FJRmart schreef:de prijsverhoging in nederland bedraagt ? 300,00 ! In Belgie denk ik ergens tussen de ? 200 en ? 250 !
De reflectors zijn iderdaad voor het USA model en de handvat verwarming standaard bij de A ?
We zullen zien , in de documentatie staat het erop en volgens de dealer is het alleen standaard op de AS
CU Martain
@ FJRmart
Allereerst welgekomen op ons forum der FJRijders, je hebt het dan uiteindelijk toch klaargespeeld om je te registreren
Wat de prijzen betreft tussen Belgi? & Nederland kan je geen vergelijk maken hoor

hoe het juist in mekaar zit weet ik niet

maar bij jullie worden er in de aankoopprijs taksen verrekend

en dat is hier in Belgi? niet van toepassing
Om een voorbeeld te geven, hier betaal je voor het ogenblik aan de FJR 2006 Silverstorm de offici?le prijs van 13990 ? en dat zal bij jullie wel een h??l stuk hoger liggen h?
Over de reflectoren heb je gelijk dat deze in de USA origineel in gebruik zijn maar ik denk ook dat ze bij onze Franse collegas origineel gemonteerd staan, hier ben ik wel niet 100% zeker van maar dat zullen sommigen hier wel kunnen bevestigen
Als laatste punt is de handvatverwarming, hierover kan ik je al met zekerheid zeggen dat ze hier in Belgi? standart zullen geleverd worden op zowel de A als de AS versie, hoe het in Nederland zit kan ik je niet zeggen maar ik denk dat dit juist hetzelfde zal zijn als hier bij ons
Nog een klein detail misschien voor sommigen onder ons, de kuiplijnen die nu enkel op de Blauwe FJR verkrijgbaar waren zullen vanaf model 2007 ook op de 3 kleuren pronken
Groetjes
Max