Het grote FJR-boeteforum !

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden

Moderator: Abeloos

Den Boete
Clublid
Clublid

Het grote FJR-boeteforum !

Bericht door Den Boete »

Yes ! Het is zo ver, Den Boete start het FJR-Boete-topic.
Schrijf hier uw overtredingen maar op en spuw uw gal eens :D

Ik ga alvast van start met mijn trofeekes van 2006 :
15/07/2006, Wachtebeke Walderdonk, toegelaten snelheid : 50 km/u, gemeten snelheid : 63 km/u, prijs : 50 ?
commentaar : het ging hier echt om een geniepige val, net binnen de grenzen van de bebouwde kom, :evil: :( :x

18/11/2006, Berlare Blauwhofdreef, toegelaten snelheid : 90 km/u, gemeten snelheid : 107 km/u, prijs : 50 ?
commentaar : ik heb die dag op vele plaatsen veel sneller gereden, valt dus nog mee, :wink:
Suzuki GS850G, Suzuki GSF1200N, BMW R1150GS, Yamaha FJR1300A
edje
Clublid
Clublid

Bericht door edje »

Wat valt er te winnen :?:

Grtjs
:P :P :P
Big Jomb
1300 cc
1300 cc

Bericht door Big Jomb »

En alleen de overtredingen met de :fjr: tellen h? :!: :!: :!:
I see you when I see you :!: :!: :!:
Afbeelding
Polarend
125 cc
125 cc
Contacteer:

Bericht door Polarend »

dan had je geluk

ik reed 76 waar ik 50 mocht en betaal 150 euro

was ook smerig de flitswagen stond op nog een 5m

van het bord einde bebouwe kom en daarna staat een plaat 70km

groeten pol
witse
Moderator
Moderator

Bericht door witse »

Ik reed ook 76 en 150 ? betaald , had ze zelfs ni zien staan ergens in Hamoire deze zomer . :evil: :(

Grtjs Luc
TOMH
1300 cc
1300 cc

Bericht door TOMH »

Nico (El Staff) en ik, 18 september, net over de grens Duitsland binnen.
87 waar we 70 mochten: elk 20? :(

Tom :glasses7:
FJR's @ Alps 2008 http://fjrijders.be/forum/viewtopic.php?t=3314
Wie gaat er mee?
den R1 zot
Clublid
Clublid

Bericht door den R1 zot »

Is het om ter meeste? :lol:
Afbeelding
Den Boete
Clublid
Clublid

Bericht door Den Boete »

den R1 zot schreef:Is het om ter meeste? :lol:
Dat nu ook niet h? zotteke, maar deze topic is opgestart onder de leuze :
:lol: GEDEELDE LEED IS HALVE LEED :lol:
Suzuki GS850G, Suzuki GSF1200N, BMW R1150GS, Yamaha FJR1300A
Pikke senior
75 cc
75 cc

Bericht door Pikke senior »

witse schreef:Ik reed ook 76 en 150 ? betaald , had ze zelfs ni zien staan ergens in Hamoire deze zomer . :evil: :(

Grtjs Luc
Da's ook kl :x . Voor die ene keer per jaar dat ze in de Ardennen flitsen hebben ze je liggen :D :D
witse
Moderator
Moderator

Bericht door witse »

Ja we waren met 3 man weg en 2 gepakt , die in het midden reed heeft niks aangekregen.

Grtjs Luc
El Staff
Banned User

Bericht door El Staff »

TOMH schreef:Nico (El Staff) en ik, 18 september, net over de grens Duitsland binnen.
87 waar we 70 mochten: elk 20? :(

Tom :glasses7:
30 augustus 2005 in Lebeke 114 aangepast naar 107 toegelate snelheid 50 :oops: :cry: Werd deze week dinsdag vervolgt in Dendermonde uitslag volgt......? boete + ........? wandelschoenen = ...............?
Dit jaar' braaf' geweest ook in de wagen juist Duitsland , maar dan moest ik volgen :twisted:

Greetz El Staff.

Op kop moar niet fier , wie scoort slechter :?:
Afbeelding
alano
125 cc
125 cc

Bericht door alano »

2 mei 2004 op de N16 (Puurs) 167km/u waar 90km/u is toegelaten.
Uitspraak van de politierechter in Mechelen (was ergens in oktober 2005), 825? boete,MET UITSTEL en 30 dagen rijverbod waarvan 22 MET UITSTEL MITS HET VOLGEN VAN EEN CURSUS VOOR SNELHEIDSOVERTREDERS, twv 350? en die heb ik met plezier gevolgd.
Het uitstel (voorwaardelijk) is 3jaar geldig+dat de overtreding op je bewijs van goed gedrag en zeden staat, op zich niet zo erg maar bv. een job als officieel rij-instructeur in een rijschool zit er niet meer in, ttz, je kan je overtredingen en al wat op je strafblad staat laten verwijderen maar dit kan maar 1KEER IN JE LEVEN.
In ieder geval, ik hoop dit niet meer mee te maken, ik kwam er goed vanaf en wil dit zo houden.Wat niet wil zeggen dat ik in de Ardennen of in den Eifel als een slak rij.
In Duitsland kunt ge u nog eens laten gaan zonder u rijbewijs kwijt te spelen, de eventueele boete moet ge er dan maar bij nemen :cry: :cry:

Met voorzichtige groeten, Alain
N 51° 10.076'
E 04° 09.686'
El Staff
Banned User

Bericht door El Staff »

Amaai Alain dat valt goe mee , ik hoop er ook zo van af te komen . Helaas werd mijn geval behandelt in Dendermonde :( , morgen eens bellen naar mijn advocaat , indien meer dan 1000? zal het hoger beroep in Gent worden.

To be continue..................

El ' Straff '
Afbeelding
den R1 zot
Clublid
Clublid

Euh..... effe kijken...
deze zitten nog in mijn geheugen... :oops:
99 ipv 50 (ik ging me effe lanceren maar het werd gelukkig rood aan het volgende licht) :lol:
143 ipv 120
87 ipv 50
....
Er zijn er nog wa meer maar ik mag er eigenlijk nie aan denken... laat staan de bedragen die ik al heb mogen sponsoren aan vaderke staat :shock:
En nog een paar in Duitsland maar da was van de voorkant...... :D :D :D :D :D
Zelfs met 3 op z'n rij.../ op ??n wiel / rechtstaand. :headbang: :D
Frankrijk & Luxemburg niets ontvangen. :D

Groetjes,

den R1 zot al heel wa braver met de FJR
Afbeelding
El Staff
Banned User

Bericht door El Staff »

El Staff schreef:Amaai Alain dat valt goe mee , ik hoop er ook zo van af te komen . Helaas werd mijn geval behandelt in Dendermonde :( , morgen eens bellen naar mijn advocaat , indien meer dan 1000? zal het hoger beroep in Gent worden.

To be continue..................

El ' Straff '
Yo de mannen de buit is binnen :
ik werd veroordeelt tot een geldboete van 2750? en een solidariteitsbijdrage van 137.5 ? , daarnaast een rijverbod van 1 jaar en werd het recht tot sturen afhankelijk gesteldt van het slagen in teoretische , praktische , medische en psycologische proeven :o :?

citaat van advocaat :
Het zal u niet onbekend zijn dat politierechter D'Hondt de reputatie heeft om bijzonder streng op te treden tegen snelheidsovertredingen.
Ik meen dat er kans bestaat om een milder vonnis te bekomen in graad van beroep en adviseer dan ook om beroep aan te tekenen.

Ik vraag mij af of advocaat wel aanwezig was tijdens de zitting , precies een veroordeling bij verstek .
In Dendermoinde staan de deuren van den bak open voor de criminelen en ne werkmens persen ze uit.
VERTROUWEN IN JUSTITIE :?:

El Staff (binnenkort met de collecte 'bus')
Afbeelding
den R1 zot
Clublid
Clublid

Die biologische proeven zijn niet voor te lachen kerel....

Ik ken iemand die elk jaar opnieuw moet gaan om zijn rijbewijske te laten verlengen met een jaar.
De vragen die ze daar stellen hebben totaal niets met het verkeer meer te maken.
Dat is ondertussen reeds jaren zo bezig.... de laatste keer was het weer verlengd omdat hij een parkeerboete had gekregen in Nederland.
Stond in de sneeuw net zoals alle anderen in de rij maar had niet gezien dat er geen parkeervak meer was, door de sneeuw kond hij de strepen niet zien natuurlijk. Lap weeral een jaartje erbij en elke keer de kosten van die shrink betalen ook nog!

Ell Staf, erg voor jou maar het is niet van de poes man.... :shock:

Groetjes en sterkte,

den R1 zot
Afbeelding
FJbaRt
1300 cc
1300 cc

Bericht door FJbaRt »

El Staff schreef: Yo de mannen de buit is binnen :
ik werd veroordeelt tot een geldboete van 2750? en een solidariteitsbijdrage van 137.5 ? , daarnaast een rijverbod van 1 jaar en werd het recht tot sturen afhankelijk gesteldt van het slagen in teoretische , praktische , medische en psycologische proeven :o :?

citaat van advocaat :
Het zal u niet onbekend zijn dat politierechter D'Hondt de reputatie heeft om bijzonder streng op te treden tegen snelheidsovertredingen.
Ik meen dat er kans bestaat om een milder vonnis te bekomen in graad van beroep en adviseer dan ook om beroep aan te tekenen.

Ik vraag mij af of advocaat wel aanwezig was tijdens de zitting , precies een veroordeling bij verstek .
In Dendermoinde staan de deuren van den bak open voor de criminelen en ne werkmens persen ze uit.

Was dat uwen eerste keer, of kende diene politierechter U al :oops:

Groetjes,

Bart
MIJN THUIS IS WAAR MIJN FJR STAAT.
MANNEN WETEN WAAROM.
pesseyur
250 cc
250 cc

Bericht door pesseyur »

El Staff, amai mijne frak :tongue9:

Ik hoop voor u dat ze dit in beroep milderen.

Sterkte maat,
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door FJR-Freak Max »

Jawatte El Staff :shock: , dat is verdomme niet om mee te lachen als ze je zoiets in je nek slaan hoor :oops:
Ik hoop ook dat je in beroep een mildere straf zal krijgen want een jaar zonder rijbewijs is niet niks he man :help:

Veel succes in het hoger beroep dat je gaat aantekenen :dontknow:

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
El Staff
Banned User

Bericht door El Staff »

FJbaRt schreef:
El Staff schreef: Yo de mannen de buit is binnen :

citaat van advocaat :

Hij heeft mij 5 jaar geleden eens moeten vrij spreken door een procedure fout , denk dat hij toen een bolletje achter mlijn naam gezet heeft. Nog nooit een ongeval veroorzaakt of tegen gehouden onder invloed .
begrijpen wie begrijpen kan (ik in elk geval niet).

El Staff.

Was dat uwen eerste keer, of kende diene politierechter U al :oops:

Groetjes,

Bart
Afbeelding
Gesloten