Aankondiging "Najaarsrit der FJRijders"
Moderator: Abeloos
najaarsrit
Potverdorie :Ik zat in groep 4 en als enige met duo.
Kon op sommige momenten bijna geen bochten nemen (van het lachen).
Andere momenten ook niet ! (motor bijna niet in de bocht te sturen)?
Dacht eerst aan technisch mankement (doch was het niet ) mijn duozitster viel steeds in slaap.
Doch al met al fantastische rit en vooral goede leider!!
Zou graag in de toekomst nog meereiden.
Kon op sommige momenten bijna geen bochten nemen (van het lachen).
Andere momenten ook niet ! (motor bijna niet in de bocht te sturen)?
Dacht eerst aan technisch mankement (doch was het niet ) mijn duozitster viel steeds in slaap.
Doch al met al fantastische rit en vooral goede leider!!
Zou graag in de toekomst nog meereiden.
Hallo iedereen,
het was een mooi ritje
dat Max ineengestoken had en de weergoden waren ons zeker goed gezind
.
Bedankt mannen voor het vertrouwen dat ge 's morgens gehad hebt om met mij als voorrijder mee te rijden
.
Ik hoop dat ge 's namiddags geen spijt had van uw keuze
. Het was voor mij in ieder geval een eer om met zulk een toffe gasten rond te rijden
.
Hieronder enkele sfeerbeelden

Eerste stopplaats

Groep 2

Middagpauze
Hieronder de deelnemers van groep 2

@Pakske

@El Staff

@Big Jomb

@Shadowrider 38 & Anja

@Danneke en Nicole en @ex-fjrboy-dirk en madam
Greetz,
Serge
het was een mooi ritje

Bedankt mannen voor het vertrouwen dat ge 's morgens gehad hebt om met mij als voorrijder mee te rijden

Ik hoop dat ge 's namiddags geen spijt had van uw keuze

Hieronder enkele sfeerbeelden

Eerste stopplaats

Groep 2

Middagpauze
Hieronder de deelnemers van groep 2

@Pakske

@El Staff

@Big Jomb

@Shadowrider 38 & Anja

@Danneke en Nicole en @ex-fjrboy-dirk en madam
Greetz,
Serge
één van de vier, dartagnan
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
@ Alle deelnemers van de najaarsrit der FJRijders,
De opkomst was weer een enorm succes
, iedereen was zoals gewoonlijk voorzien van een goed humeur
en de zon
was van de partij, wat kan een inrichter dan nog meer verlangen dan een goede afloop
De voorbereiding was zwaar, vele uurtjes en km's zijn er ingekropen maar als het eindresultaat dan met succes verloopt is dit allemaal met heel veel plezier gedaan
Als eerste wil ik dan ook onze voorrijders (Snorry, Dartagnan, Dirkske en Firechief) bedanken voor hun bereidwilligheid om elk een groep te willen begeleiden en deze dan ook nog veilig terug te brengen naar de eindbestemming, ze hebben er dan ook nog voor gezorgd dat de dag op een plezierige manier verlopen is waardoor iedereen met heel veel enthousiasme en voldoening de najaarsrit heeft kunnen beleven
Ook onze Johnny en zijn dochter wil ik bedanken voor hun hulp, zij hebben er tenslotte voor gezorgd dat s'morgens de inschrijvingen vlot verliepen alsook dat op de middagstop alles in goede banen geleid werd zodat iedereen vlot aan zijn middagmaal is geraakt
En als laatste wil ik dan alle deelnemers nogmaals bedanken voor hun talrijke opkomst om aan de laatste offici?le rit van dit jaar te komen deel nemen, het was zoals gewoonlijk weer een plezier om in jullie aanwezigheid te mogen vertoeven
Allen bedankt voor deze geweldige dag dat ik heb mogen beleven
Max
De opkomst was weer een enorm succes

De voorbereiding was zwaar, vele uurtjes en km's zijn er ingekropen maar als het eindresultaat dan met succes verloopt is dit allemaal met heel veel plezier gedaan

Als eerste wil ik dan ook onze voorrijders (Snorry, Dartagnan, Dirkske en Firechief) bedanken voor hun bereidwilligheid om elk een groep te willen begeleiden en deze dan ook nog veilig terug te brengen naar de eindbestemming, ze hebben er dan ook nog voor gezorgd dat de dag op een plezierige manier verlopen is waardoor iedereen met heel veel enthousiasme en voldoening de najaarsrit heeft kunnen beleven

Ook onze Johnny en zijn dochter wil ik bedanken voor hun hulp, zij hebben er tenslotte voor gezorgd dat s'morgens de inschrijvingen vlot verliepen alsook dat op de middagstop alles in goede banen geleid werd zodat iedereen vlot aan zijn middagmaal is geraakt

En als laatste wil ik dan alle deelnemers nogmaals bedanken voor hun talrijke opkomst om aan de laatste offici?le rit van dit jaar te komen deel nemen, het was zoals gewoonlijk weer een plezier om in jullie aanwezigheid te mogen vertoeven

Allen bedankt voor deze geweldige dag dat ik heb mogen beleven

Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Ook wij hebben ons kostelijk geamuseerd. Inderdaad een mooie rit.
Ook van mij een late reactie wegens downloadlimiet bereikt enkele dagen geleden
Serge, bedankt voor het voorrijden.
Max, geef er volgend jaar maar ne goeie lap op
Tot op de nieuwjaarsreceptie?

Ook van mij een late reactie wegens downloadlimiet bereikt enkele dagen geleden

Serge, bedankt voor het voorrijden.
Max, geef er volgend jaar maar ne goeie lap op
Tot op de nieuwjaarsreceptie?

Laatst gewijzigd door FJRrider38 op 17 okt 2006, 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
Beter laat dan nooit zeker maar ook van hieruit nen dikke mercie aan iedereen die geholpen heeft om ons een fijne dag te bezorgen . Het was een mooie rit met goed weer en goed gezelschap . Zeker bedankt aan Snorry om ons de weg te wijzen en hij mag dat zeker nog eens doen . We kijken al uit naar de volgende rit alleen al voor de plezante sfeer die er altijd is als we op weg zijn .
Grtjs Luc & Sonja ( die deze keer is wakker gebleven )

Grtjs Luc & Sonja ( die deze keer is wakker gebleven )
- alderweireldt
- 75 cc
Ook van ons...... Erik, Nicole en Coen, (groep van Max) dikke proficiat voor de organisatie en de rit... Het was dik in orde (en moest het niet zo zijn ik zou het ook zeggen) Een goeie mix van snelle banen en toeristische baantjes. Welgelegen en ok stops. Middagmaal ok en goed georganiseerd. Goed systeem om in groepjes van 7 met een voorrijder de rit te rijden. Misschien een idee voor de volgende rit.... wie is wie.
bv. als iedereen in het lokaal is voor vertrek... eventjes voorstellen want welk gezicht schuilt er nu achter welke nickname? (Ik had me de R1 zot helemaal anders voor gesteld
Verder geen commentaar... 't was dik ok
groeten en tot nonneker
Erik (Alderweireldt)
bv. als iedereen in het lokaal is voor vertrek... eventjes voorstellen want welk gezicht schuilt er nu achter welke nickname? (Ik had me de R1 zot helemaal anders voor gesteld

groeten en tot nonneker
Erik (Alderweireldt)
mooi in blauw
- den R1 zot
- Clublid
- alderweireldt
- 75 cc
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Dat is voor de volgende keeralderweireldt schreef:tja, had ik geweten dat dat allemaal onder dat motorpak en die helm zat![]()
erik

"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
- T' Ghentse Stropke
- Clublid
- den R1 zot
- Clublid
had onze zot direct herkent
aan de stand van zijn beentjes
http://users.pandora.be/bauknecht/Forumshit/you.jpg 

Hoi allemaal,
@ inrichters van de rit
zeer mooie rit met leuke, snelle bochten
@ FJRFrans: nog meer van dat gezelschap op de volgende ritten man!
@ firechief: MERCI om ons voor te rijden
ziehier nog wat foto'tjes
http://foto.telenet.be/2865744641
mvg
Tom
@ inrichters van de rit

@ FJRFrans: nog meer van dat gezelschap op de volgende ritten man!

@ firechief: MERCI om ons voor te rijden
ziehier nog wat foto'tjes
http://foto.telenet.be/2865744641
mvg
Tom
FJR's @ Alps 2008 http://fjrijders.be/forum/viewtopic.php?t=3314
Wie gaat er mee?
Wie gaat er mee?
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer: