaag thuis gekomen en tegen vrouwke gezegd: al goed dat je deze week mijn haar geknipt hebt! Waarom vraagt ze? Ikke: anders stond ik daarstraks toch niet zo netjes op de foto! Duurde efkes tot hare euro gevallen was, maar volgende week kan ik een niet zo plezierige brief in de bus verwachten. Doeme toch! :evil: 70km op een rechte baan buiten de bebouwde kom is toch echt niet te doen! En al die auto's achter me: flits flits flits flits

Rudi :cry:
Honda NTV650 01 Honda Deauville 02 FJR1300A 06
N51 13.320 E4 15.336 Zumo 550
iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen (Thé Lau)
FJRudi
500 cc
500 cc
Contacteer:

Bericht door FJRudi »

gisteren het verdict in de bus gevallen: na correctie reed ik 72 waar je maar 70 mag. Snel h?
De 50 bijhorende euro's zullen met een groene lach betaald worden. :evil:

Rudi
Honda NTV650 01 Honda Deauville 02 FJR1300A 06
N51 13.320 E4 15.336 Zumo 550
iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen (Thé Lau)
witse
Moderator
Moderator

Bericht door witse »

Allee de plezante mannen hebben me vandaag weeral een papierke bezorgd . Geflitst met den :fjr: in Hamoir op de Grand'Route , mocht daar 50 doen en deed 76 , met Vitesse corrig?e 70 km per uur . Resultaat 150 ? betalen :sad11: .Weten die nu echt niks anders te doen dan ne brave mens zen hobby verpesten :?:

Grtjs Luc ( die weeral wa armer is )
witse
Moderator
Moderator

Bericht door witse »

Is er zondag iemand op de vergadering die frans kent dan breng ik die brief eens mee want ik weet niet wat ik ermee moet doen , ik versta daar geen woord van . :?: :?:

Grtjs Luc
Big Jomb
1300 cc
1300 cc

Bericht door Big Jomb »

Ha de mannen,

@ Witse,

Terugsturen en vragen om in het Flamand te vertalen, ik vesrta ook enkel frans als het mij uitkomt :D :D :D

Slukes
I see you when I see you :!: :!: :!:
Afbeelding
motorik
75 cc
75 cc

Bericht door motorik »

Hallo Witse,
Gewoon terugsturen en een Nederlandse versie eisen.
Gewoonlijk hoor je er nooit meer iets van.

Groeten,
Erik B
dartagnan
1300 cc
1300 cc

Bericht door dartagnan »

Luc, @witse,

hetgeen Erik en Johan zeggen klopt.
Ik heb dit ook al gedaan, afgegeven op mijn plaatselijk politiebureel en een nederlandstalige versie gevraagd :roll: .
Alleen heb ik de pech gehad dat ik weldegelijk, zij het met 3 maand vertraging, toch de boete moest betalen :cry: .

Greetz,

Serge
één van de vier, dartagnan
witse
Moderator
Moderator

Bericht door witse »

Hey mannen merci , ik ga dat gewoon terugsturen en we zullen wel zien wat er van komt dan , maar dat zal toch eerst iets voor maandag zijn . Zelf hebben ze er ook niet rap mee geweest . Ze hebben mij de 24 september gepakt en is nu aangekomen dus moet ik ook niet te rap zijn. Toch bedankt en tot morgen in Rotselaar.
:wink:

Grtjs Luc
Gesloten