Garmin Zumo 550 - Geïnteresseerden voor groepsaankoop?
Moderator: Abeloos
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Als ik het goed begrepen heb dan zijn er maar minimale verschillen tussen de modellen 500 en 550.
De 500 heeft geen carkit en geen intern geheugen van 2GB.
De europa DVD wordt wel bijgeleverd.
Daar ik geen carkit nodig heb en beschik over een SD laart van 2GB kan ik dan misschien beter het 500 model kopen?
Dat scheelt even 100 euro.
Iemand een andere mening?
Greetz,
Hans
De 500 heeft geen carkit en geen intern geheugen van 2GB.
De europa DVD wordt wel bijgeleverd.
Daar ik geen carkit nodig heb en beschik over een SD laart van 2GB kan ik dan misschien beter het 500 model kopen?
Dat scheelt even 100 euro.
Iemand een andere mening?
Greetz,
Hans
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Ik heb deze vraag ondertussen aan de verkoper van Multitudo, John Put (die blijkbaar een collega van mij is, dat wist ik niet), gesteld.
Hij heeft op al mijn vragen met ja geantwoord.
Het verschil is dus de carkit
geen intern geheugen van 2GB
maar
Laden van geheel europa mogelijk op externe SD kaart van 1,2 of 4GB.
Ik ga me dus een 500 aanschaffen daar de meerkost van de 550 niet opweegt tegen de extra's die je krijgt.
De carkit kan achteraf als accessoire nog aangekocht worden.
Toevoeging:
Daar ik de verkoper van Multitudo persoonlijk ken heb ik even met hem contact genomen over een eventuele groepsaankoop.
Hieronder het antwoord:
Het is zo dat we maar 10% meer mogen geven of we verliezen onze kortingen bij Garmin.
Dus dat krijg je op alles, toestel en toebehoren + al de extra's wat ik je al doorgegeven heb, les, POI's, CD.
We kunnen les komen geven in de club.
De service van deze firma staat bekend al zeer degelijk, je krijgt allerhande extra's zoals
4 uur les over Mapsource (u komt zoveel u wenst)
POI bestand met flitspalen W-Europa (levenslang updates)
CD met motorroutes in heel Europa
Als we dan even rekenen komt het erop neer dat de
Zumo 500 die normaal 649 euro kost, voor ons nog 584 euro
Zumo 550 die normaal 870 euro kost, voor ons 783 euro
Meer info op http://www.multitudo.be
Zo, zijn jullie hier wat mee?
Mvg,
Hans
Hij heeft op al mijn vragen met ja geantwoord.
Het verschil is dus de carkit
geen intern geheugen van 2GB
maar
Laden van geheel europa mogelijk op externe SD kaart van 1,2 of 4GB.
Ik ga me dus een 500 aanschaffen daar de meerkost van de 550 niet opweegt tegen de extra's die je krijgt.
De carkit kan achteraf als accessoire nog aangekocht worden.
Toevoeging:
Daar ik de verkoper van Multitudo persoonlijk ken heb ik even met hem contact genomen over een eventuele groepsaankoop.
Hieronder het antwoord:
Het is zo dat we maar 10% meer mogen geven of we verliezen onze kortingen bij Garmin.
Dus dat krijg je op alles, toestel en toebehoren + al de extra's wat ik je al doorgegeven heb, les, POI's, CD.
We kunnen les komen geven in de club.
De service van deze firma staat bekend al zeer degelijk, je krijgt allerhande extra's zoals
4 uur les over Mapsource (u komt zoveel u wenst)
POI bestand met flitspalen W-Europa (levenslang updates)
CD met motorroutes in heel Europa
Als we dan even rekenen komt het erop neer dat de
Zumo 500 die normaal 649 euro kost, voor ons nog 584 euro
Zumo 550 die normaal 870 euro kost, voor ons 783 euro
Meer info op http://www.multitudo.be
Zo, zijn jullie hier wat mee?
Mvg,
Hans
Laatst gewijzigd door FJRrider38 op 26 feb 2007, 20:12, 4 keer totaal gewijzigd.
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
Dit lijkt me interessant! Niet onbelangrijk zijn die vier uren les.
Ik merkte trouwens net op de site van Garmin dat er een nieuwe telg in de Zumo familie uit is :
"zūmo 450 includes many of the 550's motorcycle-friendly features, minus bluetooth wireless technology, text-to-speech and XM Satellite, at a price that won't break your budget."
Ik merkte trouwens net op de site van Garmin dat er een nieuwe telg in de Zumo familie uit is :
"zūmo 450 includes many of the 550's motorcycle-friendly features, minus bluetooth wireless technology, text-to-speech and XM Satellite, at a price that won't break your budget."
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Ik heb de carkit niet nodig wegens TomTom in de wagen.
Wat het geheugen betreft heb ik al een SD kaart van 2GB.
Wat ik zeg is dat de mensen die de carkit NIET nodig hebben, beter een Zumo500 kunnen aanschaffen.
Wat het geheugen betreft heb ik al een SD kaart van 2GB.
Wat ik zeg is dat de mensen die de carkit NIET nodig hebben, beter een Zumo500 kunnen aanschaffen.
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
Hello heb hier ook nog iets interesants:
Hierbij de prijs van de Zumo?s bij een afname van minimum 10 stuks.
Zumo 550: 699 ?
Zumo 500: 579 ?
Prijzen BTW in.
www.naverik.be
groetjes,
Magneto

