Wie ben ik?
Moderator: Abeloos
Mijn naam is Peeters Rudy
Woon in Zaventem
Van werk ben ik bediende in Evere/Haren
Heb deze site gezocht en gevonden toen ik overtuigt was dat ik mij een fjr ging aanschaffen in vervanging van mijn Thunderace.
De uiteenlopende reacties die ik heb gelezen in deze forums hebben mij toe gelijdt mijn voornemens te handhaven;dus Fjr 1300,die ik heb besteld voor 2007(Maart).
Ik ben redelijk actief en altijd bereidt voor een uitstap.
Woon in Zaventem
Heb deze site gezocht en gevonden toen ik overtuigt was dat ik mij een fjr ging aanschaffen in vervanging van mijn Thunderace.
De uiteenlopende reacties die ik heb gelezen in deze forums hebben mij toe gelijdt mijn voornemens te handhaven;dus Fjr 1300,die ik heb besteld voor 2007(Maart).
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
Welkom Rudy !Thunder schreef:Mijn naam is Peeters Rudy
Woon in Zaventem
Suzuki GS850G, Suzuki GSF1200N, BMW R1150GS, Yamaha FJR1300A
Hallo iedereen, mijn naam is Herman Maes en ik woon in Merksem.
Van beroep ben ik chauffeur uitzonderlijk vervoer.
Ik heb me vorige week een spiksplinternieuwe FJR aangeschaft. Nen blauw-grijze.
Mijn vorige motor was een XJ900S Diversion, hoewel ik toen al stiekem droomde van de FJR...
Ik hoop veel plezier met de motor en het forum te beleven, dat trouwens een gezellige groep blijkt te zijn en... tot ergens onderweg, zeker?
Van beroep ben ik chauffeur uitzonderlijk vervoer.
Ik heb me vorige week een spiksplinternieuwe FJR aangeschaft. Nen blauw-grijze.
Mijn vorige motor was een XJ900S Diversion, hoewel ik toen al stiekem droomde van de FJR...

Ik hoop veel plezier met de motor en het forum te beleven, dat trouwens een gezellige groep blijkt te zijn en... tot ergens onderweg, zeker?

- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
@Thunder & Divvy,
Welkom bij de
rijders
Jullie hebben een HEEEEL goede keuze gemaakt
om deze machine te kopen en nog een betere keuze door
op dit forum actief te zijn
Hopelijk zien we elkaar op ??n van onze toerritten of evenementen en leren we elkaar ook van gezicht kennen.
Nog veel lees genot op het forum en rij plezier met den
Groetjes Flitser
Welkom bij de

Jullie hebben een HEEEEL goede keuze gemaakt

Hopelijk zien we elkaar op ??n van onze toerritten of evenementen en leren we elkaar ook van gezicht kennen.
Nog veel lees genot op het forum en rij plezier met den

Groetjes Flitser
- T' Ghentse Stropke
- Clublid

Mijn noamke luid "Dirk"...al 44 jaar lang roepen ze dienen noame noar mij,mijn lieeeeeeeef vrouwke haar nooaaaaamke klinkt "Carine".Bij mij zijn de vrouwkes de baas thuis want ze zijn met zijn vieren ,en ik den.....duts alleen moe eulder nie meer vertellen zeker.

Allemaal vele groetekes in tot op ??ne van de volgende......
Dirk &