Je kan het vignet ook met kleefband bevestigen zodat je deze niet volledig op je ruit hoeft te kleven, bij thuiskomst de kleefband verwijderen en het vignet kan je dan bewaren als souvenier
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
In feite kunnen er geen problemen ontstaan als je het vignet maar direct bij thuiskomst verwijderd. De kleefkracht van de sticker is zo goed dat je hem bij aanbrengen niet hoeft aan te strijken. Gewoon losjes plakken en het komt er met een regenbui echt niet afvallen.
Verwijderen door verwarmen met de haarfohn dan blijven er geen lijmresten achter. Met deze methode nog nooit problemen gehad.
groet,
bert
Ik zie overal als een berg tegenop, maar ik rij er toch niet omheen!!
Zijn er mensen die eerder vertrekken naar de austriatour. In het nederlandese forum is ook al deze vraag gesteld, wellicht een of twee dagen eerder vertrekken
en dan door het zwarte woud naar oostenrijk, andere voorstellen?
Er gaat waarschijnlijk een Belgische delegatie 2 dagen eerder via de Vogezen om
daarna in 2 dagen terug te komen via het Zwarte Woud.
Dit staat nog niet 100% vast, daar wordt nog aan gewerkt.
Groetjes,
Michel
* There are no strangers,
* Just friends who have never met !
* You might as well live before you die !
Is er al iemand langsgeweest bij zijn gemeentehuis om een volmacht of vrijstelling voor de verkiezingen te bekomen?
ik ben daarnet geweest en zowel voor volmacht als voor vrijstelling heb ik een attest nodig van moto-club of hotel.
kan het bestuur zoiets opmaken? of zou ik beter het hotel kontacteren.
Ik krijg een vermoeden dat de Groepjes Belgen en Nederlanders elkaar met regelmaat gaan tegenkomen.
Weet ik eigenlijk wel zeker, het begint al op de belgische nieuwjaarsreceptie
groet Martain
Dat van die NL-ers op de Belgische nieuwjaarsreceptie klopt , maar die 2 NL-ers uit Holland (dit voor onze limlanders) gaan niet naar de Austria-tour.
(en ??n van die NL-ers is NIET lid van de NL-fjr-club, maar wel van de B-fjrijders )
Tot zaterdag 3/2
CU Ruud
Groeten Ruud WEES JEZELF, ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN.
Op weg naar den Autria toer , plannen wij in het Zwarte Woud rond te toeren & overnachten van 4 tot 6 juni
Nog niks vastgelegd dus ideekes altijd welkom
M&M
Gelukkig heeft het Zarte Woud genoeg wegen ter beschikking om zowel de Hollandse als de Belgische rijders ruimte te geven.
Ook hier is er nog niets concreets ontstaan in de zin van vaste afspraken, maar de wens om de Austriatour aan te vullen met een aantal dagen Zwarte Woud is erg aantrekkelijk.
Mijn plannen liggen in iedergeval al vast voor een paar extra dagen. Nog 123 dagen. Pfff..........
groet,
Bert
Ik zie overal als een berg tegenop, maar ik rij er toch niet omheen!!
Ben voornemens op woensdagmorgen 6 Juni te vertrekken binnendoor en te overnachten in Baiersbronn. http://www.hotel-rappen.de
Zijn er austria tour mensen die gelijke ideen hebben, wellicht leuk samen te rijden.
's avonds treffen er meer FJR rijders om te overnachten, op donderdag dan binnendoor naar Hittisau
Ik vertrek op 2 of 3 juni op verkenning naar Vic-sur-C?re om dan woensdagavond 6 juni elkaar te treffen op de afgesproken plaats.
Als er iemand mee wil
Nog minder dan 40 rest ons tot de Austria Tour.
We gaan met de auto+aanhanger, wie bagage wil meegeven best op voorhand afspreken.
Deelnemers kunnen de route via mail al toegestuurd krijgen,
mailtje naar dirkbruijns@hotmail.com .
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !