De zondag in Bierges zag ik nog juist de Motorist zwaaien toen ik voorbijreed op de autosnelweg.
En later op de dag in France stonden er een paar FJR's aan een kroegske, ik heb nog deftig met de claxon gespeeld in het passeren. (Julle zijn ritje gedaan).
den R1 zot schreef:De zondag in Bierges zag ik nog juist de Motorist zwaaien toen ik voorbijreed op de autosnelweg.
En later op de dag in France stonden er een paar FJR's aan een kroegske, ik heb nog deftig met de claxon gespeeld in het passeren. (Julle zijn ritje gedaan).
Groetjes,
den R1 zot
Ah dat was jij, wij waren iets aan het eten. Je had even moeten stoppen dan kon je er ene betalen.
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Donderdagmiddag E17 13u30 richting Gent, thv Beervelde.
Hopelijk het statiefje gezien in de rechterberm, ik was er net naar op weg,
het stond 500 m verder dan waar deze foto genomen werd.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !
Vandaag 18u30, komende van Hamme- Zogge richting Waasmunster, kwam ik zomaar eventjes 6 FJR's tegen, ik knipperde nog met m'n lichten van m'n blauwe blikkendoos!
Vandaag een toertje gedaan met mijn Madam.
Richting La Roche werd ik ingehaald door een groepje van 5.
De eerste twee waren FJR's dan twee lelijke brommerkens en de rode lantaarn was een blauwe FJR met een blauwe Givi topcase en een sticker van de club. Ik ben ze blijven volgen tot ze afsloegen richting Durbuy.
Wie waren dit ?
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
in Zelzate een zilveren en in St-Niklaas een goudkleurige(dacht ik, bestaat dat wel?). Vandaag de herfstrit2006 gereden, miste een beetje de "vlaamsche ardennen", maar toch van genoten. Nogmaals dank aan iemand van 't forum om de rit door te sturen, wegens teveel deleten weet ik niet meer wie. Toch bedankt!
cu
Rudi
Honda NTV650 01 Honda Deauville 02 FJR1300A 06
N51 13.320 E4 15.336 Zumo 550
iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen (Thé Lau)
yamaha schreef:vandaag op onze 23ste lenterit te Pittem verschillende FJR-rijders tss de ong. 1700 deenemers.
Zaten er mensen tss van hier op het forum???
Ja, ikke met diva (mijn echtgenote), mooi weer en mooie rit trouwens, luc.
H??l veel volk weer, zoals elk jaar.
Welke club heeft trouwens gewonnen, moesten vroeger weg omdat dochter examens heeft.
Groetjes, Divvy&Diva.
Hi Divvy, leuk dat je er bij was gisteren.
Dankzij het zonnetje mochten we terug een mooie bende verwelkomen.
De winnaars waren Vrijbos gevolg door de Toervrienden en MTC Vlaanderen.
De lijst vind je op de site van MTC-Zedelgem, klikken op "News".
Vandaag omstreeks 18u op de baan N80 St-Truiden - Gingelom, ne Silverstorm, struis gebouwde rijder met blauwe jas en zilveren helm met zonnevizier (Airoh SV 55 of Schuberth), moest direct aan FJRijder38 denken
yamaha schreef:Hi Divvy, leuk dat je er bij was gisteren.
Dankzij het zonnetje mochten we terug een mooie bende verwelkomen.
De winnaars waren Vrijbos gevolg door de Toervrienden en MTC Vlaanderen.
De lijst vind je op de site van MTC-Zedelgem, klikken op "News".
MTC vlaanderen winnen bijna altijd of het scheelt nie veel (en toch zijn er heel weinig rijders)
Honda four f550 -Suzuki GS-750 -Kawazaki ZX-10 -BMW R1100GS Desierto
YAMAHA FJR1300A - BMW R1200GSA