reserve

Hier kan je vragen en problemen bespreken in verband met de technische kant van de FJR-zaak.

Moderator: Abeloos

danneke
1300 cc
1300 cc

Bericht door danneke »

670km met ??n tank???

Zo, en met nog meer van dat fraais, geraak je in no time van 0 aan 1000cc op de site ! :D :D :D

Danneke.
De mooiste vriendschap is tussen mensen die een heleboel van elkaar verwachten, maar er niet om vragen...
edje
Clublid
Clublid

Bericht door edje »

danneke schreef:670km met ??n tank???

Zo, en met nog meer van dat fraais, geraak je in no time van 0 aan 1000cc op de site ! :D :D :D

Danneke.
Hey Danneke
Geen oude koeien uit de sloot halen h?. :oops:
Ik heb dat ingetypt 's morgens vroeg (voor mij toch) en ben waarschijnlijk met mijn nog half gesloten ogen tussen twee toetsen beland, of zoiets :shaking: . Ik heb dat wat verder echter terug rechtgezet. :lol:

Grtjs
Eddy :P
(yep!! :cheers: 1000cc :cheers:)
alexxjr

Bericht door alexxjr »

records heb ik nog niet te melden, chapeau voor al die straffe mannen die zo ver op reserve durven te bollen.
heb wel al 400 km gebold zonder reseveblokje aan te spreken, rustig toeren over nationale wegen, weinig stoppen, weinig stoplichtsprintjes, dik 500 km moet dus haalbaar zijn...
In Extremo
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door In Extremo »

Van Quillan naar Narbonne tussendoor, geen tankstation tegen gekomen...
Via GPS de korste bij opgezocht, nog 17 km en er stond al 52 op de teller in reserve ... waarvan de eerste 30 met stevig gassen,met 2 en bochtjes en colletjes.
Was blij dat ik aan het benzine station aankwam, bij het bergop rijden durfde hij al te stotteren ..... 70 km in reserve !

Dat was meer als spannend genoeg.

Groetjes,
Michel

* There are no strangers,
* Just friends who have never met !

* You might as well live before you die !
Jeanke
Clublid
Clublid

Bericht door Jeanke »

Motor op zijstandaard,68Km op reserve en starte niet
motor rchtgezet en lukte wel
nog 1Km gereden en volgedaan

groetjes
jeanke
Den Boete
Clublid
Clublid

Bericht door Den Boete »

Opgelet ! Bij het droogrijden loop je volgens mij risico op het vastlopen door droogdraaien van de benzinepomp.
Zo'n pompken kost veel geld, ik heb er eentje vervangen op mijn BMW, maar dat was zonder droogrijden.
Suzuki GS850G, Suzuki GSF1200N, BMW R1150GS, Yamaha FJR1300A
In Extremo
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door In Extremo »

Den Boete schreef:Opgelet ! Bij het droogrijden loop je volgens mij risico op het vastlopen door droogdraaien van de benzinepomp.
Zo'n pompken kost veel geld, ik heb er eentje vervangen op mijn BMW, maar dat was zonder droogrijden.
Soms heb je niet te veel keus ....

Maar beter op tijd tanken dan ..... duwen :oops:

Groetjes,
Michel

* There are no strangers,
* Just friends who have never met !

* You might as well live before you die !
edje
Clublid
Clublid

Bericht door edje »

Gisteren,
404km waarvan 50km op reserve. 22,19 liter getankt.
Voornamelijk autostrade. Bij dagelijks woon-werkverkeer ben ik zo ver nog niet geraakt, dan verbruikt mijn Yammeke duidelijk v??l meer.

Grtjs
:P :P :P
jacky
Clublid
Clublid

Bericht door jacky »

Getankt 24.8 liter op totaal 380km waarvan 72km op reserve in frankrijk vorig jaar op zondag kwam ook van Quillan.
Ik was wel niet alleen en dat maakt toch wel een verschil .Maar de spanning was er wel
Ik heb ook op de verbruiks indikator 4.3liter verbruik de laatste 20km gereden.heel verzichtig met het gasgeven.Groeten jacky
Gesloten