Ik wilde eerst niet reageren maar doe het dan toch.
De reaktie van Yambo vind ik te heftig en ongepast , zo ga je niet met mensen om , niet met buitenlanders van buurlanden en al helemaal niet als FJR rijders onder elkaar. Ook ik was verrast door de invoering van het vignet , voorral omdat ik wekelijks in belgie verblijf en meerder voertuigen heb die dit vignet zullen moeten hebben. Je kunt je de vraag stellen als belg en nederlander waar het eindigt als we in ieder land moeten gaan betalen voor een vignet. In eigenland hoeft dat dan niet maar in de buurlanden moet dat dus wel,als ieder land dat gaat invoeren wordt het voor ons als burgers een grote extra kostenpost, ongeacht of dit nu wel of niet nuttig is!
M.b.t. de belgische wegen kan ik melden dat de belgen wegen hebben van zeer goed tot rampzalig. Als limburger reed ik deze zomer in de voerstreek , en werkelijk als je daar niet om de gaten heen rijdt blijft er van je FJR na twee uur sturen niets meer over, je maakt mij niet wijs dat dit volgens de belgen komt door de hollandse Camions, ik denk dat de politiek hier deels aan schuld is. De walen en de vlaamen zijn het het ja ook nog niet eens met elkaar , wellicht had de politiek beter eerst andere zaken geregeld dan de buitenlanders de beurs te laten trekken, en Yambo , ik denk dat wij als nederlanders stukken meer belasting betalen dan jullie belgen , denk eens aan de 29% luxebelasting, de maandelijkse wegenbelasting en nog van dat soort zaken . Kijk eens naar de prijs van een nieuwe FJR in belgie ? 15.600,00 en bij ons slechts ?18299,00 ! Niet klagen over belastingen dus

Mischien had je zelfstandige moeten worden en niet loontrekkende
Wellicht rij ik deze zomer een toertocht mee in belgie , zorg dat je er bij bent, ik wil er graag eens van man tot man over discussieren
De belgen en belgische FJR rijder die ik tot nu toe meemaakte waren best aardige mensen
Martain