Het is inderdaad mooi.
Ik heb alleen nog een paar vraagskes:
1. is de lichtsterkte groter dan de gewoon gloeilamp ?
Maw heb je een lichtstraal die sterker is en verder gaat in het donker ?
2. kostprijs van dit setje ?
Greetz
(R)ikke
Een politieagent verscheen aan de poorten van de hemel en vroeg aan God of hij zijn rijk mocht betreden.
God antwoordde :
Treed binnen in mijn rijk, want u hebt uw leven lang al gediend in de HEL !
Ik vond het een goed idee om extra verlichting aan te brengen op de valtsjoepen ;
Kan je me ook zeggen welke soort bevestiging he gebruikt heb voor de montage op de valtsjoepen ?
Word geleverd met:
2 x Pilot xenon lampen
2 X Pilot ballast
2 x bevestigings beugels
montage materiaal
duidelijke handleiding
leverbaar in kleuren: 6000K.8000K.10000K en 12000K
H4-Bi werkt met een mechanische lamp die op en neer bewogen wordt dmv een magneet in de fitting
Sorry, beetje laat gelezen, want ik volgde deze topic niet meer, aangezien ik geen interesse heb in xenon...
Heb de valblokken 2cm naar buiten gebracht dmv afstandsbusjes in alu, dit om een speling van ca 1cm te garanderen aan weerszijden van de halogeenlampen, zodat bij een eventuele val uit stilstand de lampjes niet de kuip beschadigen. Bij een val tegen iet of wat snelheid gaat je kuip er toch aan.. lampjes zijn 6cm breed, gewoon gekocht in autoshop.
Beugeltjes waren bij lampen gevoegd, heb deze gewoon in valblokken geschroefd met inox parkervijsjes.
Firechief schreef:Ik heb bij de mijne de richtingaanwijzers vooraan laten meebranden met de koplampen. Running lights noemen ze dat. De knipperlichten zijn erop voorzien, je moet enkel de bedrading aanpassen en aansluiten op de stroomdraad van de koplamp.
Firechief
Bedankt voor de tip, was idd poepsimpel om aan te sluiten.
Hallo allemaal, dit is mijn eerste post sinds een lange afwezigheid.
Ik heb een set Pilot Bi-xenon lampen aangeschaft. Ik zit alleen met het probleem van inbouwen. Heeft iemand misschien een handleiding om (een gedeelte van) de kuip te demonteren, zodat ik daarin de ballast-kastjes en het relais kan wegwerken? Ik heb lang gezocht op internet maar helaas niets kunnen vinden.
Dank je wel Edje, dit was echter niet wat ik bedoelde. Het gaat mij om de kuipdelen links en rechts van het motorblok. Via de panelen die jij aangeeft is het niet mogelijk om de ballast-kastjes weg te werken.
Warm Edje, warm. Deze had ik nog niet gevonden. Maar ook hier wordt alleen gesproken over "remove the left and right fairing", de te volgen procedure wordt niet vermeld. Ik denk dat ik maar gewoon in het diepe moet springen