Probleem met forumsoftware

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden

Moderator: Abeloos

edje
Clublid
Clublid

Bericht door edje »

slurf schreef:Ik was weg :( maar nu terug :lol:

groetjes
Welkom terug :)

Grtjs
:P :P :P
FJRrider38
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door FJRrider38 »

Momenteel is er 1 grote storende factor op het forum waar ik me mateloos aan erger.
Als ik op het forum kijk dan druk ik dadelijk de link "laatste berichten bekijken"
Ik krijg dan een mooi lijstje van alle nieuwe bericht, tot daar alles OK.
Als ik dan enkele berichten gelezen heb en terug ga met de back button dan is opeens het lijstje leeg.
Echt ambetant. Ik moet dan manueel de berichten zoeken die ik nog niet gelezen heb.
De ene dag werkt het goed, de andere dag heb ik na 2 berichten al prijs.
Iemand oplossing?

Groeten,
Hans
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
Firechief
1300 cc
1300 cc

Bericht door Firechief »

Beste Hans,

Zoals je zelf al zei klik je dadelijk op de link 'laatste berichten bekijken'. Ok, hij staat er om gebruikt te worden, maar hij houdt ook in dat je op de hiermee verkregen pagina de berichten dan automatisch allemaal als gelezen worden gemarkeerd en je idd bij een toevallige refresch van je browservenster niet meer ziet welke berichten er reeds gelezen werden en welke niet. Een oplossing dan kan zijn dat je via 'bekijk alle posts van de afgelopen...' opnieuw een tijdstip gaat geven, maar ook dan loop je dit risico. Een andere oplossing zie ik niet.
Vraag blijft dan nog steeds bij mij, waarom moeilijk doen als gemakkelijk ook kan (of omgekeerd :shock: ) Als je gewoon kijkt voor de onderwerpen zie je de icoontjes in een andere kleur staan. Dit wil zeggen dat er een nieuwe post is in geplaatst. en deze verlopen niet, tenzij je uitgelogd geweest bent en opnieuw inlogt.

Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman :D

Afbeelding
FJRrider38
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door FJRrider38 »

Bart,
Daar heb je inderdaad een punt. Zal een automatisme van mij zijn want ik gebruik deze functie ook op andere fora waar ik dan geen problemen heb met deze functie. Soit, Ik zal het anders doen vanaf nu.

Thanks voor het antwoord.
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
Gesloten