Prijzen BTW in.
www.naverik.be
groetjes,
Magneto

Wij zijn een avontuurlijk stel en houden er beiden van om met onze FJR te rijden.... we delen ook dezelfde passie voor het tafelvoetbal.
Drive and Fly but do not Die
Hans, kan jij mischien eens bij uw collega van Multidudo informeren of hij niet aan een City Navigator Australia v7 kan geraken(voor een prijske??
)
Ne maat van mij gaat op verlof naar Australie en wil zijn 2720 meenemen. Nu kost dat hier naar het schijnt 600 eurokes. Da is e bekke veel om aanschaffen om maar ene keer te gebruiken h?.
Grtjs
(PS: Schoon fotoke maar IK MIS ANJA!!
)

Ne maat van mij gaat op verlof naar Australie en wil zijn 2720 meenemen. Nu kost dat hier naar het schijnt 600 eurokes. Da is e bekke veel om aanschaffen om maar ene keer te gebruiken h?.
Grtjs

(PS: Schoon fotoke maar IK MIS ANJA!!

- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Dat zijn ook scherpe prijzen.Magneto schreef:Hello heb hier ook nog iets interesants:
Prijzen BTW in.
www.naverik.be
groetjes,
Magneto
![]()
Zijn we met 10 voor de 550?
Wie o wie heeft interesse?
Wachten tot na de 10e zeker?

@edje
Die zijn idd duur, rond de 600 euro en trek daar nog 7% vanaf dat ik krijg.
Blijft nog duur voor een mapsource cd. Het is de duurste die erbij zit.
Groeten,
Hans
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
Komaan gasten, aan die prijs moeten we toch aan 10 man kunnen geraken h?
Ik neem aan dat dat geen 10 Zumo 550'en moeten zijn, maar dat den Hans (en de anderen die al een gps in de auto hebben) een 500 kan aanschaffen en wie dat nog niet heeft, wel een 550 kan aanschaffen.
Of heeft Max nog beter nieuws van de mensen van de gps namiddag?
Aan die prijs doe ik zeker mee (allez, als er niet gewacht wordt tot na het verlof
)
01 FJRrider38 Zumo 500 (toch?)
02 Wimme 4 Zumo 550
03 ??
04 ??
Wie volgt
Greetz,
Wimme 4

Ik neem aan dat dat geen 10 Zumo 550'en moeten zijn, maar dat den Hans (en de anderen die al een gps in de auto hebben) een 500 kan aanschaffen en wie dat nog niet heeft, wel een 550 kan aanschaffen.
Of heeft Max nog beter nieuws van de mensen van de gps namiddag?
Aan die prijs doe ik zeker mee (allez, als er niet gewacht wordt tot na het verlof

01 FJRrider38 Zumo 500 (toch?)
02 Wimme 4 Zumo 550
03 ??
04 ??
Wie volgt

Greetz,
Wimme 4
If the shit fits, wear it !
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Softsolutions kan ze niet leveren aan die prijs. Ik heb een prijs ontvangen bij afname van min 10 stuks aan +- 760 euro. Naverik is momenteel duidelijk de goedkoopste.
mvg,
Hans
PS: Wimme, aan die prijs ga ik wel voor de 550
mvg,
Hans
PS: Wimme, aan die prijs ga ik wel voor de 550

www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
Ik denk wel dat dit te regelen valt met Erik.edje schreef:Hier nog ne kandidaat.
Indien de 550 voor ? 699 doe ik ook mee. Alleen zijn er dan waarschijnlijk geen lessen inbegrepen??
Grtjs
![]()
![]()
greetz
magneto

