Nieuwe motoren voor de politie
Moderator: Abeloos
Nieuwe motoren voor de politie
De Duitse politie heeft zich een aantal nieuwe motoren aangeschaft. FJR1300A in de speciale groene typerende kleur voor Duitse Polizei.
Hier in Belgenland, loopt momenteel een test, de PVE (Provinciale Verkeers Eenheid) wil een aantal van haar zwaantjes uitrusten met nieuwe machine's, kandidaten: BMW RT1150, STX1300A (Pan European) en de Yam FJR1300A.
Op het wegcode.be forum, een forum dat veel wordt bezocht door mensen van Politie, Federale en ex-rijkswacht, draait momenteel een topic, en enkele test-rijders die met de nieuwe motoren proef hebben gereden, hebben hier hun verslag geschreven.
Lees het hele verhaal op
http://forum.wegcode.be/viewtopic.php?t=7265
Hier in Belgenland, loopt momenteel een test, de PVE (Provinciale Verkeers Eenheid) wil een aantal van haar zwaantjes uitrusten met nieuwe machine's, kandidaten: BMW RT1150, STX1300A (Pan European) en de Yam FJR1300A.
Op het wegcode.be forum, een forum dat veel wordt bezocht door mensen van Politie, Federale en ex-rijkswacht, draait momenteel een topic, en enkele test-rijders die met de nieuwe motoren proef hebben gereden, hebben hier hun verslag geschreven.
Lees het hele verhaal op
http://forum.wegcode.be/viewtopic.php?t=7265
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Motorrijders doen het op kanaal 3 !
scooter
Geef ze liever een maxiscooter .Johan schreef:Dat ze maar BMW's kopen, die kunnen toch nie mee![]()
Dan kunnen ze ook met mij niet mee.
Bij nader inzien geef ze maar een fjr

groetjes FJRadmin
Voor info: info @ Softidesign.com
- co-admin
- 75 cc
- Contacteer:
Duitse Grundlichkeit of brol?
Het ziet er naar uit dat ze de pan gaan kiezen, want "Een FJR krijg je niet aan de straatstenen kwijt, je moet geld toegeven om hem kwijt te raken".
Ja zeg, zoals die mannen rijden...
Ze zouden met een FJR kunnen rijden maar nee, ze kopen liever een pan om hem dan nadien om te ruilen.
Ja zeg, zoals die mannen rijden...

Ze zouden met een FJR kunnen rijden maar nee, ze kopen liever een pan om hem dan nadien om te ruilen.
- co-admin
- 75 cc
- Contacteer:
Keukengerei
Geld? Neenee, ze gaan hem omruilen, op de halfjaarlijkse ruilbeurs voor politiemotoren in de F.E.H. in Gent.yourt schreef:Precies of ze gaan nog veel geld krijgen van nen afgereden flikkenPan...![]()
Gaat er gemoedelijk aan toe hoor...
"Hey mannen, ik heb hier een pan die weg mag."
"Is't ne Tefal?"
"Neeje, ne honda."
"Oei, als 't geen tefal is mag ik er niet mee binnen van mijn wijf."
"Jamaar, er staat een blauw lampje op"
"Oooooh, zo schoooooon. Ok, ruilen tegen 2 keukenrollen, een leeg cd doosje en een nauwelijks gebruikt notaboekje?"
"Doe er een bic bij en 't is de jouwe."
Ik denk dat de volgende beurs ergens in december is. Wordt leuk, met al die verkoudheden. Met een beetje geluk ga je naar huis met zo'n pan, geruild tegen een redelijk propere zakdoek.
Afijn geluk, leg maar eens uit aan je vrouw dat het geen Tefal is

Ik heb zopas vernomen dat de 'zwaantjes' een aantal FJR's zouden aangekocht hebben. Ze zouden halfweg volgend jaar geleverd worden.
Ik wil er wel bij zeggen dat dit een officieus bericht is. Ik wil het vooralsnog niet voor waarheid verkopen.
Misschien kan ??n van jullie dit bericht bevestigen.
Groetjes,
Bart
Ik wil er wel bij zeggen dat dit een officieus bericht is. Ik wil het vooralsnog niet voor waarheid verkopen.
Groetjes,
Bart
MIJN THUIS IS WAAR MIJN FJR STAAT.
MANNEN WETEN WAAROM.
MANNEN WETEN WAAROM.
FJbaRt schreef:Ik heb zopas vernomen dat de 'zwaantjes' een aantal FJR's zouden aangekocht hebben. Ze zouden halfweg volgend jaar geleverd worden.
Groetjes,
Bart
heb dit ook vernomen van een zwaan....

@ Leo,Leo Voet schreef:Heu, had ik op ??n van de intro foto's op dit forum geen witte fjr's zien staan met blauwe lampjes op ?
Kijk eens in ons album, klik maar hier en je zal zien
http://www.fjrijders.net/album/cops/
Groetjes,
Seabiker
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
@ FJbaRtFJbaRt schreef:Ik heb zopas vernomen dat de 'zwaantjes' een aantal FJR's zouden aangekocht hebben. Ze zouden halfweg volgend jaar geleverd worden.
Groetjes,
Bart
Hier is je bevestiging Bart

Zwaantjes ruilen BMW voor Japanse motorfiets - 31/10/2004
De ,,zwaantjes'' van de federale politie krijgen binnenkort nieuwe motorfietsen voor hun interventies. Met zijn FJR 1300A gaat Yamaha met de eer lopen om als eerste Japanse merk deze markt in de wacht te slepen. Tot op heden rijden de meeste Zwaantjes met een Duitse BMW.
De keuze kwam er na uitgebreide proefritten zowel op circuit als op de openbare weg waarbij wegligging, comfort, rijgedrag en een reeks van praktische elementen van de Yamaha FJR 1300A vergeleken werden met die van de motorfietsen van twee concurrerende merken.
De Yamaha FJR 1300A wordt door de constructeur zelf een sportieve toermachine genoemd, die beschikt over 143,5 pk en ABS op de remmen. In ,,burgeruitvoering'' kost hij 14.800 euro. Uiteraard wordt hij voor de politie voorzien van alle aangepaste accessoires.
Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Bedankt Max !
Ze zullen er schoon opzitten. Dit kan alleen maar goed zijn voor het prestige van onze FJR. De opmars van de FJR is duidelijk niet te stuiten.
Kwaliteit komt altijd bovendrijven.
We moeten misschien een paar van die 'zwaantjes op FJR' uitnodigen voor het 'FJR MEETS FJR' treffen van september volgend jaar.
Groetjes,
Bart
Ze zullen er schoon opzitten. Dit kan alleen maar goed zijn voor het prestige van onze FJR. De opmars van de FJR is duidelijk niet te stuiten.
Kwaliteit komt altijd bovendrijven.

We moeten misschien een paar van die 'zwaantjes op FJR' uitnodigen voor het 'FJR MEETS FJR' treffen van september volgend jaar.
Groetjes,
Bart
MIJN THUIS IS WAAR MIJN FJR STAAT.
MANNEN WETEN WAAROM.
MANNEN WETEN WAAROM.
Zullen we zeker doen en we plakken op alle FJR's van onze zwaantjes ook een stickertje van onze club (boven het rechter voorlicht wel te verstaan)FJbaRt schreef:Bedankt Max !
Kwaliteit komt altijd bovendrijven.![]()
Groetjes,
Bart
Groetjes,
Seabiker

Laatst gewijzigd door seabiker op 02 nov 2004, 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.