@ R1 Zot,den R1 zot schreef:Voor zij die bij de beginners inschrijven maken kans op begeleiding van den R1 zot! (met R1)![]()
![]()
Amai als da alleen al geen 65 eurokes waart is!![]()
![]()
Ge moet moar chance hebben.![]()
![]()
Dus boys & girls wilde nen superdag op circuit ?
Ge weet waar ge moet zijn h?.
Juist ja M-R-V
Groetjes,
den R1 zot
Awel nu ik de kans heb wil ik ze ook niet missen en dacht bij mezelf, "ingeschrijven en betalen" om zeker te zijn dat ik bij de beginners groep die begeleiding op circuit niet hoef te missen van onze eigen R1 ZOT

Op deze superdag die "M-R-V" inricht wil ik er zeker bij zijn en hopelijk nog vele anderen onder ons ook want het is op deze manier dat je je rijvaardigheid en grenzen kunt verleggen onder de begeleiding van deze mensen

Komaan FJRijders, laat jullie niet kennen en ga samen met ons eens een dagje op circuit rijden om wat ervaring op te doen zoals b.v: kijk en bochten techniek, rem techniek enz....want dit kan je helpen om dagelijks veiliger door het verkeer te geraken

Laat jullie niet afschrikken door het woord "circuit" want daar is het veiliger dan op de gewone banen en je zal je nadien ook rustiger door het verkeer kunnen loodsen omdat je er een hele hoop ervaring zal van opsteken die je nooit meer gaat vergeten

Schrijf je in en betaal nu je de kans nog hebt om erbij te zijn, je zal er zeker geen spijt van krijgen, dat verzeker ik jullie

E?n dezer horen we van Arthur wel wie er nu al offici?l is ingeschreven als deelnemer

"Motor Rijvaardigheid Vlaanderen" zorgt voor onze veiligheid als wij de eerste stap zetten

Max