Herfstrit Hartrijders
Moderator: Abeloos
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
Herfstrit Hartrijders
HERFSTRIT 2006
UITNODIGING:
Beste motorrijder (-rijdster),
De afgelopen jaren nam U deel aan ??n (of misschien allemaal) van onze Herfstritten ten voordele van de Vlaamse Vereniging Autisme (V.V.A.).
Zoals beloofd zijn we er ook dit jaar weer en wel op zondag 29 oktober 2006.
Het is dit jaar de vijftiende editie georganiseerd door de Hartrijders, en als we de vijftien vorige edities van MV. Moerzeke erbij tellen, zien we dat Moerzeke reeds 30 maal het decor was voor het vertrek van de Herfstrit. Dus een echt jubileumjaar.
De inschrijvingen vinden nog steeds plaats in de caf?s op en rond het dorpsplein te Moerzeke (Hamme).
We beginnen de inschrijvingen reeds om 8 uur ?s morgens .
De aankomst is terug in sporthal DE WUITEN te Hamme.
De inschrijvingsprijs bedraagt 8? voor de motorrijder en 5? voor de duozitter.
Voor deze prijs krijg je en sticker, neemt U deel aan de bepijlde rit, hebt U recht op een consumptie, krijgt U bij aankomst een lunchpakket met koffiekoeken van de bakkerij MARIMAN uit Hamme en vers gezette koffie van BEYERS naar believen. Uw verloren energie krijg je terug onder de vorm van een blikje RED BULL. U neemt ook deel aan onze tombola waarbij talrijke waardevolle prijzen te winnen zijn. Onze hoofdprijs dit jaar is een Honda CBR125R motorfiets geschonken door DHOLDA ,als tweede prijs is er een bromfiets DERBI GPR50 REPLICA geschonken door Motorservice Schockaert en verder zijn er oa. nog, twee electronische roadbooks van Tripy waardebons van BIKE DESIGN, motorkledij van HOFMAN, helmen van SHARK en BMW (Raf?s Motorshop), hogedrukreinigers van KARCHER, ballonvluchten met WIM VERSTRAETEN, een uitlaatsysteem van REMUS, een motorpak van RUCCA, onderhoudsproducten van BELRAY en verder nog tal van mooie en waardevolle prijzen geschonken door onze milde sponsors ( zie affiche).
Onderweg kunnen de pechvogels rekenen op gratis bijstand van TOURING.
In sporthal DE WUITEN kan je verder ook nog genieten van beelden op het reuzenvideoscherm .
Als trouwe deelnemer aan deze manifestatie voor het goede doel, zal U ongetwijfeld ook de editie 2006 willen meemaken. Wij raden U aan om zo vroeg mogelijk te komen zodat U rustig de tijd kan nemen om te genieten van deze prachtige route, die ons dit jaar door de Oost-Vlaamse polders voert.
Breng gerust Uw vrienden motorrijders (-rijdsters) mee; niet alleen zij, maar ook de mensen met autisme zullen U er dankbaar voor zijn.
Groepen van minimum 20 deelnemers kunnen op voorhand inschrijven (voor inlichtingen bel naar Philippe op tel 0473/984.186 )
Ook op zondag 22 en zaterdag 28 oktober kan reeds vooringeschreven worden in caf? De Klok te Moerzeke en dit telkens van 14 tot 18 uur.
Hopelijk tot ziens op zondag 29 oktober 2006.
De HARTRIJDERS
Voor alle verdere informatie verwijzen we u graag verder naar onze website
www.hartrijders.be
Heb je nu nog vragen, aarzel niet en bel ons op het telefoonnummer 0473/984.186
UITNODIGING:
Beste motorrijder (-rijdster),
De afgelopen jaren nam U deel aan ??n (of misschien allemaal) van onze Herfstritten ten voordele van de Vlaamse Vereniging Autisme (V.V.A.).
Zoals beloofd zijn we er ook dit jaar weer en wel op zondag 29 oktober 2006.
