Honda CBF 1000
Moderator: Abeloos
Honda CBF 1000
Vanmorgen een testritje gemaakt met een Honda CBF 1000 ( met ABS).
Rijdt goed, stuurt goed en er zit nog redelijk wat poeder in ook, 't is tenslotte het Firebladeblok.
Juist een beetje meer wind tegen 140/h in vergelijking met mijn GS.
Voor die prijs ( ? 8990,00 , zonder korting !) is dit een motor die zeker zijn prijs/kwaliteit waardig is.
Mvg,
Alain
Rijdt goed, stuurt goed en er zit nog redelijk wat poeder in ook, 't is tenslotte het Firebladeblok.
Juist een beetje meer wind tegen 140/h in vergelijking met mijn GS.
Voor die prijs ( ? 8990,00 , zonder korting !) is dit een motor die zeker zijn prijs/kwaliteit waardig is.
Mvg,
Alain
N 51° 10.076'
E 04° 09.686'
E 04° 09.686'
- Big Jomb
- 1300 cc
Johnny schreef:welkom in onze club gooie keus gedaan door de fjr te nemen
ik zie dat ge van diepenbeek bent het aantal limburgers grooit met de dag hier op het forum
gr. johnny

@ Freddy,
Goei keus gemaakt en welkom, je zal alvast serieus wat werk hebben om alle topics te lezen

Slukes
I see you when I see you

Eindelijk hebben ze in limburg nu ook de fjr ondektJohnny schreef:welkom in onze club gooie keus gedaan door de fjr te nemen
ik zie dat ge van diepenbeek bent het aantal limburgers grooit met de dag hier op het forum
gr. johnny

Hou het veilig en tot voorbij den bocht!!
The Boss, kwam zag en overwon!!
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
En nu terug "on topic" over de CBR1000F.
Mijne kameraad heeft vroeger altijd CBR1000F gereden en is overgestapt op de FJR.
Nadeel van de CBR is een veel sportievere zithoudig t.o.v de FJR. Verder wel een lekker machien.

Mijne kameraad heeft vroeger altijd CBR1000F gereden en is overgestapt op de FJR.
Nadeel van de CBR is een veel sportievere zithoudig t.o.v de FJR. Verder wel een lekker machien.

"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
Deze topic gaat over de CBF1000, niet de CBR1000!shadowrider38 schreef:En nu terug "on topic" over de CBR1000F.
De CBR zal inderdaad een sportievere zithouding hebben!!

Groetjes,
Danneke.[/b]
De mooiste vriendschap is tussen mensen die een heleboel van elkaar verwachten, maar er niet om vragen...
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Ja ik heb me vergist ik bedoelde de CBF natuurlijkdanneke schreef:Deze topic gaat over de CBF1000, niet de CBR1000!shadowrider38 schreef:En nu terug "on topic" over de CBR1000F.
De CBR zal inderdaad een sportievere zithouding hebben!!![]()
Groetjes,
Danneke.[/b]
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be