Alle extras zijn gemonteerd en er zijn nog slechts een paar kleinigheden zoals een verbinding tussen Zumo en Autocom en een nieuw
rechter kuipdeel. Deze was af fabriek voorzien van een diepe kras.

De rit naar huis verder goed verlopen en de Calsci ruit in XX tall voldoet aan de verwachting. Er is een licht verschil merkbaar in het rijden met een een RP11 en de RP13.
De Meissner verhoging is bij nader inzien erg hoog, met mijn postuur kom ik net niet met mijn vlakke voet aan de grond en dat met het zadel in de laagste stand.

Wat wel opviel was een soort knikje bij het inveren van de voorvork, denk hierbij dat het voelt alsof de schuivende delen van de teleskopen over een "ribbel"gaan.
Zijn er mensen met een Rp 13 die een soortgelijke ervaring hebben of is het een probleem met de voorvork ?
Morgen ga ik een lekkere rit maken en zal zien een paar foto's te maken.
De kleur is natuurlijk een kwestie van smaak , persoonlijk vind ik het apart, hij is in ieder geval buiten anders dan binnen onder TL verlichting.
Voor antwoorden over de vork sta ik open

Overigens is gisteren tesamen met mijn moto het bestelde shirt binnengekomen, zondag besteld en vrijdag in huis. Voor een XXXL had ie wel wat langer gekund

Groet Martain