Wie heeft de meeste forum gebruikers ?
Moderator: Abeloos
Ik ga hier weer eens moeilijk doen , zie
Fons , kan er met halve punten gewerkt worden ??
1/2 punt voor LAMMENS want den beste in prijs (vooral aankoop FJR) maar iets minder qua service
1/2 punt voor AMC die beter scoort in service (plaatsen van mijnen hugger bv.) maar qua prijs (inruil oude moto aankoop nieuwe moto , motorkleding , enz...) bij de duursten...
M&M

Fons , kan er met halve punten gewerkt worden ??
1/2 punt voor LAMMENS want den beste in prijs (vooral aankoop FJR) maar iets minder qua service
1/2 punt voor AMC die beter scoort in service (plaatsen van mijnen hugger bv.) maar qua prijs (inruil oude moto aankoop nieuwe moto , motorkleding , enz...) bij de duursten...
M&M
FJRudi schreef:vandaag bij Rudax de TPS laten vervangen, vanaf eerste mail-contacten tot vertrek van de parking een correcte service!
Rudi
Da's ook niet bij de deur. Hierbij denk ik da Rudax de prijs van de verste klant heeft gewonnen.
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
- Big Jomb
- 1300 cc
Heeft Danneke zijne nieuwen FJR niet bij Felix & Jos besteld: Dendermonde - Beringen is toch wa verder dan Beveren - Diest zunne GobelijnGobelijn schreef:FJRudi schreef:vandaag bij Rudax de TPS laten vervangen, vanaf eerste mail-contacten tot vertrek van de parking een correcte service!
Rudi
Da's ook niet bij de deur. Hierbij denk ik da Rudax de prijs van de verste klant heeft gewonnen.

Slukes
I see you when I see you

Heb bij Felix&Jos een nieuwe gekocht...Dendermonde-Beringen=105km.Gobelijn schreef:Allez, een nieuwe wedstrijd dan.
Wie doet beter ?(verder)
Heb ik nu gewonnen??? En zo ja...wat dan???
PS Ne kus van de Leo telt nie.
Danneke.
De mooiste vriendschap is tussen mensen die een heleboel van elkaar verwachten, maar er niet om vragen...
- Big Jomb
- 1300 cc
Misschien een VIP-behandeling tijdens ??n van de optredens van Leo, dan wordt je afgehaald in de nieuwe L200 met alles erop en eraandanneke schreef:Heb bij Felix&Jos een nieuwe gekocht...Dendermonde-Beringen=105km.Gobelijn schreef:Allez, een nieuwe wedstrijd dan.
Wie doet beter ?(verder)
Heb ik nu gewonnen??? En zo ja...wat dan???
PS Ne kus van de Leo telt nie.
Danneke.

I see you when I see you

- FJRudi
- 500 cc
- Contacteer:
is maar ongeveer 70km, wat is dat nu met eenGobelijn schreef:FJRudi schreef:vandaag bij Rudax de TPS laten vervangen, vanaf eerste mail-contacten tot vertrek van de parking een correcte service!
Rudi

Dit noem ik het nuttige aan het aangename koppelen
Rudi
Honda NTV650 01 Honda Deauville 02 FJR1300A 06
N51 13.320 E4 15.336 Zumo 550
iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen (Thé Lau)
N51 13.320 E4 15.336 Zumo 550
iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen (Thé Lau)
- Frank met zijn zijspan
- 50 cc