Review CalSci windscherm

Hier kan je terecht voor alle topics omtrent toebehoren, accesoires. Heb je vragen of nieuwe ontdekkingen, laat het onder deze rubriek na

Moderator: Abeloos

Eagle
75 cc
75 cc

Bericht door Eagle »

Ik rijd inderdaad nog met de originele BT020. Die kan nog enkele honderden kilometers mee.
Ik houd het in de gaten als ik verander van band vooraan. Hoewel ik er bijna zeker van ben dat het schudden van het stuur bij handenvrij rijden slechts begonnen is na montage van de Calsci.
What goes up, must come down (Tom Petty)
FJRrider38
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door FJRrider38 »

@edje

breedte= 66cm beneden
hoogte= 50cm

Groeten,

Hans
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
In Extremo
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door In Extremo »

@Eagle,

Montage van het scherm is misschiens toevallige samen gegaan met de ver gevorderde slijtage van de voorband ?
Met het originele scherm gaat het stuur ook trillen als de voorband niet meer al te best is.
Met een groter scherm heb je normaal altijd kans op wat meer windgevoeligheid, je vangt gewoon wat meer wind ...

Groetjes,
Michel

* There are no strangers,
* Just friends who have never met !

* You might as well live before you die !
edje
Clublid
Clublid

Bericht door edje »

@Hans
Ok? bedankt

@Luuk,
Bedankt voor de reactie,
Ik heb op de link gezien en ze stonden toch op de webshop. Aangezien het nog niet voor direct is heb ik niet verder info genomen. Ik neem aan dat de leveringen op termijn wel in orde zullen komen :!: :?:

Grtjs
:santa: :santa: :santa:
Eagle
75 cc
75 cc

Bericht door Eagle »

@ In Extremo en FJRider38

Vandaag vooraan nieuwe Pierelli Diablo Strada laten leggen (voor 117 euro). En alle trillingen zijn verdwenen.
Het lag dus inderdaad aan de slijtage van de voorband en niet aan het Calsci-scherm.

@ FJRider38

Ik heb nog eens navraag gedaan bij ABX omtrent de hoge kosten bij de invoer van het scherm. Zij zweren mij dat zij juist gerekend hebben, en dat er bij diegenen die minder betaalden een fout werd gemaakt. Zij hebben dus geluk gehad.
What goes up, must come down (Tom Petty)
FJRrider38
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Eagle schreef:@ In Extremo en FJRider38

Vandaag vooraan nieuwe Pierelli Diablo Strada laten leggen (voor 117 euro). En alle trillingen zijn verdwenen.
Het lag dus inderdaad aan de slijtage van de voorband en niet aan het Calsci-scherm.

@ FJRider38

Ik heb nog eens navraag gedaan bij ABX omtrent de hoge kosten bij de invoer van het scherm. Zij zweren mij dat zij juist gerekend hebben, en dat er bij diegenen die minder betaalden een fout werd gemaakt. Zij hebben dus geluk gehad.
Ondertussen zijn de Calsci schermen ook te verkrijgen in Nederland.
rond de 200 euro dacht ik ze gezien te hebben.
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
FJRmart
75 cc
75 cc

Bericht door FJRmart »

Klopt,onlangs de Calsci in XX tall gekregen franco thuis voor de prijs van ? 206,75 all in , inclusief het reinigingssetje en microvezeldoekje.

De bijpassende motor is vandaag aangekomen bij de verdeler :)

groet
edje
Clublid
Clublid

Bericht door edje »

Gefeliciteerd. Veel lol ermee

Grtjs
:P :P :P
FJRrider38
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

FJRmart schreef:Klopt,onlangs de Calsci in XX tall gekregen franco thuis voor de prijs van ? 206,75 all in , inclusief het reinigingssetje en microvezeldoekje.

De bijpassende motor is vandaag aangekomen bij de verdeler :)

groet
Martain,

Post je nog even de website waar je deze besteld hebt voor de andere forumlezers?

Groeten,

Hans
www.coppenshans.be
FJRmart
75 cc
75 cc

Bericht door FJRmart »

Hans natuurlijk , wist niet dat er reclame gemaakt mog worden op het forum :D :D

Voor de mensen die er ook een willen hebben tegen een leuke prijs www.bikespareparts.nl

Ze hebben de ruiten sinds kort op voorraad, moet zeggen na betaling de ruit binnen twee dagen in huis, franco en wel. Mooi en deugdelijk verpakt
in een kartonnen doos.De ruit in een of andere stoffen hoes die tevens mooi te gebruiken is voor je orgineel scherm in te doen .
Bijgesloten een flaconnetje met reinigingsmiddel en een micro doekje. Betaling met Iban en BIC mogelijk.

eind volgende week wordt mijn nieuwe sky red geleverd en zal ik er een proefrit mee maken, resultaten post ik natuurlijk op het forum :)

Groet Martain
Big Jomb
1300 cc
1300 cc

Bericht door Big Jomb »

FJRmart schreef: eind volgende week wordt mijn nieuwe sky red geleverd en zal ik er een proefrit mee maken, resultaten post ik natuurlijk op het forum :)

Groet Martain
Eindelijk eindelijk eindelijk :notworthy: :notworthy: :notworthy:
I see you when I see you :!: :!: :!:
Afbeelding
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door FJR-Freak Max »

FJRmart schreef:eind volgende week wordt mijn nieuwe sky red geleverd en zal ik er een proefrit mee maken, resultaten post ik natuurlijk op het forum :)

Groet Martain
@ Martain,

Wij wensen je alvast h??l v??l plezier en rijgenot als ook vele duizende "veilige" km's toe met je nieuwe "Sky Red FJR" :headbang:

Oooh ja ........en vergeet hem niet te komen laten zien op ??n van onze rondritten of bijeenkomsten h? want daar hebben we je er ook graag bij :hello1: :hello2:

Groetjes en tot in ??n van de komende bochten :wink:

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Julle
Clublid
Clublid

Bericht door Julle »

Big Jomb schreef:
FJRmart schreef: eind volgende week wordt mijn nieuwe sky red geleverd en zal ik er een proefrit mee maken, resultaten post ik natuurlijk op het forum :)

Groet Martain
Eindelijk eindelijk eindelijk :notworthy: :notworthy: :notworthy:
We zijn benieuwd want naar het schijnt klieft dieje RED beter door de wind :lol: :lol:

Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Gobelijn
1300 cc
1300 cc

Bericht door Gobelijn »

Eagle schreef:@ In Extremo en FJRider38

.

Goei banden, heb ik ook mee gereden.
Maar ze zijn wel snel versleten vind ik.
7000 ? 8000 km en gedaan.
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
Gesloten