Ik denk niet dat het de bedoeling is om stokken in de wielen te steken van jullie hard werkende bestuursleden,FJR-Freak Max schreef:Beste Vrienden,
Ik zou hier wel even willen op inpikken omdat we teleurgesteld zijn met wat er gaande en aan 't gebeuren is![]()
Heeft er al iemand rekening gehouden met wat wij als bestuur hier geregeld hebben
Denken jullie nu niet dat dit een beetje vergaand is tegenover de mensen die er gaan voor zorgen dat er een gps info namiddag gegeven word![]()
Het is niet omdat er staan te springen van ongeduld dat er met de rest geen rekening moet gehouden worden of willen wij als bestuur de gps info namiddag zowizo al laten annuleren![]()
Er mag toch nog een beetje respect opgebracht worden voor het werk dat er hier door bepaalde mensen gedaan gaat worden of zie ik het verkeerd in
Volledig akkoord dat men zoekt naar de beste prijzen maar hou tenminste nog een beetje orde op zaken als het kan en ik hoop dat jullie begrijpen wat ik hiermee bedoel![]()
Hopend op ieders begrip als het enigziens mogelijk is![]()
Groetjes en tot hoors,
Max
het gaat erom dat zoals FJRrider38 al aanhaalt dat je idd de beste prijs kan bekomen,
niet meer en niet minder.....

Mijn rol hierin is dat ik naverik persoonlijk ken en daarmee ten voordele van de FJRijders zijn prijzen vermeld heb.
Tot de GPS-namiddag
greetz,
Magneto