ik kwam tegen
Moderator: Abeloos
- FJRudi
- 500 cc
- Contacteer:
wie was de FJR bi-tone 2005 die ik deze morgen tegenkwam tussen Hove en Duffel? Was precies spiegelbeeld, 2 dezelfde moto's en beiden met duo. Misschien iemand van 't forum?
cu
Rudi
cu
Rudi
Honda NTV650 01 Honda Deauville 02 FJR1300A 06
N51 13.320 E4 15.336 Zumo 550
iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen (Thé Lau)
N51 13.320 E4 15.336 Zumo 550
iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen (Thé Lau)
- Frank met zijn zijspan
- 50 cc
Vandaag in het nieuwe clublokaal ?ne gaan drinken. Een zilveren
met duo stopte er rond 18.00 uur net toen wij vertrokken. Wij = een zestal met Dragstars en Wildstars. Ik reed als laatste de parking af. Hoogst waarschijnlijk iemand van hier.
Grtz,
Lucske

Grtz,
Lucske

ISRA# 23440
Doe gewoon, das al gek genoeg
My day will come

N50° 58.485 E4° 57.834
Doe gewoon, das al gek genoeg
My day will come

N50° 58.485 E4° 57.834
Haha : dat zegt me wel iets , lid worden van de tooghangers
Moest de zwalm streek wat dichter bij huis zijn , had er www.tooghangers.be vanvoren op mijnen
geplakt
M (zonder M want van haar mag ik niet aan den toog hangen
)

Moest de zwalm streek wat dichter bij huis zijn , had er www.tooghangers.be vanvoren op mijnen

M (zonder M want van haar mag ik niet aan den toog hangen

Een grijzen omstreeks 10h30 langs de Kortrijksesteenweg, recht tegenover de Daf-garage, op de "self-car-wash", (aan het wassen), hier in Harelbeke. vlak aan mijn deur dan nog wel.
Tom

Tom

FJR's @ Alps 2008 http://fjrijders.be/forum/viewtopic.php?t=3314
Wie gaat er mee?
Wie gaat er mee?
Haha @Edje,
eindelijk eens bingo.
Het was er weldegelijk ene van de club, namelijk den deze
. Spijtig genoeg heb ik u nergens gezien, maar ge zult wel met het koekblik geweest zijn zeker
Wegens de zoveelste opendeurdag bij EKO, nu was het voor Kerstmis, ben ik nog eens afgezakt naar Kontich. Mijn bedoeling was om daarna naar ??n van onze sponsers te rijden, namelijk Felix en Jos, maar omdat ik me nog niet 100% gezond voelde, heb ik dit uitgesteld naar volgende week zaterdag.
Als ik dan toch in Beringen ben passeer ik ineens eens langs GSM, want daar worden, in exclusiviteit, de nieuwe Kawa' s 2007 getoond, waaronder de GTR1400, een modelleke waar ik
misschien
interesse
voor
ga
hebben 
Greetz,
Serge
eindelijk eens bingo.

Het was er weldegelijk ene van de club, namelijk den deze

Wegens de zoveelste opendeurdag bij EKO, nu was het voor Kerstmis, ben ik nog eens afgezakt naar Kontich. Mijn bedoeling was om daarna naar ??n van onze sponsers te rijden, namelijk Felix en Jos, maar omdat ik me nog niet 100% gezond voelde, heb ik dit uitgesteld naar volgende week zaterdag.

Als ik dan toch in Beringen ben passeer ik ineens eens langs GSM, want daar worden, in exclusiviteit, de nieuwe Kawa' s 2007 getoond, waaronder de GTR1400, een modelleke waar ik

Greetz,
Serge
één van de vier, dartagnan
Ha de Serge,
Ik was met "den brommer" en wel dezelfde als den uwen (van kleur dan toch)
Ik ben maar een klein half uurtje binnen geweest, ben ook eens langs de sterk bevolkte tafeltjes gepasseerd, maar heb zo direct geen bekend gezicht gezien. Anders moeten we die stikkers ook op ons voorhoofd kleven
Grtjs
Ps: wat die Kawa betreft; ge moet niet beschaamd zijn. Een slechte smaak is ook een smaak

Ik was met "den brommer" en wel dezelfde als den uwen (van kleur dan toch)
Ik ben maar een klein half uurtje binnen geweest, ben ook eens langs de sterk bevolkte tafeltjes gepasseerd, maar heb zo direct geen bekend gezicht gezien. Anders moeten we die stikkers ook op ons voorhoofd kleven

Grtjs

Ps: wat die Kawa betreft; ge moet niet beschaamd zijn. Een slechte smaak is ook een smaak

- Big Jomb
- 1300 cc
H? Sergedartagnan schreef: Mijn bedoeling was om daarna naar ??n van onze sponsers te rijden, namelijk Felix en Jos, maar omdat ik me nog niet 100% gezond voelde, heb ik dit uitgesteld naar volgende week zaterdag.![]()
Als ik dan toch in Beringen ben passeer ik ineens eens langs GSM, want daar worden, in exclusiviteit, de nieuwe Kawa' s 2007 getoond, waaronder de GTR1400, een modelleke waar ikmisschien
interesse
voor
ga
hebben
Greetz,
Serge

Slukes
I see you when I see you

- den R1 zot
- Clublid
Ja, wij waren in de shopping op zaterdag.
Ik heb u of jullie nergens gezien.... en ja ik was met de blikkendoos.
De FJRijders worden nog echte BV's onder elkaar....
Een schoon klakse met onze naam op en FJRijders logo zou geen slecht idee zijn.
Groetjes,
den R1 zot heeft niks gekocht in de shopping.
Ik heb u of jullie nergens gezien.... en ja ik was met de blikkendoos.

De FJRijders worden nog echte BV's onder elkaar....

Een schoon klakse met onze naam op en FJRijders logo zou geen slecht idee zijn.
Groetjes,
den R1 zot heeft niks gekocht in de shopping.

- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Nen silverstorm in Borsbeek (mortsel) op vrijdag 12 januari rond het middaguur.
Iemand van ons?
Iemand van ons?
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be