Zaterdag 17 maart.
1? sessie is om 14:00
2? sessie is om 15:00
Indien niet met 12 personen gaat het niet door!!
Ten laatste 14 dagen op voorhand moet ik bevestigen!
Minimum leeftijd voor die dingen is wel degelijk 16 jaar.
Ik zou toch graag 15 inschrijvingen hebben, als er dan eentje niet komt.
Ik zou niet graag met nen finan... kater achterblijven omdat ik eens iets wil organiseren voor de boys.
Ze zijn om 13:00 open.
Dan kan je al de piste eens bekijken en iets drinken.
Je moet jezelf ook nog inschrijven aan de kassa.
Er staan een paar schermen met "touch" screens waar je dan uw details moet invullen.
Dan nog eens omkleden en een korte briefing voor we starten.
Dus wees optijd a.u.b.
Ik ga al ne keer stiekem oefenen binnen een paar weken op een dinsdag avond.
verd....Zaterdag 17 maart, kan niet slechter
Zowel 's middag als 's avonds kan ik er niet bij zijn wegens andere (bestuurs)activiteiten.
Sorry gasten 't zal voor een andere keer zijn. Amuseer jullie en doe het snel maar veilig
Bij mijn weten nog niet. De dagen dat mijn rug me geen parten speelt voel ik me veel jonger dan mijn leeftijd hoor, al zie ik er wel zo oud uit. (ik zal het maar zelf zeggen voor anderen dat hier doen) Qua souplesse en op sportief gebied trek ik nog goed mijn plan. Allez ik hoop dat en we zullen het bij het monobiken wel zien zeker, al ga ik hier zeker geen voorspellingen doen.
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
den R1 zot schreef:Alle inschrijvingen zijn binnen!
De groep is vol.
zie pagina 1 voor details.
Groetjes,
Hoi R1Zot, ik heb gekeken op pag 1, maar ik denk dak er ni bijsta...Als alles volzet is, geen probleem, maar ik wou graag weten of ik die dag moet vrijhouden?
ik ben deze avond bij de dokter langs geweest en die had niet zo goed nieuws nl. ik zou onder het mes moeten op 6 februari. Ik zou op die dag een kleine operatie onder gaan aan de knie in dagkliniek. Zou ook vier weken werkonbekwaam zijn. Hopelijk is alles terug OK op 17 maart om te kunnen monobiken. Misschien moet ik mijn plaats terug open zetten voor iemand die wel topfit is
Alexxjr, ge staat erbij.
Flitser, ik ga uw plaatske nog houden.... indien je niet kan laat het me asap weten.
Nu zijn we met 16 en er zijn 16 brommerkes....
Als er nog veel bijwillen moet ik een extra sessie aanvragen, maar daar ga ik mee wachten tot op de dag zelf.
De eerste 16 ingeschrevenen krijgen zowiezo een brommerke... de latere slechts als er eentje vrijkomt natuurlijk.
@ R1 zot en al der andere snelheidsduivels , als ik kan kom ik zeker zien , zal weer een schoon spektakel zijn al die grote venten op zo'n klein brommerke
Ja het is inderdaad een zot zicht... en het zou niet de eerste keer zijn dat ik niet vooruit kan van het lachen.
Om wat snelheid te hebben moet je er voor gaan zitten, maar als ik de slappe lach heb gaat da moeilijk he.