Wij zijn een avontuurlijk stel en houden er beiden van om met onze FJR te rijden.... we delen ook dezelfde passie voor het tafelvoetbal.
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
al met 4, nog 6 te gaan
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
Ik heb al een Zumo, kan alleen maar zeggen dat ik er geen seconde spijt van heb.
Tegenwoordig kun je deze zelfs online updaten en komen er dagelijks updates met steeds meer mogelijkheden.
Denk hierbij aan hoogte , kompas ,tijd bewogen en stilgestaan enz.....
Denk dat het een goudhaantje van Garmin wordt
Martain
Tegenwoordig kun je deze zelfs online updaten en komen er dagelijks updates met steeds meer mogelijkheden.
Denk hierbij aan hoogte , kompas ,tijd bewogen en stilgestaan enz.....
Denk dat het een goudhaantje van Garmin wordt

Martain
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
Beste Vrienden,
Ik zou hier wel even willen op inpikken omdat we teleurgesteld zijn met wat er gaande en aan 't gebeuren is
Heeft er al iemand rekening gehouden met wat wij als bestuur hier geregeld hebben
Denken jullie nu niet dat dit een beetje vergaand is tegenover de mensen die er gaan voor zorgen dat er een gps info namiddag gegeven word
Het is niet omdat er staan te springen van ongeduld dat er met de rest geen rekening moet gehouden worden of willen wij als bestuur de gps info namiddag zowizo al laten annuleren
Er mag toch nog een beetje respect opgebracht worden voor het werk dat er hier door bepaalde mensen gedaan gaat worden of zie ik het verkeerd in
Volledig akkoord dat men zoekt naar de beste prijzen maar hou tenminste nog een beetje orde op zaken als het kan en ik hoop dat jullie begrijpen wat ik hiermee bedoel
Hopend op ieders begrip als het enigziens mogelijk is
Groetjes en tot hoors,
Max
Ik zou hier wel even willen op inpikken omdat we teleurgesteld zijn met wat er gaande en aan 't gebeuren is

Heeft er al iemand rekening gehouden met wat wij als bestuur hier geregeld hebben

Denken jullie nu niet dat dit een beetje vergaand is tegenover de mensen die er gaan voor zorgen dat er een gps info namiddag gegeven word

Het is niet omdat er staan te springen van ongeduld dat er met de rest geen rekening moet gehouden worden of willen wij als bestuur de gps info namiddag zowizo al laten annuleren

Er mag toch nog een beetje respect opgebracht worden voor het werk dat er hier door bepaalde mensen gedaan gaat worden of zie ik het verkeerd in

Volledig akkoord dat men zoekt naar de beste prijzen maar hou tenminste nog een beetje orde op zaken als het kan en ik hoop dat jullie begrijpen wat ik hiermee bedoel

Hopend op ieders begrip als het enigziens mogelijk is

Groetjes en tot hoors,
Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Max,
Zeer goed initiatief maar, die namiddag is toch gewoon om uitleg te krijgen over verschillende toestellen?
Het is toch geen verkoopnamiddag? Of zijn we verkeerd ingelicht?
Ik heb ondertussen prijzen vergeleken van
1. Softsolutions
2. Multitudo
3. Naverik
Softsolutions die de workshop komt geven heeft mij persoonlijk een mail gestuurd met de prijzen die hij geeft aan groepen vanaf afname van 10 stuks en hij komt belange niet aan de prijs van naverik. (Bart weet dat ik lid ben van FJRijders en heeft me de condities gegeven die hij de 10e gaat hanteren.)
Ten slotte vind ik het niet meer dan normaal dat wij als klant de markt afschuimen naar de goedkoopste oplossing.
Dus als jij kan regelen met softsolutions dat ie onder de prijs van 699 kan voor het model 550 OK. Wachten tot na de 10e maart was ik sowieso van plan. Dat is trouwens maar een goede week en half niet meer.
Dus no panic
Mvg,
Hans
Zeer goed initiatief maar, die namiddag is toch gewoon om uitleg te krijgen over verschillende toestellen?
Het is toch geen verkoopnamiddag? Of zijn we verkeerd ingelicht?
Ik heb ondertussen prijzen vergeleken van
1. Softsolutions
2. Multitudo
3. Naverik
Softsolutions die de workshop komt geven heeft mij persoonlijk een mail gestuurd met de prijzen die hij geeft aan groepen vanaf afname van 10 stuks en hij komt belange niet aan de prijs van naverik. (Bart weet dat ik lid ben van FJRijders en heeft me de condities gegeven die hij de 10e gaat hanteren.)
Ten slotte vind ik het niet meer dan normaal dat wij als klant de markt afschuimen naar de goedkoopste oplossing.
Dus als jij kan regelen met softsolutions dat ie onder de prijs van 699 kan voor het model 550 OK. Wachten tot na de 10e maart was ik sowieso van plan. Dat is trouwens maar een goede week en half niet meer.
Dus no panic
Mvg,
Hans
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be