Bandencentrale per provincie

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden

Moderator: Abeloos

FJbaRt
1300 cc
1300 cc

Bericht door FJbaRt »

shadowrider38 schreef: Ik betaalde bij felix & Jos 190 euro voor alleen de achterband (BT020N) maar die staan bekend als redelijk duur.
Dus banden laat ik in het vervolg ergens anders doen.
450 ? voor een groot onderhoud + 2 nieuwe BT020's en al 190 ? betalen voor een achterband alleen. Hoeveel heb je betaald voor beide banden samen ?
Ik denk dat je een zeer goedkoop groot onderhoud gehad hebt. En zelf zeg je dat Felix & Jos bekend staan als redelijk duur. Ik begrijp het niet goed. :?

Groetjes,

Bart
MIJN THUIS IS WAAR MIJN FJR STAAT.
MANNEN WETEN WAAROM.
FJRrider38
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door FJRrider38 »

Ik zal de factuur nog eens raadplegen voor de kleine lettertjes.
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
FJRef
50 cc
50 cc

Bericht door FJRef »

Hey
Vorige maand BT020 laten plaatsen bij Jo's Motorshop in Buggenhout .
Plaatsen, uitbalanceren, BTW ...alles in 316 euro betaald.

Vooraan : BT020F 120/70ZR17m/c
Achteraan : BT020R 180/55ZR17m/c

Vorige banden waren ook BT020 en tot heden ben ik er heel tevreden over ....
Big Jomb
1300 cc
1300 cc

Re: Bandencentrale per provincie

Bericht door Big Jomb »

Big Jomb schreef:Ha de mannen,
Het is een idee :idea: :idea: :idea: wat al langer in mijn kopke speelt, maar zouden wij FJRijders niet eens onderhandelen bij 1 en dezelfde bandencentrale wat betreft de prijzen van banden. Daar wij allemaal nog al ver van elkaar wonen, kan dit provinciaal bekeken worden.
...
Misschien kunnen de bestuursleden deze onderhandelingen eens overwegen :?: :?: :?:
:arrow: :arrow: :arrow: Eigenlijk heeft het bestuur nog geen antwoord gegeven op de vraag om eventuele onderhandelingen te overwegen :!: :!: :!:
I see you when I see you :!: :!: :!:
Afbeelding
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door FJR-Freak Max »

Big Jomb schreef: :arrow: :arrow: :arrow: Eigenlijk heeft het bestuur nog geen antwoord gegeven op de vraag om eventuele onderhandelingen te overwegen :!: :!: :!:
Check your mailbox Big Jomb :idea:

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Big Jomb
1300 cc
1300 cc

Bericht door Big Jomb »

FJR-Freak Max schreef:
Big Jomb schreef: :arrow: :arrow: :arrow: Eigenlijk heeft het bestuur nog geen antwoord gegeven op de vraag om eventuele onderhandelingen te overwegen :!: :!: :!:

Max 8)
:arrow: :arrow: :arrow: Reply

Tof dat jullie er werk van maken :thumbright: :thumbright: :thumbright:

Slukes
Afbeelding
pesseyur
250 cc
250 cc

Bericht door pesseyur »

Big Jomb schreef:
FJR-Freak Max schreef:

Max 8)
:arrow: :arrow: :arrow: Reply

Tof dat jullie er werk van maken :thumbright: :thumbright: :thumbright:

Slukes
Mag iedereen dat weten of wat :?: :?: :?: :?: :?: :roll:
Big Jomb
1300 cc
1300 cc

Bericht door Big Jomb »

pessere schreef:Mag iedereen dat weten of wat :?: :?: :?: :?: :?: :roll:
Tuurlijk, het betreft het volgende: of in mijn buurt Bandencentrale Willems Luc iets wilde terugdoen voor de FJRijders daar er toch al heel wat van onze vrienden van heinde en ver hun banden komen laten vervangen, blijkbaar niet wat zijn budget was voor 2007 als op. Dit is uitermate jammer, maar ik weet dat Luc ook veel sponsort hier in Nieuwerkerken, maar ook waar hij vroeger gevestigd was, allez, ik bemerk dat toch op de affiches die ik overal tegenkom.

Dus ons bestuur is wel degelijk bezig en moeite aan het doen wat betreft sponsoring en betere prijzen te verkrijgen :wink: :wink: :wink:

Ergens jammer, maar ik blijf er alleszins gaan want zijn prijzen en service vindt je in limburg en omstreken nergens.

