Het grote FJR-boeteforum !
Moderator: Abeloos
- den R1 zot
- Clublid
Ge kunt beter de volgende keer den auto met toestel pikken.....
Je zal er beter vanaf komen.....
Normaal gezien laten ze ganster en krapuul in de namiddag terug vrij....
Ochja da's juist wij werken voor onze centen... ons kunnen ze beter uitmelken.
Ik kan best begrijpen dat aan zulke overtredingen boetes hangen, maar dit is er wel echt over.
Je zal er beter vanaf komen.....
Normaal gezien laten ze ganster en krapuul in de namiddag terug vrij....

Ochja da's juist wij werken voor onze centen... ons kunnen ze beter uitmelken.

Ik kan best begrijpen dat aan zulke overtredingen boetes hangen, maar dit is er wel echt over.

- den R1 zot
- Clublid
Ja Nico dat is wel met den dikke voorhamer dat hij geslagen heeft diene rechter.
Daarvoor moet ik meer dan twee maanden gaan werken hopelijk met in beroep te gaan dat her iets beters in de bus komt.
En zolang rijverbod dat is niet min .
Ik denk dat er hier veel FJRijder dat niet vlug zullen vergeten zon zware straf.
Groetjes Rudy
Daarvoor moet ik meer dan twee maanden gaan werken hopelijk met in beroep te gaan dat her iets beters in de bus komt.
En zolang rijverbod dat is niet min .
Ik denk dat er hier veel FJRijder dat niet vlug zullen vergeten zon zware straf.
Groetjes Rudy
Direct beroep aantekeken, en zolang er daar g??n uitspraak van is, is deze veroordeling niet van tel, komt zelfs niet in de computer van Piet Polies.
Hopen dat de administratieve molen nu ook nog een jaar of 3 langzaam aan maalt zekers ?
Succes maat !
Hopen dat de administratieve molen nu ook nog een jaar of 3 langzaam aan maalt zekers ?
Succes maat !
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Hey Nico,
is me dat even schrikken maat
Deze boete-uitspraak doet me wel even nadenken.
En daarom heb ik besloten, als jij
en ik
binnendoor terug naar huis rijden na een bezoek aan ons clubhuis, om de gaskraan wat minder open te draaien en ons eraan te houden om de wettelijke snelheden niet te overschrijden
Bij hoger beroep zal je waarschijnlijk nog altijd een redelijk boete moeten betalen
, maar het jaar rijverbod (indien je vroeger niets anders mispeutert hebt) zou wel kunnen verdwijnen of omgezet in voorwaardelijk.
Veel sterkte en nen goeie advokaat
Greetz,
Serge
is me dat even schrikken maat

Deze boete-uitspraak doet me wel even nadenken.

En daarom heb ik besloten, als jij

Bij hoger beroep zal je waarschijnlijk nog altijd een redelijk boete moeten betalen

Veel sterkte en nen goeie advokaat

Greetz,
Serge
één van de vier, dartagnan
De politierechter is verplicht (van het parket uit) om minstens 8 dagen effectief rijverbod te geven, daar bovenop kan ook nog voorwaardelijk gegeven worden.dartagnan schreef:
Bij hoger beroep zal je waarschijnlijk nog altijd een redelijk boete moeten betalen, maar het jaar rijverbod (indien je vroeger niets anders mispeutert hebt) zou wel kunnen verdwijnen of omgezet in voorwaardelijk.
Serge
@ El Staff
Zeg tegen je advocaat dat je bereid bent vrijwillig de cursus van snelheidsovertreders te volgen bij het BIVV, dit valt meestal gunstig bij de politierechter.
'k kan maar zeggen, als je zelf meegaat naar de rechtbank, toon dan berouw en laat je niet opjagen door uitspraken van de rechter.
Dit alles kan meehelpen voor je vonnis, 't is tenslotte toch jouw portemonee en zoals al gezegd, een jaar rijverbod voor ne motaar is nie om mee te lachen h?.
SUC6

Grts, Alain
N 51° 10.076'
E 04° 09.686'
E 04° 09.686'
- den R1 zot
- Clublid
Eventuele cursussen dienen ruim op tijd aangevraagd te worden, vorig jaar liep de VDAB compleet achter op de cursisten, de meeste hadden hunne tijd al uitgedaan, maar kregen hun rijbewijs niet terug zolang die cursus niet gevolgd was.
Man Man Man miserie miserie miserie.
Man Man Man miserie miserie miserie.
N 51°6.165 E 4°20.060

Hallo,
Het ROOD/BLAUW (paars) beleid in dit apenland geeft een kleinigheidje gratis en als wederdienst worden de vlamingen uitgeperst als citroenen. Zodus zal de hardwerkende motorijder een extra steentje mogen bijdragen en als dank mogen we gratis met de bus reizen.
Als het van mij mocht afhangen volgende verkiezing....................
Mvg,
Erik
Het ROOD/BLAUW (paars) beleid in dit apenland geeft een kleinigheidje gratis en als wederdienst worden de vlamingen uitgeperst als citroenen. Zodus zal de hardwerkende motorijder een extra steentje mogen bijdragen en als dank mogen we gratis met de bus reizen.
Mvg,
Erik
Meent ge dat het dan beter isBauwens Erik schreef:Hallo,
Mvg,
Erik

gr. johnny
Amaai! Nico,.. dat is serieus hoor man.
Hopelijk kom je er beter vanaf na het hoger beroep.
in ieder geval: sterkte
Tom
Hopelijk kom je er beter vanaf na het hoger beroep.
in ieder geval: sterkte

Tom

FJR's @ Alps 2008 http://fjrijders.be/forum/viewtopic.php?t=3314
Wie gaat er mee?
Wie gaat er mee?
Hallo Jhonny,Johnny schreef:Meent ge dat het dan beter is :?: :?:Bauwens Erik schreef:Hallo,
Mvg,
Erik
gr. johnny
Gij meent toch niet dat die onredelijke boete terecht is.
Dit forum is niet de plaats om politieke debatten te voeren maar een regering die onder valse voorwendsels (veiligheid) de mensen zo leeg melkt is volgens mij niet geloofwaardig.
Mvg,
Erik