e-mail adress bij yamaha motors

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden

Moderator: Abeloos

Gesloten
snowangel
75 cc
75 cc

e-mail adress bij yamaha motors

Bericht door snowangel »

hallo iedereen
kan er iemand me een e-mail adres bezorgen bij yamaha service .
ik zou daar eens aan die mensen willen vragen hoe lang men er over doet om een das los te koppelen .
met het binnen rijden van mijn motor bij de dealer (moest binnen om een nieuwe gas klep voeler) zag ik dat de helft van de verichting van mijn das niet meer verlicht was .
ik vraag of ze dat eens kunnen bekijken nu bij de ophaaling van de fiets rekent die goozer mij drie uur werk aan en dat naar verder horen van de techniker geen lampen stuk juist slecht kontakt en het mooiste van al de motor is nog een jaar onder garantie .
en ik denk dat ik een klacht zou willen leggen bij yamaha.
Big Jomb
1300 cc
1300 cc

Re: e-mail adress bij yamaha motors

Bericht door Big Jomb »

snowangel schreef:...een das los te koppelen...
... de helft van de verichting van mijn das niet meer verlicht was ...

ik vraag of ze dat eens kunnen bekijken nu bij de ophaaling van de fiets rekent die goozer mij drie uur werk aan en dat naar verder horen van de techniker geen lampen stuk juist slecht kontakt en het mooiste van al de motor is nog een jaar onder garantie .
.
:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

Het zal wel aan mij liggen zeker, maar ik snap er niks van: das loskoppelen, verichting van mijn das, ophaaling, goozer, techniker... :?: :?: :?:

Je bedoelt zeker verlichting, ophaling, gozer,technieker :idea:
Effe bericht nalezen alvorens te posten :!: :!: :!:
Laatst gewijzigd door Big Jomb op 29 dec 2006, 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.
I see you when I see you :!: :!: :!:
Afbeelding
fjr.silver.nkt
500 cc
500 cc

Re: e-mail adress bij yamaha motors

Bericht door fjr.silver.nkt »

snowangel schreef:hallo iedereen
kan er iemand me een e-mail adres bezorgen bij yamaha service .
ik zou daar eens aan die mensen willen vragen hoe lang men er over doet om een das los te koppelen .
met het binnen rijden van mijn motor bij de dealer (moest binnen om een nieuwe gas klep voeler) zag ik dat de helft van de verichting van mijn das niet meer verlicht was .
en ik denk dat ik een klacht zou willen leggen bij yamaha.
hoi
je kan naar e-mail adres sturen van yamaha staat in de gouden gids
stuur daar je bericht maar naar toe je krijgt vanzelf antwoord
wat je moet doen en bij wie
grtjes Walter
dirkske
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door dirkske »

Het dash-board van de FJR, inbegrepen de verlichting, is 1 compleet gesloten onderdeel, bevestigd dmv 3 ophangpunten aan het cock-pitframe. Achteraan zit 1 stekker, waar je alle verbindingen maakt met de rest van de motor. Om het dashbaord te demonteren ... geen kattepis.
Ik dacht dat er intern 4 lampjes de dienst uitmaakten, 2 voor de respectievelijke klokken, het lcd-display wordt door 2 andere lampjes achteraan verlicht.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Afbeelding
Gesloten