Ha de mannen,
Tja, hadden we dat inderdaad allemaal op voorhand geweten h?. Niks meer aan te doen, een teruggave van geld moeten we niet verwachten, het hoogst mogelijke is dat we voor de kapotte huggers er nieuwe en hopelijk betere krijgen.
Als ze dan nog defect gaan, dan is het helemaal geen reclame en boor ik hun pruducten de grond in op de franse website, goedgezind of nie, dan hebben we helemaal niks meer te verliezen.
Dan gaat er zelfs een e-mail naar Yamaha Belgi? en Frankrijk. Ik ben niet den 1ste de beste onnozelaar zunne

. Ik verkoop ook producten waar ik kwaliteit moet van kunnen garanderen
We zien wel, ik heb vandaag nog maar eens de vraag gekregen welke huggers defect waren, ik had hun het overzicht nog maar 5 keren gemaild en 2 keren gefaxt, fransen h?.
Ze melden ook dat het misschien niet aan hun product te wijten is, maar aan een slechte motage. Ik heb hun uitdrukkelijk gevraagd om er dan maar een plaatsingsverslag bij te voegen om latere discussies te vermijden.
Hopelijk was dit een van de laatste mails naar hun, want ik heb er nu echt genoeg van. Ik denk da'k ondertussen meer dan 50 mails versmodderd heb en heel veel tijd

.
Zodra ik meer weet,

horen jullie het.
Slukes,
johan