Zeg mannen kan er ook gewoon mee naar ginder gereden worden om te gaan zien zonder mee op de baan te gaan ? Ik zie dat jullie wel graag bezig maar ben zelf ni zo'n held om mee te rijden.
Witse,
Als je toch naar ginder zou bollen, kan je beter ook meteen inschrijven, als je nog nooit gereden hebt op een circuit, neem dan de beginners met begeleiding.
Ge leert er heel veel, en is een heel plezante ervaring.
zeker doen.
Niet zo dringend?
Als MRV er een special FJR kan en wil van maken, is tijdig inschrijven wel nodig.
Ze moeten toch vooraf heel wa regelen, als er niet genoeg zijn zullen ze ook nog andere moeten mee vragen.
Niet vergeten dat een circuit huren toch wel wat kost aan de organisatie.
Bij de beginners is er begeleiding voorzien!
Dit is speciaal voor zij die nog nooit op de piste hebben gereden en het niet zien zitten om direkt voor de leeuwen gesmeten te worden.
Je zal niet moeten racen in deze groep.... gewoon achter uw instructeur/begeleider blijven en volgen.
We beginnen traag en verleggen dan naarmate de dag vordert uw grenzen.
Kan je niet volgen? Geen probleem dan blijven we nog steeds zorgen voor begeleiding!
Niet iedereen voelt zich geroepen om kot open rond te vlammen.
Prijzen zijn er niet te winnen enkel meer ervaring en vertrouwen bij het betere/snellere stuurwerk.
Hoy Ivo, misschien heb je gelijk maar het valt net in mijn verlof en weet nog ni zeker of ik dan thuis ben, kan evengoed op verlof zijn en dan neem ik een ander zijn plaats niet graag af he . Het zou jammer zijn als er een ander niet kan meerijden omdat er geen plaats meer is , en als dan blijkt dat ik niet kom is da niet plezant , dus daarom.
-Shadowrider
-R1 Zot
-Motorist
-Stropke
-Alex
-Hans
-.......
Volgens mij zijn Shadowrider en Hans dezelfde persoon
Groeten,
Hans aka Shadowrider38
heb het gezien, is moeilijk om al de namen die ik binnenkrijg op een nick te plaatsen zou handig zijn om tussen haakje (voor die nog gaan inschrijven) om die erbij te plaatsen (vb: stropke )
is mijn inschrijving ook al binnengekomen .... ?
In het automatisch gegenereerd mailtje stond niet veel info in ...?!?!
Zal de som zo vlug mogelijk storten.
Groetjes,
Michel
aha die mail was van u......kreeg daarstraks nen mail zonder groep,begeleiding ja of nee, type moto, persoon bij ongeval en tel bij ongeval
Al de info staat op de site, lees info, algemene voorwaarden en reglement. Na afsluiting inschrijvingen krijgt iedereen een algemene mail met resterende info, zoals op de site te lezen verwachten wij jullie vanaf 07.00u en zal omstreeks 0.900u de eerste sessie van start gaan.
Motorist schreef:All? waar blijven die inschrijvingen hier.
Witse,
Als je toch naar ginder zou bollen, kan je beter ook meteen inschrijven, als je nog nooit gereden hebt op een circuit, neem dan de beginners met begeleiding.
Ge leert er heel veel, en is een heel plezante ervaring.
zeker doen.
Niet zo dringend?
Als MRV er een special FJR kan en wil van maken, is tijdig inschrijven wel nodig.
Ze moeten toch vooraf heel wa regelen, als er niet genoeg zijn zullen ze ook nog andere moeten mee vragen.
Niet vergeten dat een circuit huren toch wel wat kost aan de organisatie.
Bij de beginners is er begeleiding voorzien!
Dit is speciaal voor zij die nog nooit op de piste hebben gereden en het niet zien zitten om direkt voor de leeuwen gesmeten te worden.
Je zal niet moeten racen in deze groep.... gewoon achter uw instructeur/begeleider blijven en volgen.
We beginnen traag en verleggen dan naarmate de dag vordert uw grenzen.
Kan je niet volgen? Geen probleem dan blijven we nog steeds zorgen voor begeleiding!
Niet iedereen voelt zich geroepen om kot open rond te vlammen.
Prijzen zijn er niet te winnen enkel meer ervaring en vertrouwen bij het betere/snellere stuurwerk.
kWeet het, t'is nog lang, maar ik laat het toch maar al weten, wij vertrekken op 30 juli in de namiddag, eerst nog de vroege doen, , rond 14hr, gaaaaazzz. Kwestie van er een mooi tochtje van te maken, en op 31 juli niet zo vroeg te moeten opstaan...
alexxjr schreef:kWeet het, t'is nog lang, maar ik laat het toch maar al weten, wij vertrekken op 30 juli in de namiddag, eerst nog de vroege doen, , rond 14hr, gaaaaazzz. Kwestie van er een mooi tochtje van te maken, en op 31 juli niet zo vroeg te moeten opstaan...
Wij ook ongeveer, wie weet komen we elkaar onderweg nog tegen
alexxjr schreef:kWeet het, t'is nog lang, maar ik laat het toch maar al weten, wij vertrekken op 30 juli in de namiddag, eerst nog de vroege doen, , rond 14hr, gaaaaazzz. Kwestie van er een mooi tochtje van te maken, en op 31 juli niet zo vroeg te moeten opstaan...
Wie gaat er nog mee????
@ arthur,
'k vind mezelf nergens tussen uw lijstje
nochthans betaald en bevestigeng gekregen via mail dat ik ben ingeschreven
Wie gaat er nog mee????
@ arthur,
'k vind mezelf nergens tussen uw lijstje
nochthans betaald en bevestigeng gekregen via mail dat ik ben ingeschreven
Klop, ??n dezer dagen zet ik hier de lijst van diegene die betaald hebben en dus zeker mee kunnen heb bewust nog even gewacht zodat jullie zeker zijn wie er mee gaat
Veel zullen het er niet meer zijn, de groep beginners zit bijna vol......dus voor diegene die nog meewillen...wees er snel bij