Probleem met forumsoftware
Moderator: Abeloos
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Probleem met forumsoftware
Hoi,
Ik kan mijn eigen berichten niet meer bewerken, ben nochtans ingelogd.
Is er een probleem met de forumsoftware?
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
En ik heb ook iets raars voor.
Hoewel ik het automatisch inloggen aangevinkt heb, werkt dit niet. Als ik gewoon wil inloggen werkt dit ook niet.
Dus in principe zou ik niet meer kunnen inloggen. En toch lukt het mij. Ik ga gewoon naar de gebruikerslijst, klik daar gewoon een willekeurig iemand van de andere leden aan en klik dan op "stuur priv?bericht" et voila, we zijn binnen
Heeft dit misschien met het feit te maken dat ik via Netscape Navigator over 't net surf of wat, ik zou het niet weten. Maar ik ben geen liefhebber van microsoft en internet explorer en zo. 'k heb in't verleden ondervonden dat je dan makkelijker bugs en virussen binnenkrijgt (misschien is dat ondertussen verbeterd, maar nu ben ik mijne Netscape gewend).
Of is er een andere logica achter dit alles
Greetz,
Wimme 4

Hoewel ik het automatisch inloggen aangevinkt heb, werkt dit niet. Als ik gewoon wil inloggen werkt dit ook niet.

Dus in principe zou ik niet meer kunnen inloggen. En toch lukt het mij. Ik ga gewoon naar de gebruikerslijst, klik daar gewoon een willekeurig iemand van de andere leden aan en klik dan op "stuur priv?bericht" et voila, we zijn binnen

Heeft dit misschien met het feit te maken dat ik via Netscape Navigator over 't net surf of wat, ik zou het niet weten. Maar ik ben geen liefhebber van microsoft en internet explorer en zo. 'k heb in't verleden ondervonden dat je dan makkelijker bugs en virussen binnenkrijgt (misschien is dat ondertussen verbeterd, maar nu ben ik mijne Netscape gewend).
Of is er een andere logica achter dit alles

Greetz,
Wimme 4

If the shit fits, wear it !
Re: Probleem met forumsoftware
Bij mij net hetzelfde...shadowrider38 schreef:Hoi,
Suzuki GS850G, Suzuki GSF1200N, BMW R1150GS, Yamaha FJR1300A
- In Extremo
- 1300 cc
- Contacteer:
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
- Big Jomb
- 1300 cc
Re: Probleem met forumsoftware
Ha de mannen,shadowrider38 schreef:Hoi,
Ik heb de Co-Admin op 09/10/06 hier ook al eens een bericht over gestuurd, maar nog geen reactie gehad, ook ik kan geen berichten meer aanpassen, misschien enkel de administrators

Slukes
I see you when I see you

Rechts onderaan op elk subforum staan de rechten die je hebt op dit deel van het forum.
Bv: Bij 'Algemeen ' zie je onderaan volgende tekst.
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag stemmen in polls in dit subforum
Bij 'Toerritten & Meetings' zie je onderaan dat je wel rechten hebt om te 'bewerken' zelfs om het item te verwijderen.
Je mag je berichten bewerken in dit subforum
Je mag je berichten verwijderen in dit subforum
Het waarom van dit mogen de admins hier uitleggen maar ik heb wel zo'n vermoeden.
Mvg,
Snorry
Ps: hopelijk moet ik niets aan deze teks veranderen.

Bv: Bij 'Algemeen ' zie je onderaan volgende tekst.
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Bij 'Toerritten & Meetings' zie je onderaan dat je wel rechten hebt om te 'bewerken' zelfs om het item te verwijderen.

Je mag je berichten bewerken in dit subforum
Je mag je berichten verwijderen in dit subforum
Het waarom van dit mogen de admins hier uitleggen maar ik heb wel zo'n vermoeden.
Mvg,

Snorry
Ps: hopelijk moet ik niets aan deze teks veranderen.

Op rechte stukken rijden andere misschien sneller
- co-admin
- 75 cc
- Contacteer:
Da'k het zelf nie weet. Waarschijnlijk was het nodig in het verleden, maar is het nooit teruggezet. Op sommige delen was editen wel toegestaan, dus ik heb het vermoeden dat de andere delen vergeten waren. In elk geval staat het nu terug juist - hoop ik.Snorry schreef: Het waarom van dit mogen de admins hier uitleggen maar ik heb wel zo'n vermoeden.
OepsSnorry schreef: Bij 'Toerritten & Meetings' zie je onderaan dat je wel rechten hebt om te 'bewerken' zelfs om het item te verwijderen.![]()

TadaaStropke schreef:Kan ook mijn berichten niet meet bewerken
wou mijn bericht aanpassen en nu staat het er twee maal op :Shocked:
Groeten uit Gent
Stropke![]()
Merciekes zenneco-admin schreef:Da'k het zelf nie weet. Waarschijnlijk was het nodig in het verleden, maar is het nooit teruggezet. Op sommige delen was editen wel toegestaan, dus ik heb het vermoeden dat de andere delen vergeten waren. In elk geval staat het nu terug juist - hoop ik.Snorry schreef: Het waarom van dit mogen de admins hier uitleggen maar ik heb wel zo'n vermoeden.
OepsSnorry schreef: Bij 'Toerritten & Meetings' zie je onderaan dat je wel rechten hebt om te 'bewerken' zelfs om het item te verwijderen.![]()
verwijderen is weggehaald, editen kan nog.
TadaaStropke schreef:Kan ook mijn berichten niet meet bewerken
wou mijn bericht aanpassen en nu staat het er twee maal op :Shocked:
Groeten uit Gent
Stropke![]()

- Big Jomb
- 1300 cc
Ha de mannen,
Ik heb ook nog een vraagske: ik heb gemerkt dat er soms berichten verdwijnen
Zo weet ik 100% zeker dat er gisteren bij het FJR Forum nl. FJR toebehoren, topic welk type Intercom antwoorden gepost waren door o.a. Firechief en Johnny, maar ik zie juist dat deze verdwenen zijn.
Ik heb ook al gemerkt dat berichten die ik gepost he, verdwenen zijn, en nee, ik heb nog geen stuk in mijne frak in deze periode.
Nog iemand ervaren
Slukes
Ik heb ook nog een vraagske: ik heb gemerkt dat er soms berichten verdwijnen

Zo weet ik 100% zeker dat er gisteren bij het FJR Forum nl. FJR toebehoren, topic welk type Intercom antwoorden gepost waren door o.a. Firechief en Johnny, maar ik zie juist dat deze verdwenen zijn.
Ik heb ook al gemerkt dat berichten die ik gepost he, verdwenen zijn, en nee, ik heb nog geen stuk in mijne frak in deze periode.

Nog iemand ervaren

Slukes
I see you when I see you

@ Big Jomb
Wel, nu ge het zegt, het was mij ook al opgevallen.
Ik heb, naar aanleiding van uw noeste arbeid tot het verkrijgen van gerechtigheid ivm de huggers, u een bedanking gestuurd met een reply op een van uw berichten een tijdje geleden en ik kon die ook niet terugvinden.
Ik dacht dat ik iets verkeerds gedaan had, maar blijkbaar niet dus....
Grtjs

Wel, nu ge het zegt, het was mij ook al opgevallen.
Ik heb, naar aanleiding van uw noeste arbeid tot het verkrijgen van gerechtigheid ivm de huggers, u een bedanking gestuurd met een reply op een van uw berichten een tijdje geleden en ik kon die ook niet terugvinden.
Ik dacht dat ik iets verkeerds gedaan had, maar blijkbaar niet dus....
Grtjs

- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Ja en het forum heeft nog andere kuren.
Als ik berichten opvraag sinds laatste bezoek en naar het eerste bericht ga en daarna met "back "terug naar de lijst, dan is deze lijst leeg.
Had ik vroeger ook niet.
De wereld is om zeep er gebeuren rare dingen rondom mij....
Als ik berichten opvraag sinds laatste bezoek en naar het eerste bericht ga en daarna met "back "terug naar de lijst, dan is deze lijst leeg.
Had ik vroeger ook niet.
De wereld is om zeep er gebeuren rare dingen rondom mij....
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
Hij is blijkbaar terug verdwenen. Waarschijnlijk met de Sint terug naar Spanjealexxjr schreef:Ja, een tijdje geleden vruchteloos gezocht naar het topic Yamboot (ivm zijspan) om aan iemand te laten zien.Verdwenen. Tijdje nadien toch terug gevonden. Dacht dat het aan mij lag...
Ik heb de foto's nog. Als je ze nog eens moest zoeken...
Grtjs

Als ik een lijst van bv. "alle berichten van de afgelopen 3 dagen " afloop is het per keer ik terug wil naar de lijst van: "pagina is verlopen".
Waar lopen al die pagina's in hemelsnaam toch naar toe?!
Tom
Waar lopen al die pagina's in hemelsnaam toch naar toe?!
Tom

FJR's @ Alps 2008 http://fjrijders.be/forum/viewtopic.php?t=3314
Wie gaat er mee?
Wie gaat er mee?
- den R1 zot
- Clublid
Momenteel staan wij ook voor een raadsel hoe het komt dat de berichten verdwijnen, maar de webmasters zijn reeds op de hoogte gesteld en zijn dit volop aan het uitzoeken. Wij rekenen een beetje op jullie begrip en hopen zo spoedig mogelijk een oorzaak en de oplossing hiervoor te vinden.
PS: de berichten zijn mss op de baan met een TomTom
Firechief
PS: de berichten zijn mss op de baan met een TomTom

Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman