Tijdelijke verzekering tg diefstal????????????

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden

Moderator: Abeloos

Gesloten
Spidi
50 cc
50 cc

Tijdelijke verzekering tg diefstal????????????

Bericht door Spidi »

Hallo collega motorrijders,

De problematiek van diefstal van motorfietsen heeft al veel stof doen opwaaien...
Er zijn intussen al diverse technische mogelijkheden om het stelen te 'ontraden'...
Beste lijkt me echter nog altijd een anti-diefstal verzekering...
Voor een gans jaar is dit echter onbetaalbaar...
Weet er iemand of dit mogelijk is om bv een tijdelijke te nemen vr een reis naar het buitenland bv?

mvg
nico
Motorist
1300 cc
1300 cc

Bericht door Motorist »

diefstal verzekering in Nederland afsluiten, daar zijn die wel betaalbaar.
FJRrider38
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door FJRrider38 »

www.eak.be
Een van de goedkoopste, vergeleken op het M.A.G forum. Toevallig ook mijn verzekeringsmakelaar.
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
Gorky-GSA
500 cc
500 cc
Contacteer:

Bericht door Gorky-GSA »

tis triestig met die verzekeringen :? ,ik ben al 23jaar klant bij mijn verzekering ,Nu bleek dat ik geen omnium kon afsluiten voor mijn FJR; :cry:
Wij zijn daarmee gestopt was het antwoord (in 23 jaar moto rijden nooit een ongeval gehad in mijn fout) . :D
Voor de wagen heb ik een kleine omnium (6jaar oud nu) vorig jaar kreeg ik een steen in de koplamp ,volgens het kontrakt was steenslag voorzien ,nu blijkt dat dit verandert is van steenslag in glas naar steenslag in voorruit :x
Ze doen niets anders dan de kleine letterkes te veranderen in hun voordeel , ik betaal wel jaarlijks 830 euro voor de wagen en 223 voor de moto. :evil:
zoals ik schreef tis triestig. en ik zoek nu naar een andere verzekering , zijn er nog bertrouwbare verzekeringen :idea: :idea:
Honda four f550 -Suzuki GS-750 -Kawazaki ZX-10 -BMW R1100GS Desierto
YAMAHA FJR1300A - BMW R1200GSA
FJRrider38
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door FJRrider38 »

Gorky schreef: ik betaal wel jaarlijks 830 euro voor de wagen
Dat betaal ik voor "full" omnium auto. 110pk 81kw 22.000 euro kataloguswaarde
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
Gorky-GSA
500 cc
500 cc
Contacteer:

Bericht door Gorky-GSA »

FJRrider38 schreef:
Gorky schreef: ik betaal wel jaarlijks 830 euro voor de wagen
Dat betaal ik voor "full" omnium auto. 110pk 81kw 22.000 euro kataloguswaarde
ik zit aan dezelfde waarde voor een 115pk ' dus wordt het hoog tijd dat ik eens ga kijken bij een andere verzekering. :?
Honda four f550 -Suzuki GS-750 -Kawazaki ZX-10 -BMW R1100GS Desierto
YAMAHA FJR1300A - BMW R1200GSA
webcommerce
125 cc
125 cc

Verzekering

Bericht door webcommerce »

De verzekering blues...

1 echte aanrader, Le Doux & Mortelmans Herentalsebaan 51, - 2100 Deurne T : 03/230 30 33
Zijn zelf ook motorliefhebber. Ik heb daar een omnium lopen voor mijn FJR en mijn collega voor zijn Sprint 1050.
Ik denk wel dat ze enkel een omnium voor een motor doen als je combineerd met je auto, of zoals wij gedaan hebben 2 motoren.
Heel vriendelijke mensen, heel scherpe prijzen en de mogelijkheid om een omnium te nemen.
Voor de geintereseerden, een omnium voor een FJR komt rond de 1000? anti-diefstal inbegrepen mits de plaatsing van een goedgekeurd alarm.

Groetjes,
Peter
Droom en realizeer je dromen, zonder dromen ben je hersendood. (Onestep Lifestyle)
incognito
Clublid
Clublid

Bericht door incognito »

Touring,Etias, en ing hebben ook een anti-diefstal verzekering.Via mijn makelaar betaal ik
nu 793 euro bij ing.
dirkske
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door dirkske »

Even terug naar de oorspronkelijk topic ...
Mijn ervaring is dat "TIJDELIJKE" verzekeringen bijna even duur zijn als een jaarlijkse verzekering.
Een reisverzekering voor 3 maanden, kost ongeveer 80 % van de prijs voor een heel jaar dekking.
Idem voor de diefstalverzekeringen. Hier in Belgi? quasi on-be-taal-baar geworden.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Afbeelding
Dream
1300 cc
1300 cc

Bericht door Dream »

Er is al veel gepraat over verzekeringen, de ??n betaald dit de andere dat, enkel de pk's of Kw worden genoemd of vergeleken, de rest wat in het contract staat, tja ........
Mijn inziens kan een BA niet goedkoop genoeg zijn, die dient toch om een ander te betalen wanneer je in de fout gaat
Omnium daarentegen die zal je moeten vergelijken kwa prijs maar ook wat in het contract staat, zouden er 2 verzekeringen bestaan die je daarop volledig kan vergelijken met wat ze aanbieden?
Feit is omnium voor motor zijn duur of onbetaalbaar of zelfs helemaal niet te verkrijgen bij sommige verzekeringen
Dus als je vind ik betaal teveel, vergelijk dan eerst eens goed de verschillen met de goedkopere op alles wat aangeboden wordt
Vrijstelling, daling van je kapitaal gedurende de eerste maanden of jaren, enz ....... teveel om op te noemen, stel voor jezelf een plan op wat aanvaardbaar is en vergelijk dan met de aangeboden service of product zi kom je mss niet bedrogen uit als je verandert

Groetjes
ARTHUR
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Re: Verzekering

Bericht door ARTHUR »

webcommerce schreef:De verzekering blues...

1 echte aanrader, Le Doux & Mortelmans Herentalsebaan 51, - 2100 Deurne T : 03/230 30 33
Zijn zelf ook motorliefhebber. Ik heb daar een omnium lopen voor mijn FJR en mijn collega voor zijn Sprint 1050.
Ik denk wel dat ze enkel een omnium voor een motor doen als je combineerd met je auto, of zoals wij gedaan hebben 2 motoren.
Heel vriendelijke mensen, heel scherpe prijzen en de mogelijkheid om een omnium te nemen.
Voor de geintereseerden, een omnium voor een FJR komt rond de 1000? anti-diefstal inbegrepen mits de plaatsing van een goedgekeurd alarm.

Groetjes,
Peter

Ja dat klopt, ik ben zelf ook bij "Le doux & Mortelmans", vriendelijke mensen, behulpzaam, goede prijzen, scheelde mij een kleine 500 euro op het totaal pakket met mijn vorige verzekering :shock: :shock:

grtzz,
Gesloten