Regenkleding
Moderator: Abeloos
Regenkleding
Gezien het mooie weer van de laatste weken zal ik toch moeten deftige regenkledij aanschaffen. Onlangs was ik in Brugge op de beurs en zag er een fluorescerend regenpak (??ndelig) bij Damen Leathers. Weet iemand waar je dit zou kunnen kopen in Belgie ? Of iets gelijkaardigs ??? Liefst met opvallende kleuren... 

- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Bij felix en Jos verkopen ze een fluogeel regenpak van Spidi.
Mvg,
Hans
Mvg,
Hans
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
- In Extremo
- 1300 cc
- Contacteer:
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Dacht rond de 100 euro
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
Ik denk het persoonlijk ook, zal eens op speurtocht gaan van onze Nederlandse collega's. Misschien kan ik ergens aan dealerlijst geraken. Kunnen dan eens uitstapke maken naar onze Noorderburen.Julle schreef:Pompierke,
Ik weet niet waar je ze vindt maar weet wel dat de regenpakken van Damen van het beste zijn dat er op de markt te vinden is
Julle

Thx, zal kontakt opnemen.@ FJR schreef:http://www.topskinmotorkleding.nl/
in Breda, dus niet zover bij de Noorderburen het land in
succes!

Re: Regenkleding
Ik rij al een aantal jaren met een eendelig regenpak van Damen Leathers (= Topskin)pompierke schreef:................................................ en zag er een fluorescerend regenpak (??ndelig) bij Damen Leathers. .............

Niet goedkoop, maar wel kwaliteit en prettig bij aan- uittrekken.
Ik heb destijds geloof ik 150-170 euri betaald.
CU Ruud
Groeten Ruud
WEES JEZELF, ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN.
WEES JEZELF, ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN.