Ik volg dit forum al een tijdje, enerzijds omdat ik op het werk zelf met een fjr rij en anderzijds om mijn vader wat tips te geven, want die rijdt er ook met ene.
Ik weet niet hoe jullie staan tegen over een beetje reclame, maar ik hoop op wat begrip want ik moet mezelf toch een beetje bekend maken h?
Cursussen worden gegeven in de omgeving van Schellebelle en de data zullen tegen eind januari op de website staan.
Waarom niet eens iets nieuw proberen
Succes Johan ! Het verheugd me dat je ook een opleiding 'wegkapitein' hebt opgenomen, bij deze mijn interesse.
In het verleden heb ik al een aantal keer dergelijke opleiding genoten, voor zover ik weet zijn er maar 3 (pardon nu 4) die dit in hun pakket hebben, de ervaring leert me dat er enorme verschillen zitten in zowel het praktijk- als het theoretisch gedeelte. Ik zou graag iets van je willen bijleren Johan, tot een volgende afspraak.
Toi Toi !
Laatst gewijzigd door dirkske op 19 jan 2007, 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !
Ik volg dit forum al een tijdje, enerzijds omdat ik op het werk zelf met een fjr rij en anderzijds om mijn vader wat tips te geven, want die rijdt er ook met ene.
Ik weet niet hoe jullie staan tegen over een beetje reclame, maar ik hoop op wat begrip want ik moet mezelf toch een beetje bekend maken h?
Cursussen worden gegeven in de omgeving van Schellebelle en de data zullen tegen eind januari op de website staan.
Waarom niet eens iets nieuw proberen