Hallo iedereen,
bedankt voor de morele steun op dit forum (zelfs door niet-Fjr-rijders). Dit laat zien dat motorrijders hun hart op de juiste plaats dragen
Ook bedankt aan iedereen me thuis heeft komen bezoeken. Zij hebben ervoor gezorgd dat de lange dagen aangenaam opgevuld werden.
Maar op de eerste plaats bedankt aan mijn lief vrouwke Rita, die, alhoewel ze geen diploma verpleegkunde heeft, me uitstekend verzorgd.
Ze heeft zelfs ons bed verbouwd tot een waar ziekenhuisbed, waarin ik rechtopzittend kan slapen.
Lichamelijk is er stilaan beterschap. Ik voel dat de breuken aan het hechten zijn, alhoewel de pijn nog steeds dagelijks moet onderdrukt worden door medicatie. Mijn linkerarm kan ik ook al een beetje bewegen. Enkel mijn linkerlong laat me regelmatig in de steek, waardoor ik na de minste beweging zit te hijgen als een .............oude vent. Hopelijk komt dit snel in orde.
Om mij te laten zien hoe erg het gesteld is met de motor heeft mijn schoonbroer enkele foto's genomen bij mijn dealer
Ja jongens, hoe die bluts in mijn benzinetank is gekomen weten wij nog steeds niet. (mijn vrouwke heeft me verzekerd dat alles nog in orde is op die plaats, en nee, ik heb geen stalen ballen
Na het aanschouwen van deze beelden ben ik mijn engelbewaarder en mijn motorpak nog steeds dankbaar dat ze me zo goed beschermt hebben.
Eind januari zal ik weten hoeveel de verzekering gaat uitbetalen voor het totaal verlies van de motor. En dan zal de zoektocht beginnen naar een andere brommer. Hopelijk zal ik snel in de mogelijk zijn om terug een stalen ros te bestijgen, want na het aanschouwen van de motorbeursfoto's begint het te kriebelen.
Greetz,
Serge