GPS namiddag in het Clubhuis !
Moderator: Abeloos
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
@ Dirkske,dirkske schreef:Ik zou graag wat bijleren, maar ik zie er een beetje tegen op om in een rokerig lokaal te zitten. Zouden we kunnen afspreken dat er rokerspauzes ingelast worden, waarin men bv. in het caf? kan gaan roken, en dat de zaal 'onberookt' blijft ?
Daar kunnen en zullen we begrip voor opbrengen, ook al ben ik een verstokt roker

We zullen rookpauzes inlassen zodat het zaaltje fris blijft voor de niet rokers te plezieren

Mag ik je dan aan het lijstje van aanwezigen toevoegen Dirkske

Groetjes,
Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Gedurende een periode van 20 jaar heb ik ook altijd een verstokte roker geweest, ik weet wat het is om 'zonder' te zitten.
Maar in tegenstelling tot velen ex-rokers, ben ik niet TEGEN rokers, de geur van sigaretten, de rook in uw kleren. Ik ben voorstander van ieder zijn ding, d.i. de rokers de kans om te roken, en de niet-rokers de kans om ongestoord hun ding te doen. Een caf? met een goede afzuiging of ventilatie is geen enkel probleem, maar iedereen weet hoe een beperkt zaaltje er na 3 uur bijhangt als er gerookt wordt, daar helpt geen enkel 'raampke open' tegen. Daarom de vraag, om daar in tegemoet te komen, vandaar : aanwezig.
Maar in tegenstelling tot velen ex-rokers, ben ik niet TEGEN rokers, de geur van sigaretten, de rook in uw kleren. Ik ben voorstander van ieder zijn ding, d.i. de rokers de kans om te roken, en de niet-rokers de kans om ongestoord hun ding te doen. Een caf? met een goede afzuiging of ventilatie is geen enkel probleem, maar iedereen weet hoe een beperkt zaaltje er na 3 uur bijhangt als er gerookt wordt, daar helpt geen enkel 'raampke open' tegen. Daarom de vraag, om daar in tegemoet te komen, vandaar : aanwezig.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Motorrijders doen het op kanaal 3 !
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
@ Dirkske,
Geven en nemen doet iedereen in vrede leven
@ Snorry,
Ik hoop dat je ooit eens een talenpaket in het Turks voorgeschoteld krijgt
@ Serge,
Wij hopen en duimen met z'n allen dat je genezingsproces niet van een te lange duur gaat worden, hou de moed er zeker in zodat je snel weer je vroegere levensstijl kan hervatten he maat
Ik heb je alvast aan het lijstje toegevoegd want we zouden niet liever hebben dan dat je erbij zou kunnen zijn
Max
Geven en nemen doet iedereen in vrede leven

@ Snorry,
Ik hoop dat je ooit eens een talenpaket in het Turks voorgeschoteld krijgt

@ Serge,
Wij hopen en duimen met z'n allen dat je genezingsproces niet van een te lange duur gaat worden, hou de moed er zeker in zodat je snel weer je vroegere levensstijl kan hervatten he maat

Ik heb je alvast aan het lijstje toegevoegd want we zouden niet liever hebben dan dat je erbij zou kunnen zijn

Max

- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Zet mij er ook eens op Max ik heb wel mijne zoon ook mee
Mvg,
Hans
Mvg,
Hans
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
@ Beste Leden,
Eerlijk gezegt hadden wij als bestuur van de FJRijders gedacht dat er v??l meer intresse zou geweest zijn in zo'n leerrijke gps info namiddag
We hebben de schreef van 400 leden al ruim overschreden en toch zijn er voorlopig maar een dertig personen die intresse tonen
Is de rest dan allemaal al zo gevorderd dat ze geen kennis meer kunnen opdoen
Deze organisatie was op touw gezet voor onze leden de kans te geven om iets te komen opsteken maar blijkbaar hebben de meeste al kennis genoeg
Daarom stel ik voor dat de mensen die zich al ingeschreven hebben ook hun vrienden en kennissen op de hoogte brengen van onze gps info namiddag en indien ze intresse hebben om deze bij te wonen zijn ze dan van harte welkom en bij deze dan ook uitgenodigt door het bestuur
Het inschrijven van je vrienden of kennissen is wel aan te raden zodat wij toch op de hoogte blijven van het aantal personen dat er zullen aanwezig zijn
Groetjes en tot hoors
Max
Eerlijk gezegt hadden wij als bestuur van de FJRijders gedacht dat er v??l meer intresse zou geweest zijn in zo'n leerrijke gps info namiddag

We hebben de schreef van 400 leden al ruim overschreden en toch zijn er voorlopig maar een dertig personen die intresse tonen

Is de rest dan allemaal al zo gevorderd dat ze geen kennis meer kunnen opdoen

Deze organisatie was op touw gezet voor onze leden de kans te geven om iets te komen opsteken maar blijkbaar hebben de meeste al kennis genoeg

Daarom stel ik voor dat de mensen die zich al ingeschreven hebben ook hun vrienden en kennissen op de hoogte brengen van onze gps info namiddag en indien ze intresse hebben om deze bij te wonen zijn ze dan van harte welkom en bij deze dan ook uitgenodigt door het bestuur

Het inschrijven van je vrienden of kennissen is wel aan te raden zodat wij toch op de hoogte blijven van het aantal personen dat er zullen aanwezig zijn

Groetjes en tot hoors

Max

En als we nu eens een apart rubriekje starten voor de geinteresseerden, waar we onze vragen nu al kunnen stellen ?janeman schreef:voor degene die met vragen zitten over bepaalde toestellen software enz., formuleer ze, en NA de sessie kunnen jullie deze stellen als ze dan al niet opgelost zijn.
Dan kunnen de anderen die antwoorden hebben op die vragen, dit reeds voorbereiden.
Twee jaar geleden hebben we dit nog eens gedaan.
Hetgeen ik daar heel goed aan vond was het materiaal dat beschikbaar was : laptop met beamer om alles op een groot scherm te tonen.
Hetgeen ik daar slecht aan vond, was de slechte voorbereiding en de ondermaatse (voor niet-westvlamingen onverstaanbare) uitleg.
Het geeft zoveel meer voldoening aan de organizatoren als alle deelnemes achteraf naar huis kunnen gaan met het gevoel dat ze iets hebben bijgeleerd.
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.