@ Pessere,

Je ziet het geen probleem om dit mee te delen, zou jij je profiel dan ook eens niet aanpassen zodat we tenminste weten van waar je ergens bent :?: :?: :?: Buiten het feit dat je bij Promotor het onderhoud op je motor laat uitvoeren, vermoeden wij dat je dan ook van de kanten van Erpe-Mere bent.
Ik vind het ook altijd ambetant als je niet weet waarvan onze collega-FJRijders vandaan komen :D :D :D
Zelfs de buitenlanders vullen hun gegevens volledig in :twisted: :twisted: :twisted:

Slukes
Laatst gewijzigd door Big Jomb op 13 nov 2006, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
pesseyur
250 cc
250 cc

Bericht door pesseyur »

Big Jomb schreef:
pessere schreef:Mag iedereen dat weten of wat :?: :?: :?: :?: :?: :roll:

@ Pessere,

Je ziet het geen probleem om dit mee te delen, zou jij je profiel dan ook eens niet aanpassen zodat we tenminste weten van waar je ergens bent :?: :?: :?: Buiten het feit dat je bij Promotor het onderhoud op je motor laat uitvoeren, vermoeden wij dat je dan ook van de kanten van Erpe-Mere bent.
Is
Ja sorry, ik zal dat aanpassen. Vroeger stond alles netjes genoteerd, maar dankzij bubbel en bobbel heb ik mijn deelnemerschap eens stopgezet.

Grts,

pessere
Big Jomb
1300 cc
1300 cc

Bericht door Big Jomb »

Johnny schreef: Felix & Jos zijn vanaf 01-01-2007 ook hoofdsponsors

Groetjes Johnny
:arrow: :arrow: :arrow: Misschien ook interessant om hun dan een keer te wijzen op de prijzen van bepaalde bandentypes die ergens anders te verkrijgen zijn.

Zoals nog ergens op dit forum vermeld, als onze nieuwe hoofdsponsor Felix & Jos goed is voor ons, zijn wij ook goed voor Felix & Jos :D :D :D

Slukes
Afbeelding
Den Boete
Clublid
Clublid

Bericht door Den Boete »

Na dik 12.000 km :oops: was ik echt aan verse rubbers toe :oops:.
Eigenlijk moest dat al twee maand eerder gebeurd zijn, maar ik had echt geen tijd.

Ik heb vandaag een set BT-020's laten steken.
Vooraan : 120 ?.
Achteraan : 160 ?
Dit de all-inprijs, demonteren en monteren van wielen en banden + uitbalanceren.
Er is verzorgd en vakkundig werk geleverd. (en dat heb ik vroeger elders wel anders gezien !)
Waar ?
Aim? Stevens
Smalle Heerweg 26
9080 Lochristi
Telefoon : 09/355.17.76

Ik heb verder prijs gevraagd bij Roegiers in Evergem (300 ?), Interband in Lokeren (299 ?) en Quickly in Haasdonk (331,88 ?).
Suzuki GS850G, Suzuki GSF1200N, BMW R1150GS, Yamaha FJR1300A
danneke
1300 cc
1300 cc

Bericht door danneke »

Den Boete schreef:Na dik 12.000 km :oops: was ik echt aan verse rubbers toe :oops:.
Eigenlijk moest dat al twee maand eerder gebeurd zijn, maar ik had echt geen tijd.

Ik heb vandaag een set BT-020's laten steken.
Vooraan : 120 ?.
Achteraan : 160 ?
Dit de all-inprijs, demonteren en monteren van wielen en banden + uitbalanceren.
Er is verzorgd en vakkundig werk geleverd. (en dat heb ik vroeger elders wel anders gezien !)
Waar ?
Aim? Stevens
Smalle Heerweg 26
9080 Lochristi
Telefoon : 09/355.17.76

Ik heb verder prijs gevraagd bij Roegiers in Evergem (300 ?), Interband in Lokeren (299 ?) en Quickly in Haasdonk (331,88 ?).
Aim? Stevens is ok, mijn vorige 2 setjes komen ook van bij hem...
Verscheidene FJR-rijders laten daar al hun rubbers (banden :lol: ) vervangen.

