Je mag me ook op de lijst zetten van de deelnemers voor den 22 ste.....,er komt ook een vriend mee,ja geen fjrijder maar een even sportieve VARADEROrijder...die in het verleden al andere ritten heeft meegereden en het een prachtige organisatie vond.
T' Ghentse Stropke ....Dirk........alleen zonder het vrouwke.......wenst een "Stokbrood(Smos)".
Varaderorijder............Patrick....ook zonder zijn vrouwke.........wenst een "Spaghetti".
Alvast bedankt voor de bestelling in orde te brengen, en tot dan in Hasselt.
@michel en jacinta
Willen jullie aub opgeven wat jullie s'midags willen nutiggen aub
@M&M
Martin rijdt Marijke mee met de openingsrit zoja wat wil zij s'midags nutiggen
Ge moet gene bang hebben we zullen haar goed verzorgen (ge kent mij toch he)
Ik heb mij een dag vrij genomen op het werk om mee rijden in de openingsrit in Hasselt
Ik zal er zijn voor de eerste maal op een rit van de club
En voor mij een spaghetti als dat kan
Groeten Frans
als ik de motor start moet het voor 200km zijn(lach)
heu, weet ni goe zullen we rijden of ni
effe aan Mamaharibo gevraagd en wa zee ze JAAAAA goe he(misschien)
zodus ??n FJR met Slurf en Mamaharibo toeren mee.
eten nog effe over peinze , gevonden ??n spaghetti en ??n stokbrood smos
ik zou er ook graag bij zijn zondag, lekker stukje toeren door een voor mij onbekend stukje Belgi?. weerzien met oude bekende, lekker wat drinken en eten
maar weet pas zaterdagmiddag ofdat dit gaat lukken
@ FJR schreef:ik zou er ook graag bij zijn zondag, lekker stukje toeren door een voor mij onbekend stukje Belgi?. weerzien met oude bekende, lekker wat drinken en eten
maar weet pas zaterdagmiddag ofdat dit gaat lukken
@ Johnny : ik zal eens polsen of vrouwelijke M dat ziet zitten om met jullie den hort op te gaan
aangezien m'n terugvlucht verlaat is naar zondagavond , moet ze niet naar mij omzien
Oei oei oei, gisteren weer eens lomp geweest
Dan offert ne mens zich eens op om 's zondags te gaan wandelen ipv met de FJR op stap te gaan, en dan sla ik mijn linker enkel nog om in zo'n stomme wei. Wandelen gezond :evil:
Gisteren ging het nog een beetje, vandaag is ie dubbel zo dik als de andere.
Ik hoop dat ik tegen zondag mijn motorlaars aankrijg, anders zal 't niks worden.
Lomp is niks, maar zo lomp
M&M schreef:@ Johnny : ik zal eens polsen of vrouwelijke M dat ziet zitten om met jullie den hort op te gaan
aangezien m'n terugvlucht verlaat is naar zondagavond , moet ze niet naar mij omzien