180 breed stuurt hij nog wat lichter in,over die grondspeling heb ik zo mijn twijfels
als het scheelt zal het toch niet veel zijn
de mijne is ne 180 en die kost minder maar ik weet niet hoeveel
@ Motorist
De MEZ 6 voor de FJR heeft versterkte flanken om het groter gewicht te kunnen dragen
volgens Roegiers staat er op die band :MEZ 6 C,dus fjrers let er op als je die banden koopt dat er een C op staat
de gewone MEZ6 staan nu in promotie bij Roegiers
Een 180/55 (9,9 cm) is 4 mm hoger dan een 190/50 (9,5 cm) en heeft dus meer grondspeling. Er bestaat nu ook een 190/55 en die is 10,45 cm hoog maar zal wel een pak meer kosten
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Junior
Zie dat je van ingelmunster bent, dus Tack dicht bij de deur
Heb laatst leden een achterband gekocht bij tack en moet zeggen dat dit tot op vandaag hier in deze streek de goedkoopste is
LiThiLu schreef:Junior
Zie dat je van ingelmunster bent, dus Tack dicht bij de deur
Heb laatst leden een achterband gekocht bij tack en moet zeggen dat dit tot op vandaag hier in deze streek de goedkoopste is
Ben eens bij banden Ronnie geweest in Oostham, ook goeie prijs en vriendelijke gast. Bij het rondhoren naar prijzen is deze toch ook te overwegen !
groeten,
de ron schreef:Ben eens bij banden Ronnie geweest in Oostham, ook goeie prijs en vriendelijke gast. Bij het rondhoren naar prijzen is deze toch ook te overwegen !
groeten,
Ronny (= toevallig )
En wat is die goeie prijs en voor welke merk en/of type band
junior schreef:en in west- vlaanderen? ik hoor dat Tack in Ingelmunster vr?? goed ligt in prijs
ik wil anders wel s horen bij Caset hoor....
Als je even in het archief duikt, dan kan je zien dat Caset al sedert februari 2005 grote inspanningen doet om de fjrijders te voorzien van scherp geprijsde banden. Johan heeft dit destijds nog geregeld. Ik ben vandaag bij Caset langsgeweest en hij heeft mij bevestigd dat hij die scherpe prijzen handhaaft voor alle fjrijders. Gewoon zeggen dat je lid bent van ons clubje volstaat.
Ik ben er al enkele jaren klant en ik kan alleen maar bevestigen dat de prijzen zeer scherp zijn. Ik zou mijn factuur moeten nakijken voor het juiste bedrag, maar ik weet wel nog dat ik begin september 525 Euro betaald heb voor een groot onderhoud en twee nieuwe BT020's. De service is er zeer goed en je bent tenminste zeker dat de banden er op gelegd worden door gediplomeerde motomechaniekers.
Groetjes,
Bart
MIJN THUIS IS WAAR MIJN FJR STAAT.
MANNEN WETEN WAAROM.
shadowrider38 schreef:Ik heb voor hetzelfde maar 450 euro betaald bij Felix & Jos
@ Hans,
Dit kan je enkel vergelijken als je weet wat er juist allemaal aan je FJR gedaan is
Het kan zijn dat er bij Bart iets meer gedaan is voor de prijs dat hij betaald heeft en daarom dat je over het prijsverschil niet kan in discutie gaan
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen