Ik zou er mee oppassen. Alles wat maar enigzins uit je oren steekt onder een helm, gaat na verloop van een tijdje gruwelijk irriteren. Ik heb op maat gemaakte oordoppen met ingebouwde speakertjes en dat werkt echt perfect! Zelfs bij 200 km/u nog luid en duidelijk. Een tijd terug was ik voor mijn werk een van de testpersonen voor nieuwe gehoorbescherming met ingebouwde speakers en geIntergreerde microfoon. Omdat deze spullen op maat waren en de fabrikant er niets mee kon zijn deze na de testperiode bij mij gekomen. Ik moet alleen nog een modus gaan vinden om de microfoon werkend te gaan krijgen. Deze materialen kwamen van Variphone in Peer, website: www.variphone.com.FJRrider38 schreef:Ik ga overschakelen naar dit systeem
http://www.amazon.com/Studiophonic-Hear ... B00009WC6Y
Denk dat ik veel meer plezier ga hebben van claire en mijn MP3's.
Hans
speakers autocom, shoei xr 1000
Moderator: Abeloos
-
- 50 cc
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Die firma zit hier op 300 meter van mijn lokatie.
Wat kosten die oordoppen?
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
-
- 50 cc
-
- 50 cc
Hans,FJRrider38 schreef:Die firma zit hier op 300 meter van mijn lokatie.
Mocht jij meer info hebben betreffende oordoppen met ingebouwde speaker dan zou ik hierover ook graag iets vernemen. Mijn motormaat is namelijk al lang naar iets dergelijks op zoek
Mvg
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Byways are more attractive than highways