Groetjes,
Danneke.
De mooiste vriendschap is tussen mensen die een heleboel van elkaar verwachten, maar er niet om vragen...
Dream
1300 cc
1300 cc

Bericht door Dream »

Thx voor de info boete,

Ik wil ook nog meegeven dat ik altijd met de BT-020 gereden heb, maar na slechts 2000 Km zag je al zichtbaar slijtage en liet je ter kontrole van de balancering ff het stuur los dan begon de motor vreselijk te slingeren, er stonden zichtbaar verhoogde noppen op de voorband, 'k was dit dus beu en besloot eens een andere band te nemen, Metzler deze hebben nu al 6500 Km gereden en kwa uitbalancering nog steeds prima, veel betere slijtageprofiel en ze zullen ook nog wel een tijdje meegaan, de BT-020 waren op 8000 Km reeds aan vervanging toe

Groetjes, Dream
Julle
Clublid
Clublid

Bericht door Julle »

Dream,
Even meegeven dat de Metzeler Roadtec 6 al een modernere band is dan de BT020 (die ik tussen haakjes nooit goed heb gevonden) maar er is ondertussen een nieuwe BT021 en die zou zowel betere prestaties als langere levensduur aan mekaar koppelen. Even afwachten wat de tests op de toermachines zullen geven. (wie weet moet den Arthur die vroeg of laat wel gaan testen)

Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Den Boete
Clublid
Clublid

Bericht door Den Boete »

Julle schreef:Dream,
Even meegeven dat de Metzeler Roadtec 6 al een modernere band is dan de BT020 (die ik tussen haakjes nooit goed heb gevonden) maar er is ondertussen een nieuwe BT021 en die zou zowel betere prestaties als langere levensduur aan mekaar koppelen. Even afwachten wat de tests op de toermachines zullen geven. (wie weet moet den Arthur die vroeg of laat wel gaan testen)

Julle
Momenteel wordt de BT021 door Bridgestone nog afgeraden voor de FJR.
Van de BT020 is er een speciale versie voor de FJR.
Men mijn eerder rustige rijstijl heb ik nog nooit problemen gehad met de BT020.
alexxjr

Bericht door alexxjr »

Dream schreef:
"Ik wil ook nog meegeven dat ik altijd met de BT-020 gereden heb, maar na slechts 2000 Km zag je al zichtbaar slijtage en liet je ter kontrole van de balancering ff het stuur los dan begon de motor vreselijk te slingeren, er stonden zichtbaar verhoogde noppen op de voorband, 'k was dit dus beu en besloot eens een andere band te nemen, de BT-020 waren op 8000 Km reeds aan vervanging toe""

Heb exasct dezelfde ervaring! Voor mij geen BT020 meer... 8)
Paul
75 cc
75 cc

Bericht door Paul »

Ik weet niet waar je deze info vandaan hebt, maar de BT021 is in duitsland , zowel door Yamaha als Bridgestone al vrijgegeven voor de FJR. In 2006 al, ondanks dat de band in Februari 2007 pas op de markt gekomen is.
Den Boete
Clublid
Clublid

Bericht door Den Boete »

Paul schreef:
Ik weet niet waar je deze info vandaan hebt, maar de BT021 is in duitsland , zowel door Yamaha als Bridgestone al vrijgegeven voor de FJR. In 2006 al, ondanks dat de band in Februari 2007 pas op de markt gekomen is.
De informatie komt van mijn bandenleverancier. Hij stelde aanvankelijk voor om de BT021 te testen, ik ging akkoord, maar toen hij de banden bestelde, raadde men hem af om BT021 te nemen voor de FJR. Daarom rij ik nu terug met BT020.
Gobelijn
1300 cc
1300 cc

Bericht door Gobelijn »

't is raar, de ene is er content over, de andere moet er niet van weten.
Op mijn machientje liggen ook BT-020 en ik heb nog nooit zo lang met een band gereden als met deze sloefkens.
Al 15.000 km en nog bijna geen sleet te zien. Met mijn vorige deed ik er amper 10.000. (met de diabolo strada slechts 8000)
Of zou mijn rijstijl sinds dat perte totalleke zo veranderd zijn ?
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
Johnny
Moderator
Moderator

Bericht door Johnny »

Gobelijn schreef:'t is raar, de ene is er content over, de andere moet er niet van weten.
Op mijn machientje liggen ook BT-020 en ik heb nog nooit zo lang met een band gereden als met deze sloefkens.
Al 15.000 km en nog bijna geen sleet te zien. Met mijn vorige deed ik er amper 10.000. (met de diabolo strada slechts 8000)
Of zou mijn rijstijl sinds dat perte totalleke zo veranderd zijn ?
Dat is vanals ge met uwe L200 rijdt leo

Gr. Johnny
Gesloten