Het is dit jaar de vijftiende editie georganiseerd door de Hartrijders, en als we de vijftien vorige edities van MV. Moerzeke erbij tellen, zien we dat Moerzeke reeds 30 maal het decor was voor het vertrek van de Herfstrit. Dus een echt jubileumjaar.
De inschrijvingen vinden nog steeds plaats in de caf?s op en rond het dorpsplein te Moerzeke (Hamme).
We beginnen de inschrijvingen reeds om 8 uur ?s morgens .
De aankomst is terug in sporthal DE WUITEN te Hamme.
De inschrijvingsprijs bedraagt 8? voor de motorrijder en 5? voor de duozitter.
Voor deze prijs krijg je en sticker, neemt U deel aan de bepijlde rit, hebt U recht op een consumptie, krijgt U bij aankomst een lunchpakket met koffiekoeken van de bakkerij MARIMAN uit Hamme en vers gezette koffie van BEYERS naar believen. Uw verloren energie krijg je terug onder de vorm van een blikje RED BULL. U neemt ook deel aan onze tombola waarbij talrijke waardevolle prijzen te winnen zijn. Onze hoofdprijs dit jaar is een Honda CBR125R motorfiets geschonken door DHOLDA ,als tweede prijs is er een bromfiets DERBI GPR50 REPLICA geschonken door Motorservice Schockaert en verder zijn er oa. nog, twee electronische roadbooks van Tripy waardebons van BIKE DESIGN, motorkledij van HOFMAN, helmen van SHARK en BMW (Raf?s Motorshop), hogedrukreinigers van KARCHER, ballonvluchten met WIM VERSTRAETEN, een uitlaatsysteem van REMUS, een motorpak van RUCCA, onderhoudsproducten van BELRAY en verder nog tal van mooie en waardevolle prijzen geschonken door onze milde sponsors ( zie affiche).
Onderweg kunnen de pechvogels rekenen op gratis bijstand van TOURING.
In sporthal DE WUITEN kan je verder ook nog genieten van beelden op het reuzenvideoscherm .
Als trouwe deelnemer aan deze manifestatie voor het goede doel, zal U ongetwijfeld ook de editie 2006 willen meemaken. Wij raden U aan om zo vroeg mogelijk te komen zodat U rustig de tijd kan nemen om te genieten van deze prachtige route, die ons dit jaar door de Oost-Vlaamse polders voert.
Breng gerust Uw vrienden motorrijders (-rijdsters) mee; niet alleen zij, maar ook de mensen met autisme zullen U er dankbaar voor zijn.
Groepen van minimum 20 deelnemers kunnen op voorhand inschrijven (voor inlichtingen bel naar Philippe op tel 0473/984.186 )
Ook op zondag 22 en zaterdag 28 oktober kan reeds vooringeschreven worden in caf? De Klok te Moerzeke en dit telkens van 14 tot 18 uur.
Hopelijk tot ziens op zondag 29 oktober 2006.
De HARTRIJDERS
Voor alle verdere informatie verwijzen we u graag verder naar onze website
www.hartrijders.be
Heb je nu nog vragen, aarzel niet en bel ons op het telefoonnummer 0473/984.186
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Ja dat is een goed idee, ik rijdt ook niet graag tussen al dat motorgeweld, al is de rit zelf gewoonlijk wel mooi.dartagnan schreef:...Het zou wel tof zijn moest iemand die rit op gps tracken, dan zou ik ze, als ik terug ben, eens kunnen rijden zonder die massa.
Serge
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
- den R1 zot
- Clublid
Het enige positieve aan de herfstrit is het goede doel
Voor de rest veel te veel moto's op veel te smalle baantjes voor zo'n massa.
En ook van die mannen die alleen gaan rijden als het HEEL goed weer is maar met de herfstrit dan willen ze er wel bij zijn goed of slecht weer en ja je raad het al.............
Mij zien ze er ook niet meer
Groetjes Flitser

Voor de rest veel te veel moto's op veel te smalle baantjes voor zo'n massa.
En ook van die mannen die alleen gaan rijden als het HEEL goed weer is maar met de herfstrit dan willen ze er wel bij zijn goed of slecht weer en ja je raad het al.............

Mij zien ze er ook niet meer

Groetjes Flitser
-
- 500 cc
- Contacteer:
Dit treffen is uit zijn voegen aant bartsten
,ik rij dit niet meer mee
te veel volk en te veel gekken die denken dat ze alleen op de baan zijn.
Veel te gevaarlijk; wel steeds een mooie rit.
NO THANKS.

Veel te gevaarlijk; wel steeds een mooie rit.
NO THANKS.

Honda four f550 -Suzuki GS-750 -Kawazaki ZX-10 -BMW R1100GS Desierto
YAMAHA FJR1300A - BMW R1200GSA
- FJRudi
- 500 cc
- Contacteer:
heb ook al enkel edities meegereden, is idd een beetje massa-rijden. Laatste keer om 8.00 u ingeschreven en weg, dan is het nog te doen.
Zou graag ook wel de rit eens rijden, maar dan zonder al die drukte. Je moet meer in je spiegel kijken dan naar de weg.
cu
Rudi
Zou graag ook wel de rit eens rijden, maar dan zonder al die drukte. Je moet meer in je spiegel kijken dan naar de weg.
cu
Rudi
Honda NTV650 01 Honda Deauville 02 FJR1300A 06
N51 13.320 E4 15.336 Zumo 550
iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen (Thé Lau)
N51 13.320 E4 15.336 Zumo 550
iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen (Thé Lau)
-
- 75 cc
Als echte motorrijder MOET je deze meenemen, ook al is het "allemaal op een rijtje", toch rij ik elk jaar mee ondertussen met mijn zoon achterop.
En laat die gekken maar rijden, zolang je in de rij van de rustige toerrijders blijft kan er niet veel gebeuren. Enkel opletten op de glibberige kasseitjes.
Ik rij deze al mee van midden jaren 80, nog voor de organisatie in handen kwam van de Hartrijders ; ik heb me het geen enkele keer beklaagd.
Tot zondag !
En laat die gekken maar rijden, zolang je in de rij van de rustige toerrijders blijft kan er niet veel gebeuren. Enkel opletten op de glibberige kasseitjes.
Ik rij deze al mee van midden jaren 80, nog voor de organisatie in handen kwam van de Hartrijders ; ik heb me het geen enkele keer beklaagd.
Tot zondag !
- In Extremo
- 1300 cc
- Contacteer:
Bla, Bla, en toch voel ik me nog altijd niet een minder "echte" motorrijder.sideleaner schreef:Als echte motorrijder MOET je deze meenemen,
Als je pas een echte motorrijder bent als je in een groep vooruit kan taffellen ....

Alle respect voor de organisatie en het doel, maar ik zit bijna dagelijks in het

vrijwillig op ne vrije dag een beetje fille te gaan rijden .... ik denk het niet.
Respect voor diegene die gaan, maar zeker niet minder respect voor diegene die niet gaan !
Groetjes,
Michel
* There are no strangers,
* Just friends who have never met !
* You might as well live before you die !
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Beetje kort door de bocht vrees ik.sideleaner schreef:Als echte motorrijder MOET je deze meenemen, ook al is het "allemaal op een rijtje", toch rij ik elk jaar mee ondertussen met mijn zoon achterop.
Tot zondag !
Een "echte" motard rijd winter en zomer

"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
- den R1 zot
- Clublid
-
- 75 cc
Een "echte" motard rijd winter en zomer
Iedereen heeft zijn eigen opvatting hierover zeker, "nen echten" RIJDT alleszins..
Nogal logisch dat het druk is op de Herfstrit, het is immers de bedoeling om inkomsten te verzamelen voor een goed doel. Moest er 100 motorrijders deelnemen, het zou maar pover zijn nietwaar ?
Iedereen heeft zijn eigen opvatting hierover zeker, "nen echten" RIJDT alleszins..
Nogal logisch dat het druk is op de Herfstrit, het is immers de bedoeling om inkomsten te verzamelen voor een goed doel. Moest er 100 motorrijders deelnemen, het zou maar pover zijn nietwaar ?
-
- 500 cc
- Contacteer:
sideleaner schreef:Als echte motorrijder MOET je deze meenemen, ook al is het "allemaal op een rijtje", toch rij ik elk jaar mee ondertussen met mijn zoon achterop.
Tot zondag !
ik heb er twee jaar terug 4 tegen de vlakte zien gaan door ne stommeling die persee moest inhalen

de tofste rit was drie jaar terug denk ik

Honda four f550 -Suzuki GS-750 -Kawazaki ZX-10 -BMW R1100GS Desierto
Vandaag met enkele bevriende goldwingers de har(t)toer gereden. Vroeg vertrokken samen met het goede weer voor een dagje leute en plezier. De goldwings(1800cc) waren voor deze gelegenheid lichtjes aangepast. De voetantennes waren verwijderd en vervangen door vuursteentjes.
Dat het een spetterend ritje is geworden hoeft verdere geen uitleg.
Trouwens, er zijn tijdens de rit heel wat helmen opengevallen (ook niet systeemhelmen) van verbazing van wat een goldwing (chaffeurke) allemaal in zijn mars heeft. Vraagt het maar aan El Staffke.
(voor alle duidelijkheid, dit heeft niets met snelheid of racen te maken)
Wat er ook over de herfstrit mogen gezegd en geschreven worden, het is een ritje voor het GOEDE doel (V.V.A.) en daar doen we het tenslotte voor en als men vroeg genoeg aan de rit begint kan je er een hoop plezier aan beleven. Je hoeft er zelfs gene ?echte? voor te zijn.
De rest van de story kan je te weten komen in het clublokaal op een van de volgende bijeenkomsten.
Tot de volgende,
Snorry

Wat er ook over de herfstrit mogen gezegd en geschreven worden, het is een ritje voor het GOEDE doel (V.V.A.) en daar doen we het tenslotte voor en als men vroeg genoeg aan de rit begint kan je er een hoop plezier aan beleven. Je hoeft er zelfs gene ?echte? voor te zijn.

Tot de volgende,

Snorry
Op rechte stukken rijden andere misschien sneller
-
- 75 cc
Den "echten" heeft zich vandaag goed vermaakt op de Herfstrit. Om 0930 h vertrokken, met het goede weer van de partij. Het was een prachtige rit met de gekende ingredienten, smalle wegjes door het Meetjesland, en de gezellige drukte. Alhoewel, veel last hadden we er niet van, met 3 tussenstops waren we reeds terug in Moerzeke om 15.15 h.
Dit was wel de warmste Herfstrit ooit denk ik, de zomerhandschoenen waren voldoende. Onderweg den Boete tegengekomen voor de rest niet opvallend veel FJR's gezien.
Het laatste weekend van oktober 2007 zijn we er ongetwijfeld weer bij, hopelijk terug met 4400 anderen !
Pascal en Dieter
Dit was wel de warmste Herfstrit ooit denk ik, de zomerhandschoenen waren voldoende. Onderweg den Boete tegengekomen voor de rest niet opvallend veel FJR's gezien.
Het laatste weekend van oktober 2007 zijn we er ongetwijfeld weer bij, hopelijk terug met 4400 anderen !
Pascal en Dieter
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
@ Snorry,Snorry schreef:De rest van de story kan je te weten komen in het clublokaal op een van de volgende bijeenkomsten.![]()
Tot de volgende,![]()
Snorry
Daar houden we je dan ook aan dat je die wilde verhalen eens komt vertellen in ons clubhuis he

Tot hoors,
Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen