Ongeval FJR-trukker
Moderator: Abeloos
Ongeval FJR-trukker
Zondag heeft het noodlot toegeslagen bij ??n van onze FJRijders.
Een wagen twijfelt en slaat onverwachts af voor de motor van onze FJR-trukker. Die had slechts 2 opties, recht erin of laten vallen, hij koos voor het tweede, resultaat een flinke schuiver, impact met het voertuig.
Resultaat:
Onze FJR trukker heeft enkele flink vieze breuken aan de arm, is overal in blauwe plekken, een barstje in de schedel, etc...
FJR is volledig total loss.
Bestuurder van de wagen pleit 'in fout' (gelukkig maar)
Dit is weeral ??n van de vele gevallen waarin de motorrijder vrijuit gaat maar wel met de brokken blijft zitten.
Wij wensen onze FJR trukker een spoedig herstel en een goeie afloop van de schadeclaim zodat wij hem binnen de kortste keren terug onder ons kunnen hebben.
Veel sterkte en tot schrijfs,
Seabiker & FJRgirl
Een wagen twijfelt en slaat onverwachts af voor de motor van onze FJR-trukker. Die had slechts 2 opties, recht erin of laten vallen, hij koos voor het tweede, resultaat een flinke schuiver, impact met het voertuig.
Resultaat:
Onze FJR trukker heeft enkele flink vieze breuken aan de arm, is overal in blauwe plekken, een barstje in de schedel, etc...
FJR is volledig total loss.
Bestuurder van de wagen pleit 'in fout' (gelukkig maar)
Dit is weeral ??n van de vele gevallen waarin de motorrijder vrijuit gaat maar wel met de brokken blijft zitten.
Wij wensen onze FJR trukker een spoedig herstel en een goeie afloop van de schadeclaim zodat wij hem binnen de kortste keren terug onder ons kunnen hebben.
Veel sterkte en tot schrijfs,
Seabiker & FJRgirl
Wij wensen den trukker veel beterschap en een zeer spoedig herstel toe!
Hopelijk komt dat met hem allemaal wel in orde, en blijft er geen schade over, noch aan de mens, noch aan zijn machine.
Ik had met trukker al halvelings afgesproken om a.s. zondag de Ardennenrit nog eens te rijden, tesamen met nog wat vrienden. Ik denk dat ik a.s. naar den trukker zelf ga rijden. Nog FJR's die meegaan ?
Hopelijk komt dat met hem allemaal wel in orde, en blijft er geen schade over, noch aan de mens, noch aan zijn machine.
Ik had met trukker al halvelings afgesproken om a.s. zondag de Ardennenrit nog eens te rijden, tesamen met nog wat vrienden. Ik denk dat ik a.s. naar den trukker zelf ga rijden. Nog FJR's die meegaan ?
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Ik wil via deze weg FJR-trukker een voorspoedig herstel toewensen. Hopelijk zit hij binnenkort terug op het forum om terug in de sfeer te komen. De rest volgt dan wel.
Jammer genoeg kan ik er zondag niet bij zijn, maar wens hem alvast het beste vanwege mij.
Groetjes,
Bart
Jammer genoeg kan ik er zondag niet bij zijn, maar wens hem alvast het beste vanwege mij.
Groetjes,
Bart
MIJN THUIS IS WAAR MIJN FJR STAAT.
MANNEN WETEN WAAROM.
MANNEN WETEN WAAROM.
- koekenbakker
- 1000 cc
- Contacteer:
- koekenbakker
- 1000 cc
- Contacteer:
ik doe mijn uiterste best om ook op het app?l te zijn zeg maar een uur ( liefst na 14.00u )dirkske schreef:Wij wensen den trukker veel beterschap en een zeer spoedig herstel toe!
Saluu De Bakker

Hoi,
ik wens me bij de voorgaande FJRijders aan te sluiten en wens je een spoedig herstel toe
Ik weet aan de lijve wat het is om onderuit te gaan tengevolge van een niet oplettende automobielist
Maar dat wordt snel vergeten als je terug de baan op kan met een nieuwe FJR
Dus veel sterkte en alles komt wel weer goed
PS.: wat zondag betreft had ik er graag bijgeweest, dus laat maar horen hoe en waar we afspreken .
ik wens me bij de voorgaande FJRijders aan te sluiten en wens je een spoedig herstel toe

Ik weet aan de lijve wat het is om onderuit te gaan tengevolge van een niet oplettende automobielist

Maar dat wordt snel vergeten als je terug de baan op kan met een nieuwe FJR

Dus veel sterkte en alles komt wel weer goed

PS.: wat zondag betreft had ik er graag bijgeweest, dus laat maar horen hoe en waar we afspreken .
Trukker is thuis en biedt ons op zondag a.s. zijn gastvrijheid aan.
Hoe spreken we af ? Ritje naar de Limburg ... wie gaat ermee ?
Ik zag FJRdirk en koekenbakker al staan, jullie komen misschien over Brussel, richting Lummen, ik wil best over de Brusselse Ring ergens mee inpikken hoor.
Hoe spreken we af ? Ritje naar de Limburg ... wie gaat ermee ?
Ik zag FJRdirk en koekenbakker al staan, jullie komen misschien over Brussel, richting Lummen, ik wil best over de Brusselse Ring ergens mee inpikken hoor.
N 51°6.165 E 4°20.060

- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
Hallo Trukker
Zoals al de anderen het ook al gezegd hebben wens ik je een spoedig herstel toe en hopen we dat je zo snel mogelijk weer op de moto kan zitten om onze bende te vervoegen want we missen je nu al hoor
V??l sterkte he maatje want we leven allen met je mee
Max
P.S: Spijtig genoeg kan ik er aanstaande zondag niet bij zijn maar de rest van de FJR-Rijders zullen je wel komen opfleuren met een bezoekje

Zoals al de anderen het ook al gezegd hebben wens ik je een spoedig herstel toe en hopen we dat je zo snel mogelijk weer op de moto kan zitten om onze bende te vervoegen want we missen je nu al hoor

V??l sterkte he maatje want we leven allen met je mee

Max

P.S: Spijtig genoeg kan ik er aanstaande zondag niet bij zijn maar de rest van de FJR-Rijders zullen je wel komen opfleuren met een bezoekje

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen