81Kw >< 147Pk
Moderator: Abeloos
81Kw >< 147Pk
Gegroet,
ik heb een FJR 2005 met ABS gekocht en deze staat ingeschreven aan 81Kw. Heb ik een specialleke of zijn de meeste zo ingeschreven en hoe zijn die dan begrenst?
Is het dan de moeite en mogelijk of niet om hem om te vormen? Hij moet toch binnen voor de TPS.
curieuse ik,
Yannik
ik heb een FJR 2005 met ABS gekocht en deze staat ingeschreven aan 81Kw. Heb ik een specialleke of zijn de meeste zo ingeschreven en hoe zijn die dan begrenst?
Is het dan de moeite en mogelijk of niet om hem om te vormen? Hij moet toch binnen voor de TPS.
curieuse ik,
Yannik
@Yannik ,
In Europa wordt de Fjr verkocht in 100pk versie (kleinere inlaatrubbers), door deze alle 4 te vervangen door een groter type en een draadje door te knippen aan de ECU staat de Fjr op full power, het verschil is duidelijk merkbaar boven de 5000 t/m
El Staff.
In Europa wordt de Fjr verkocht in 100pk versie (kleinere inlaatrubbers), door deze alle 4 te vervangen door een groter type en een draadje door te knippen aan de ECU staat de Fjr op full power, het verschil is duidelijk merkbaar boven de 5000 t/m
El Staff.
Laatst gewijzigd door El Staff op 21 nov 2006, 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.

- FJRrider38
- 1300 cc
- Berichten: 573
- Lid geworden op: 20 jul 2006, 20:44
- Locatie: Peer
- Contacteer:
Re: 81Kw >< 147Pk
Als ie toch binnen moet voor de TPS dan kunnen ze ineens controleren of ie "open" is.Yannik schreef:Gegroet,
ik heb een FJR 2005 met ABS gekocht en deze staat ingeschreven aan 81Kw. Heb ik een specialleke of zijn de meeste zo ingeschreven en hoe zijn die dan begrenst?
Is het dan de moeite en mogelijk of niet om hem om te vormen? Hij moet toch binnen voor de TPS.
curieuse ik,
Yannik
Dat de FJR als 80 Kw ingeschreven wordt is normaal. Alle FJR worden zo ingeschreven omdat de BIV vanaf 81 Kw niet te betalen is.
Dus iedere ingevoerde FJR is 100PK bij aankoop.
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
Ik heb zelf ook juist ne nieuwe gekocht, en toen ik de gegevens aan de verzekering doorgaf viel ook mijne frang (euro ondertss)
hij is ingeschreven als 80kw en dat is dus 108 pk ipv 100pk !
maar kwa BIV speelt da gene rol nl :
tot 70kw BIV=61,97 euro
71-85kw BIV=123,95 euro en 100PK =73,5 kw
86-100kw BIV=495,79 euro
zie ook de volledige tabel
http://www.kicks-moto.be/index_nl.asp?p ... ance&sub=4
Max
hij is ingeschreven als 80kw en dat is dus 108 pk ipv 100pk !
maar kwa BIV speelt da gene rol nl :
tot 70kw BIV=61,97 euro
71-85kw BIV=123,95 euro en 100PK =73,5 kw
86-100kw BIV=495,79 euro
zie ook de volledige tabel
http://www.kicks-moto.be/index_nl.asp?p ... ance&sub=4
Max
VF400F - CBR1000F - YZF1000 - GSX1300R -FJR1300ABS
Je moet dan wel de achterste ruiten blinderen en een trekhaak monteren.Gobelijn schreef:misschien kan er eens iemand proberen om de FJR in te schrijven als lichte vrachtwagen,(een tussenschot tussen piloot en duo ?)
dan moet ge geen DIV betalen![]()


Suzuki GS850G, Suzuki GSF1200N, BMW R1150GS, Yamaha FJR1300A