Openingsrit Hasselt 22 april 2007

Hier komen alle ritten door of met fjrijders.net

Moderator: Abeloos

FJRrider38
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door FJRrider38 »

Ik kan alleen maar akkoord gaan met alle voorgaande commentaren maar dan in het kwadraat. :-D
Tot de volgende.
Zaterdag hele dag KB run en gisteren de openingsrit.
Ben dus vroeg in mijn beddeke gekropen.

Hans
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
Koboloi
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Koboloi »

Fijne rit door "de" Limburg :D
Dank aan de organisatoren - goed gedaan.
De stops waren ook goed gekozen en zeer aangenaam.
:wav: Proficiat.

Ook dank aan onze voorrijder Snorry, die ons zonder al te veel omwegen op het parcour heeft gehouden.
Fantastische groep - bedankt voor het gezellige samenzijn.

Wij zien al uit naar de volgende rit.

Arlette en Michel
" This time is the only time we get. So we enjoy our graphite FJR "
Magneto
125 cc
125 cc
Contacteer:

Bericht door Magneto »

:D Voor ons was het idd ook h??l tof :D

tof bendeke ne mix van alles, Limburgers, Antwerpenaren, Oost-vlaanderen was ook vertegenwoordigt (Gent en Baasrode) en er was zelfs nen Hollander bij :D

Thanx Michel voor de VLOTTE begeleiding :D :wink:

En bedankt aan allen die dit hebben mee georganiseerd tot in de puntjes zoals we het al meermaals bij de FJRijders hebben meegemaakt (wij zijn allen echt verwend :D )

tot de volgende.......

Greetz,

Magneto :twisted: :twisted:
Wij zijn een avontuurlijk stel en houden er beiden van om met onze FJR te rijden.... we delen ook dezelfde passie voor het tafelvoetbal.

Drive and Fly but do not Die
dirkske
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door dirkske »

Mijne heren , u was (in) een goed gezelschap.
Merci voor de plakjes op de parking Winston, aan alles is gedacht, chapeau !
Voor de rest, danku weergoden voor een zonovergoten dag,
proficiat voor de inrichters die er hun werk van gemaakt hebben,
en de Rijders voor het aangename vertoeven.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Afbeelding
Snorry
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Snorry »

Na 800 km, all?z voor mij toch, (Dubbele versie openingsrit) staat mijn stalen ros terug op stal.

Het was een mooie, toffe rit met alles erop en eraan. Ook het weer was de FJRijders goed gezind. Leuke bende, veel 'oude' :lol: bekende gezien maar ook enkele nieuwe gezichten.

Voor mij was het een geslaagde dag en reuze fijn om nog eens bij de bende te zijn.

@ Bestuur,
Bedankt voor de organisatie. Het was :thumbright:

@ alle deelnemers,
Bedankt voor het aangename gezeldschap.

@ groep 2
Met 7 motoren vertrokken en.............aangekomen.........jaja, dat is wel heel sympathiek h? mannen :D

@ Serge,
Tof je te zien op de laatste stopplaats. Snel beterschap en volgende keer terug met den brommer h? :wink:

Groetjes en tot de volgende,
Snorry
Op rechte stukken rijden andere misschien sneller
witse
Moderator
Moderator

Bericht door witse »

Wel beter laat dan nooit maar ook van ons een dikke mercie voor de prachtige rit en dan zeker voor onze voorrijder de Snorry , die heeft dat heel goed gedaan en zoals hij al vermelde met 7 vertrokken en ook aangekomen ( en dat is toch ook belangrijk vind ik ). Bedankt voor het goede gezelschap en hopelijk tot volgende keer en misschien met weer een paar nieuwe mensen erbij want goede reklame gaat snel rond .Ook bedankt aan het voltallige bestuur voor de goede organizatie en de goede stopplaatsen ( zeker wat het eten betrof :lol: ) .

Grtjs Luc & Sonja
FJRrider38
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door FJRrider38 »

Was de groep met Gobelijn ook nog compleet bij aankomst?
:-D
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
Walrus
500 cc
500 cc

Bericht door Walrus »

Het was een aangename dag, afgelopen zondag, om onder de goede leiding van Firechief in groep drie mee te mogen rijden met mijn Vlaamse FJR-vrienden.
Ik heb enorm genoten van het fraaie Limburgse landschap en de culinaire geneugten van het land.
Soms vergis je je wel eens, zoals Dirkske, die een 'smoske' bestelde in Hasselt en vervolgens de hele dag geen honger meer zal hebben gehad.
Ook dank ik mijn mederijders in groep drie voor de gedisciplineerde rit.
Tot een volgende keer, maar in ieder geval tot 2 september, als de Belgi?-Nederland Toerrit wordt gereden, die we gezamenlijk zullen gaan organiseren.
Daarover gaan jullie de komende tijd nog wel meer horen.

Dirkske met zijn bordje vol konijnenvoer, zoals hij zelf beweerde
Afbeelding

Max, de voorzitter, regelt het allemaal wel
Afbeelding

De mannen en vrouwen van groep drie
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Firechief
Afbeelding

Het fraaie Limburgse landschap
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

T' Ghentse Stropke
Clublid
Clublid

Bericht door T' Ghentse Stropke »

:lol: :lol: Hallo Beste bikervrienden,
De lenterit was weer buitengewoon leuk,het weerke was formidabel wat moet een motorrijder nog meer hebben.De streek was echt mooi uitgekiemt.Bedankt aan het bestuur,de organisatie alsook aan Dirkske die weer voor een perfecte begeleiding zorgde ...het tempo was picobello zo konden we optimaal genieten van de frisse fruitstreek.Wat minder leuk was ,toen ik de wesp in mijn helm had en het beestje er niet direct uit kon en zo mijn lip gevonden had voor haar hangeltje er in te plaatsen.' T was van" zwellegem ".Bij de thuiskomst was het niet direct eten , toch wel grooooooote honger ...maar neen ??rst en vooral ijscompres op het lipje.Maar maandagavond was er al niets meer van te zien.Zoja er ligt weeral een ritje achter de rug.Ook bedankt voor het fijne gezelschap van de collega's bikers aan de terrastafelkes bij de stops.Tot ??n van de volgende ritten. :flower:

Groeten,Dirk & Carine...alsook van onze Varaderorijder Den Patrick.
alderweireldt
75 cc
75 cc

Bericht door alderweireldt »

ook van ons dikke proficiat aan de inrichters. Prachtig parcours (door omstandigheden slecht 3/4 kunnen meerijden maar het was de vroege verplaatsing meer dan waard) tussenstop was prachtig gelegen en de middagstop goed gekozen. Goeie gezellige groep en goe gedaan van firechief... volgende keer weer erbij
groeten

erik en nicole
mooi in blauw
jacky
Clublid
Clublid

Bericht door jacky »

Het was een rit waar je soms moest opletten dat je bretellen niet tegen je poep schoot .Ik heb dan sommige mensen argwanend bekeken
ik begrijp waarom Fanny op andere plaatsen ga zitten .Verder hebben we het erover gehad om nieuwe FJRmodellen bij de daeler te gaan testen en we hadden al twee vrijwilligers.Het was een toffe rit met een paar 8jes met dessert stof en een kundige voorrijder waar de GPS te traag voor is.Jhonny was in de keuken gaan helpen alles te proeven en dat koste tijd en toch was alles goed geregeld alleen moest jhonny een dikke duit bijleggen voor de onvrijwillige korting die hij aan sommige mensen gaf.Als laatste groep hadden wij de zon voor ons alleen op de terrasjes.Toffe mensen met het hart op de juiste plaats bedankt bedankt bedankt groeten Jacky
fjrMarcel
Clublid
Clublid

Bericht door fjrMarcel »

Jo demannen,
Een beetje laat maar hier ben ik toch nog . Eerst en vooral een pluim voor Bart om groep 3 zo vlot te hebben voorgeleid.
Nog maar eens is gebleken hoe gezeliig het is om met de fjrijders te toeren.
Hieronder nog enkele indrukken.
Walrus met het toestel dat hij bij vertrek nog zou laten liggen
Afbeelding
Dat het er gezellig aan toe ging bewijst deze foto
Afbeelding
Wie is deze motorrijder zonder hoofd
Afbeelding
Dan was er nog deze man die steeds maar met lotjes kwam leuren tijdens het eten.
Afbeelding
Hier is dan nog een quis vraagje, van wie zijn deze zomermotorlaarzen ??????
Afbeelding
Indien u het weet stuur hem dan een mail met een kleine bijdrage! :D :D :D :wink:
Het is zeker geen pater !! , denk ik toch niet.
AfbeeldingAfbeelding
Hou het veilig en tot voorbij den bocht!!
The Boss, kwam zag en overwon!!
dartagnan
1300 cc
1300 cc

Bericht door dartagnan »

Hey Marcel,

ik ken hem. :wink: ik ken hem :wink:

Heeft vroeger bij de congregatie van de pater-scheutisten gezeten in Westmalle, maar is daar weggegaan omdat hij niet van hun bier kon afblijven :D :D :D :D :D . Vandaar dat het ook gene magere is. :lol:

En als blijk van sympathie heb ik hem een mailtje gestuurd met daarbij een grote dotatie (zoals jij gevraagd hebt) voor de aankoop van serieuze motorlaarzen ipv die patersloefkes :lol: :lol: :lol:

Hetgeen hij ook dankbaar heeft aangenomen :wink:

By the way, hij heeft ook nog een motobroek nodig, en een vest, en handschoenen, en enz..................................... :wink:

O ja, ik moest u nog bedanken voor de mooie foto van hem

Greetz,

Serge
één van de vier, dartagnan
El Staff
Banned User

Bericht door El Staff »

Aan allen :notworthy: :D

El Staff
Afbeelding
Gesloten