Hallo Eric
Allereerst wil ik je welkom heten in onze club der FJRijders
Gisteren had ik je bericht dat je via de contactpagina had verstuurd al in mijn mailbox gevonden maar spijtig genoeg kon ik je bericht niet beantwoorden omdat je bij "Verzender" gewoon je naam had geplaats en niet je mailadres dus kon ik je ook niet bereiken met een tegenbericht
Nu, wat ik je kan vertellen over de FJR AS
Het handschakelen aanleren duurde bij mij juist geteld enkele minuten, het gewoon worden om zonder koppeling te rijden enkele dagen want steeds wil je de beweging doen om naar je koppelingshendel te grijpen als je wil afschakelen of afremt om te stoppen
Nadat je die periode door bent is het een zaligheid om met de AS rond te toeren

Het is een moto waar je een ganse dag tot rust kan op komen ook al rij je graag eens sportief
Hij is ongelofelijk snel in het schakelen want met een gewone A zullen ze goed uit hun pijp moeten komen om je bij te houden

en dit zowel op rechte stukken als in bochten werk
Om oefeningen op cursussen uit te voeren zoals ze bij de politie soms verplicht zijn, denk ik dat er geen makkelijkere moto dan de AS bestaat, je hoeft geen rekening te houden met je koppeling waardoor je je handen vrij blijft hebben om je moto onder controle te houden, ook geen pijnlijke spieren meer in de onderarm van de koppelhendel steeds moeten te gebruiken en de vermoeidheid zal je dan ook v??l minder snel overvallen

Ik heb niets dan lof over de AS en als ze me hem ooit zouden ontnemen zal het moeilijk worden om terug te moeten overschakelen naar een gewone A
Indien je nog meer wil overtuigt worden moet je eens een proefrit bij een dealer verzilveren, wel heb je dan het nadeel dat je de bestelbon bij terugkomst onmiddelijk zal willen tekenen
Wens je me is te contacteren voor meer informatie die je nog wenst te weten, bel mij dan gerust eens op het gsmnr: 0494/77.58.59 dan zal ik je verder van dienst zijn om je vragen te beantwoorden
Groetjes van een super tevreden FJR 1300 AS rijder
Max