Posted - 23/11/2006 : 05:55:39
--------------------------------------------------------------------------------
Deze tekst is te lezen op het forum bij onze noorderburen, ik vermoed dat het over Model 2006 gaat.
Ik kreeg gisteren een brief van Yamaha Motor Nederland met de volgende tekst.
Geachte Yamaha bezit(s)ter,
Uit het kentekenregister blijkt dat u houd(st)er bent van een Yamaha moterfiets, met het kenteken XXXXXX.
Tijdens een continue plaatsvindend marktonderzoek is gebeleken dat er zich een probleem voor kan doen met de gasklepsensor waardoor de motorfiets af kan slaan bij het rijden tijdens lage toerentallen en stationair draaien.
Wij willen u verzoeken om zo spoedig mogelijk contact op te nemen met uw Yamaha dealer, teneinde een afspraak te maken voor de controle c.q. vervangen van de gasklepsensor.
Vanzelfsprekend zal de reparatie geheel kosteloos voor u worden uitgevoerd.
TERUGROEPACTIE ??
Moderator: Abeloos
TERUGROEPACTIE ??
Groeten Lazarus
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Over dit onderwerp is al heel wat gepalaverd, kijk maar even in de onderwerpenlijst.
Groeten,
Hans
Groeten,
Hans
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
@ Lazarus
Het gaat hier juist n?et om het 2006 model, maar de oudere jaargangen.
Ikzelf zit met smart te wachten op een actie van Yamaha om de problemen die ik heb met de 'foute' reactie op het
gashendel op te lossen van mijn 2006-model.
Ik sprak gisteren in de Ardennen twee van jullie, o.a. Fons, die dit probleem niet hebben.
Bij ons in Nederland zijn er ook een paar die geen problemen hiermee hebben, maar de meesten klagen er wel over.
Het gaat hier juist n?et om het 2006 model, maar de oudere jaargangen.
Ikzelf zit met smart te wachten op een actie van Yamaha om de problemen die ik heb met de 'foute' reactie op het
gashendel op te lossen van mijn 2006-model.
Ik sprak gisteren in de Ardennen twee van jullie, o.a. Fons, die dit probleem niet hebben.
Bij ons in Nederland zijn er ook een paar die geen problemen hiermee hebben, maar de meesten klagen er wel over.
@shadowrider38
Ik dacht dat een forum diende om te "palaveren". Zolang het taalgebruik ,stijl en respect voor de andere forumleden correct is , heb ik er niets op tegen.
@Walrus
Ik ben een trouwe lezer van zowel het be en het nl forum. Omdat uit de postings niet altijd uit te maken is over wel bouwjaar het gaat, heb ik mij laten misleiden. Sorry daarvoor. Ik ken het fenomeen wel degelijk, mijn FJR 2006 heeft er ook "soms" last van. Dat is het probleem "soms". Ik sprak erover met mijn dealer en blijkbaar had hij er nog niets over gehoord. Op het Amerikaans forum kennen ze nochthans het probleem van de "throttlerespons" ook. Ik kijk uit naar het verloop, want ik ben ook niet van plan om het hierbij te laten. De machine heeft me hiervoor teveel spaarcenten gekost.
Ik dacht dat een forum diende om te "palaveren". Zolang het taalgebruik ,stijl en respect voor de andere forumleden correct is , heb ik er niets op tegen.
@Walrus
Ik ben een trouwe lezer van zowel het be en het nl forum. Omdat uit de postings niet altijd uit te maken is over wel bouwjaar het gaat, heb ik mij laten misleiden. Sorry daarvoor. Ik ken het fenomeen wel degelijk, mijn FJR 2006 heeft er ook "soms" last van. Dat is het probleem "soms". Ik sprak erover met mijn dealer en blijkbaar had hij er nog niets over gehoord. Op het Amerikaans forum kennen ze nochthans het probleem van de "throttlerespons" ook. Ik kijk uit naar het verloop, want ik ben ook niet van plan om het hierbij te laten. De machine heeft me hiervoor teveel spaarcenten gekost.
Groeten Lazarus
@ Lazarus
Palaveren kan er op dit forum gedaan worden zoveel men wil, maar men dient hiervoor niet telkens een nieuw onderwerp te openen terwijl er al een onderwerp over bestaat. Indien iets niet echt duidelijk is kan de vraag dan evengoed in de bestaande topic gesteld worden ipv er een nieuw over op te starten. Dit komt echt niet ten goede aan de leesbaarheid en duidelijkheid.
Voor de verandering van server had ik hier al een slotje op geplaatst, maar deze is wss verloren gegaan bij de verandering. Zodus terug een slotje hierop en men kan verder palveren in het reeds bestaande topic.
Firechief
Palaveren kan er op dit forum gedaan worden zoveel men wil, maar men dient hiervoor niet telkens een nieuw onderwerp te openen terwijl er al een onderwerp over bestaat. Indien iets niet echt duidelijk is kan de vraag dan evengoed in de bestaande topic gesteld worden ipv er een nieuw over op te starten. Dit komt echt niet ten goede aan de leesbaarheid en duidelijkheid.
Voor de verandering van server had ik hier al een slotje op geplaatst, maar deze is wss verloren gegaan bij de verandering. Zodus terug een slotje hierop en men kan verder palveren in het reeds bestaande topic.
Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman