In Extremo schreef:Ik heb na 18 maanden ook al 30.000 km.
Zonder woon-werkverkeer.
Ik moet wel bekennen dat dit meer per jaar (20.000 km/jaar) is als ooit ervoor, met mijn 3 GTR's (tussen 12?16.000 km/jaar). 't Zal wel aan het goei brommerke liggen ....
Groetjes,
Michel
En toch wilde terug naar diene GTR?
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..." www.coppenshans.be
in januari ook geklokt op 100.000. Nu beginnen de elektrische storing me te pesten.
Klok en dagteller resetten elke keer als het contact uitgezet wordt en de elektrische ruit beweegt niet meer. Dit begon nadat de (eerste) betterij vervangen is. Momenteel ligt de kopkuip eraf om tenminste de boel bereikbaar te maken. Heb van de amerikaanse collega's een duidelijk elektrisch schema gedownload en ga zelf een beetje zoeken. Er zou een permanente plus naar het dashbord moeten gaan (backup circuit), waarsc hijnlijk moet daar de storing ter zoeken te zijn, die permanente plus komt ook in de ruitunit terecht. Als ik hier met draadbreuk geconfronteerd wordt, dan is het einde niet in zicht. Iets gelijkaardig meegemaakt vroeger met mijn eerste XS1100.
groeten.
Als iemand gelijkaardige problemen heeft of gehad heeft, we kunnen mekaar misschien helpen.
collega schreef:..................................Nu beginnen de elektrische storing me te pesten.
........................................
groeten.
Als iemand gelijkaardige problemen heeft of gehad heeft, we kunnen mekaar misschien helpen.
Volgens mij heb jij een 2001. Ikzelf heb 2003 met ABS en weet niet wat de verschillen in schema zijn tussen deze 2 modeljaren.
Problemen met de ruit/verlichting heb ik ooit gehad in 2005 maar dat bleek een slechte massa te zijn bij de steker onder de tank. Uiteindelijk heb ik de massa buiten de steker om doorgeleid en sinds 2005 nooit meer last van gehad. http://www.fjrijders.net/phpBB2/viewtop ... erlichting
Elektrische problemen met kop/kuip-verlichting en ruit zitten niet per definitie in de kuip-bedrading
Toevallig wel afgelopen week voor het eerst niet kunnen starten met ingetrokken koppeling en in 1e versnelling.
Het was precies datgene wat vermeld staat in http://www.fjrijders.net/phpBB2/viewtopic.php?t=2611
Contacten binnen deze schakelaar bleken vervuild/gecorrodeerd.
Met dank aan unny1
P.S.
Wat is de URL van het DUIDELIJKE elektrische schema wat jij hebt gedownload?
Suck6
CU Ruud
Laatst gewijzigd door PC800 op 27 sep 2007, 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten Ruud WEES JEZELF, ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN.
'k heb ondertussen dit forum eens goed doorgelezen, slechte massa is inderdaad een veel voorkomend probleem, heb ook het volledig werkplaatshandboek hier gevonden, waarvoor mijn oprechte dank.
Hoi
Nieuw gekocht 04/2006 in 2006 bijna niet gereden wegens familiale problemen 3000Km
Maar 2007 de schade ingehaald nu staan er 14500Km op en het jaar is nog niet om
GRRR FJRans
als ik de motor start moet het voor 200km zijn(lach)
Mijne blauwe is van april 2005 en gaat nu binnen , zit iets over de 60000 km en heb er nog altijd veel plezier van . Moest ik meer tijd hebben reed ik nog meer denk
Grtjs Luc
Op 1 mei vertrek voor 5 dagen zwarte woud ,19 juli 6 dagen centraal massief ,25 juli nog een weekske Tjechie Joepie !
TOMH schreef:Kijk eens aan! we hebben een nieuwe top3 der FJR-machienen op dit forum
1) yamaha (Luc en Sabien)
2) PC800
3) slurf
Tom Dit was de stand van zaken op: Zo Aug 20, 2006 21:35
yamaha schreef:Eind deze maand is de rode 5 jaar in ons bezit (nieuw aangekocht).
Er staan nu 111.000 km op de teller.
Word enkel gebruikt in het weekend en op reis.
Binnenkort viert de mijne zijn/haar 4e verjaardag met momenteel 116.500 op de klok. And still going strong
CU Ruud
Groeten Ruud WEES JEZELF, ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN.