Nog maar eens de reacties te lezen en zoals julle en den boete schrijven, kalmte, rust tijdens een gesprek met de dealer doen nog altijd meer uit dan boosdoenerij, dit heeft toch geen zin om ruzie te gaan maken met bvb een dealer waar je het tot nu toe goed mee deed, verklaar op een rustige manier jouw eisen en maak eventueel een afspraak met hem als hij een plaatsje vrij heeft, het wordt nu winterperiode dus zal het waarschijnlijk wat minder druk worden, dreigementen en dergelijke brengen u nooit ver, brieven, pen of papier is voor mij slechts een laatste noodhulpmiddel en bij zulks zal de relatie dealer klant er niet op verbeteren, zij die graag en vaak wisselen van dealer kunnen mss best deze techniek gebruiken dan maar

Waarom geef ik deze info nog eens op pagina 3, om te verduidelijken dat je u niet direct zorgen moet maken.
Waarom schrijft Yamaha dat het dringend is ( denk eens goed na ) waarschijnlijk wel om zich in te dekken alser onverwachts toch een ongeval zou gebeuren waarvan bij onderzoek blijkt hij te rijden met een defecte TPS, zoals ik reeds vermeld kan het wel degelijk gevaarlijk zijn wanneer de TPS stuk is, omdat dan een snokkerig gevoel optreedt, op rechte stukken dan nog geen probleem althans voor mijn mening, in bochten zou dit wel kunnen zorgen voor problemen, vandaar eventueel dringend
Ga nu zelf bij jou na of dit euvel zich voordoet en maak je dan pas zorgen als het zo is
Ik begrijp ook goed dat het bij sommige een princiepekwestie is, zo dan moet je deze maar doorvoeren als dat jou beter zint h?
In ieder geval ikzelf heb het momenteel te druk, de brief ligt hier nu al een week, wanneer het eens past wip ik binnen om ergens af te spreken deze winter, zoals ik reeds vermelde heb ik mijn TPS vorig jaar zelf vervangen, alles bolt nog steeds prima, dus mijn conclusie ik maak me geen zorgen.
Tot slot als nadenkertje, de TPS'sen die nu nog in stock liggen bij yamaha en wachten om bij de dealers binnen te lopen zijn mss nog steeds van hetzelfde type als deze die er nu inzitten ( die van vorig jaar die ik vervangen heb was in ieder geval dezelfde ), ik weet niet of yamaha het zou aandurven om alsnog deze te gaan gebruiken omdat deze spullen toch ook aardig wat geld kosten, wanneer ik lang genoeg wacht en de stock opgebruikt is heb ik mss een ander typke TPS

Bij deze heb ik mss weer iets losgemaakt waar kan over gekibbelt worden

Groetjes en zet je tanden erin wanneer nodig blijkt