Volgende Waar gaan jullie voor onderhoud ? Niet om een heksenjacht te beginnen of om prijzen te vergelijken enkel intresse. Iedereen zal wel zijn reden hebben om bij dealer 'x of Y' te gaan en tevreden zijn van hun service.
Interbike in Lokeren, deze mensen doen nog maar 1 jaar Yamaha, maar hebben al vele jaren ervaring met Kawasaki.
Tot nog toe ben ik daar zeer tevreden, vele zaken zijn er met de zaakvoerders bespreekbaar en de prijzen zijn concurrentieel.
Doordat het qua omvang geen mega-motorzaak is, ben je er als klant ook meer dan een nummer.
Meer info vind je hier.
Suzuki GS850G, Suzuki GSF1200N, BMW R1150GS, Yamaha FJR1300A
Voorlopig Felix & Jos, ik ben er tevreden en ik vind dat ze niet overdrijven qua prijzen.
Maar als ruDAx goed is voor de FJRijders, zijn wij goed voor ruDAx , ik bedoel hiermee dat zij ??n van onze sponsors zijn, dus waarom zouden wij onze sponsor niet bedanken
He mannen
voor de onderhoud moet je bij RUDAX zijn echt heel toffe mensen en je bent er zeker bediend als een koning en als je met vragen of eenderd wat zit ,hij doet alles om u te helpen
Hallo FJRijders,
Persoonlijk ben ik van mening dat RUDAX een beetje loyaliteit verdient daar hij een zeldzame Yamaha-dealer sponsor is.
Groeten uit Diest,
Erik
PROMOTOR is een zeer aangename zaak waar je niet als nummer behandelt wordt maar als persoon.
Waar ik zelf ZEER veel waarde aan hecht dat ik bij de motor kan blijven als ik dat wil.Als dat niet maar zou kunnen of mogen dan zou dat heel jammer zijn.