De Herfstrit was die jaar echt een meevaller.
De motorfiets was na afloop nog niet aan een wasbeurt toe, dat is wel eens anders geweest.
Prachtig weertje dus.
Naar schatting 5000 motorfietsen, ongeveer 7000 mensen van allerlei pluimage, echt een bont gezelschap.
Toch heb ik geen noemenswaardige incidenten gezien, in voetbalmiddens kunnen ze daar alleen maar van dromen.
Onderweg heb ik enkele toffe stunts gezien van mensen die veel beter met hun moto overweg kunnen dan ik.
Zo heb ik ondermeer een Goldwing 1800 op zijn achterwiel gezien, een Bandit was aan het bewijzen dat je een achterband kan slijten ter plaatse,
enkele supermoto's waren een videooke aan het opnemen, aan het industriepark vlogen enkele h???l snelle jongens voorbij terwijl een korte pauze inlaste om van het industri?le landschap te genieten. (staal maken heeft ook zijn fotogenieke kanten)
De horecazaken onderweg zul je ook niet over de motards horen klagen.
Er zijn er wel enkelen in de kant beland, maar dat is al traditie.
Onderweg heb ik enkele pareltjes van renovatie gezien, Horex, FN, Enfield, Kreidler,... sommigen wel 50-60 jaar oud, en toch reden die mannen de rit uit.
De enige moto's met panne die ik zag waren 1 KTM en 3 BMW-boxers, maar die zijn dat gewoon, kijk maar hier.
Als het mogelijk is, ben ik er volgend jaar terug bij.
Tot dan.
Suzuki GS850G, Suzuki GSF1200N, BMW R1150GS, Yamaha FJR1300A
En in Eeklo ook een vallende ster gezien ?
Hopelijk heeft ze jullie niet gezien, maar 145 andere motorrijders zullen hun boete eerstdaags in de bus krijgen.
Hoogste snelheid 141km/u, waar je max. 50 mag.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !
dirkske schreef:En in Eeklo ook een vallende ster gezien ?
Hopelijk heeft ze jullie niet gezien, maar 145 andere motorrijders zullen hun boete eerstdaags in de bus krijgen.